• Dit is waarschijnlijk al het zoveelst HP RPG topic, en ik denk dat jullie dan ook wel weten hoe het werkt. Als er nog vragen zijn, kun je altijd terrecht bij mij en CarrotLouis.

    •Life After battle
    How is their life, after battle? Actually, nobody knows.
    Daarom geef ik jullie de kans hun leven te bepalen na het gevecht. Zijn ze succsesvol? Misschien komen ze terug naar Hogwarts om les te geven? Niemand die het weet. Misschien dat enkelen nog last hebben van mentale littekens, van het gevecht? Misschien komen sommige terug om hun laatste jaar af te maken? Hun verdere leven ligt in jullie handen, en word door jullie bepaald.
    Het begint met 1 jaar na The Battle
    ~~~xxXxx~~~


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemands anders personage vermoorden
    ~ minimum. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ Naam veranderingen graag doorgeven
    ~ Het belangrijkste, Have Fun!(:


    Harry Potter ~ Sunbaked
    Ron Weasley ~ CarrotLouis
    Hermione Greanger ~Sunbaked
    Dean Thomas ~
    Ginny Weasley ~ Stornoway
    Fred Weasley ~CarrotLouis[In dit topic loopt Fred rond als geest]
    George Weasley~ WillNotLearn
    Neville Longbottom ~
    Angelina Johnson ~Rider
    Seamus Finnigan ~
    Percy Weasley ~PercyWood
    Oliver Wood ~PercyWood
    Luna Lovegood ~Stornoway
    Cho Chang ~dracoluvvv
    Draco Malfoy ~Sunbaked
    Pansy Parkinson ~dracoluvvv
    Blaise Zambini ~
    Daphne Greengrass ~ dracoluvv
    Astoria Greengrass ~ SerpentEyes
    Alexia Rose Larsen ~Progeny
    Millicent Bulstrode ~
    Vincent Crabbe ~
    Marcus Flint ~
    Theodore Nott ~
    Cornelius Fudge ~



    Minesterie:
    -Daphne Greengrass ~leider van Departement van Toezicht op Magische Wezens dracoluvvv
    -Percy Weasley PercyWood
    -Oliver Wood PercyWood
    Leraren op Hogwarts:
    *Mogen Zelf verzonnen zijn:
    - Draco Malfoy~PotionsSunbaked
    -Neville Longbottem ~Kruidekunde
    -Angel Siren Jackson ~DADAStyx
    -Angelina Johnson ~Vlieglerares Rider
    -Cho Chang ~History Of Magic dracoluvvv
    -Damen Edward Night ~transfiguratie WillNotLearn

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 17:43 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Alex(ia) Rose Larsen
    'Waarom doe je zo? Ik heb jou nooit iets aangedaan,' hoor ik Astoria vragen. Onopvallend en alleen voor Astoria zichtbaar, wijs ik naar Draco. 'Dát is je grote fout, het is een schande dat je daar alleen al naast durft te lopen,' leg ik haar uit. Blijkbaar is niet iedereen op de hoogte van Draco's laffe daad.


    everything, in time

    [Ik moet eten! Kan ik in mijn gb dan een linkje naar het volgende topic krijgen, a u b?]


    help

    Fred Weasley

    "Het is inderdaad verbazingwekkend, maar ik ben er blij mee en heel erg bedankt het is ook leuk om jou weer te zien" zegt ik glimlachend tegen Luna.
    Erna kijk ik Angel aan "Ik was inderdaad dood, maar op een of andere manier ben ik terug gekomen als geest en hoe dat kan blijft voor mij ook een raadel"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Angel Siren Jackson
    Mijn adem stokt even in mijn keel. 'Ik ben gewoon superblij dat je weer terug bent,' zeg ik met trillende stem. 'Helaas kan ik je geen knuffel geven. Misschien tijd voor nog één laatste grap van het trio? Gred, Forge en Angel. Maar daarna moet ik echt terug naar de lerarentafel.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Astoria Ivaine Greengrass

    Een lichte vlaag van angst en verbazing is weerspiegeld in Astoria haar gif groene ogen, met haar mond een beetje open, staard ze Alexia aan. "Hoe...hoe weet jij dat?" Astoria trekt een wenkbrauw op, het begon haar zorgen te banen dat misschien meerdere mensen het was opgevallen. "Luister, ik en Draco houden van elkaar. En blijkbaar, ben jij gewoon jaloers. Dat is jou probleem, want ik verdien het wel degelijk om naast hem te lopen." Astoria zette haar glas neer op tafel, stond op van de houte bank en verliet The great hall, samen met nog wat studenten die waarschijnlijk gewoon naar bed gingen of naar de common room. Astoria zette zich neer in een van de vele stenen vensterbanken, terwijl ze haar knieën optrok, haar armen er omheen sloeg en naar buiten richting de sterrenhemel keek.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Fred Weasley

    "Ik ben ook superblij om weer terug te zijn om jou en natuurlijk de rest weer te zien" zeg ik grijnzend. "Helaas niet en dat heb ik inderdaad vandaag al een aantal keer gehoord. Wie weet kan het ooit nog een keer en die grap moeten we zeker nog een keer doen". Ik kijk haar aan "Anders spreek ik je straks misschien nog wel even dan praten we verder"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alex(ia) Rose Larsen
    Verbaasd kijk ik Astoria na. Wist niet iedereen het dan, van hun relatie? Ik haalde mijn schouders op, ik zeg wel niets. Zonde dat ze met Draco om gaat, want verder lijkt AStoria me wel tof. Ik zal haar geheim niet verklappen. Nu nog niet, althans. Wie weet komt het me ooit nog wel handig van pas.
    Ik grinnik. Alex, soms ben je echt geniaal! Ik verdien een schouderklopje.


    everything, in time

    Angel Siren Jackson
    'Lijkt me leuk. Ik kom na het eten zo snel mogelijk. Ik vind het echt superfijn om te weten dat je terugbent. Misschien dat ik een of andere duistere spreuk kan gebruiken om je een lichaam te geven.' Ik kijk hem aan.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    George Weasley

    Grijnzend kijk ik naar de stomverbaasde gezichten, zelf had hij me ook aardig laten schrikken. Ik loop naar Fred waar ik mijn hand op zijn schouder wil legen maar die er vrijwel direct doorheen valt, 'Waarschijnlijk moet ik daar nog even aan wennen' Zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Is goed dan zie ik je na het eten en ben blij dat je het superfijn vind om te weten dat ik terug ben, want volgens mijn vind niet iedereen dat" zeg ik grijnzend. "Als je daarvoor kan kijken en gebruiken heel graag, want dit vind ik niet echt handig". Ik kijk naar George "Dat word het inderdaad tenzij Angel het inderdaad kan oplossen en ik mijn lichaam terug kijg"

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 19:15 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Angel Siren Jackson
    'Ik zal eens kijken in de boeken. Hé, kom je eens kijken bij mijn lessen? Dan kan je me helpen met de les.' Ik draai me om om naar de lerarentafel te lopen als ik me opeens bedenk dat Fred nog geen antwoord had gegeven. Ik draai me op mijn hakken om.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Astoria Ivaine Greengrass

    Een benauwd gevoel bekroop Astoria haar lichaam, de geest van Fred was een, maar dat Alexia het wist van haar en Draco, sloeg alles. Piekerend beet ze op haar onderlip, stel dat meer mensen het zouden weten, stel dat straks iedereen het zou weten wat misschien veroorzaakten dat Draco zijn baan verloor en Astoria geschorst werd. Astoria legde haar achterhoofd tegen de stenen muur van de vensterbank, terwijl ze haar ogen even sloot en een zucht over haar lippen naar buiten rolden. Maar ergens kon haar haar weinig schelen wat andere vonden, zolang zij en Draco gelukkig waren, toch? Astoria stond op uit de vensterbank, waarna ze richting de common room van Slytherin begon te lopen, op weg naar Draco zijn kamer, ookal was hij er nog niet hij zou het vast niet erg vinden als Astoria al binnen was.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Fred Weasley

    Ik knik "Lijk me leuk en ik wil je heel graag helpen met de les" zeg ik glimlachend en kijk naar George die naast me staat. "Zoals ik zei fijn om terug te zijn en om te beseffen" zeg ik lachend en kijk naar Ron die ons met open mond aanstaart en nog steeds lijkbleek is.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Mag ik niet helpen?' Vroeg ik quasie-verontwaardigt, 'Als ik iets door je heen gooi zou je het niet voelen toch?' Vraag ik Fred grijnzend. 'Angel! Zullen we een wedstreidje doen later? 50 punten als je iets door zijn hooft raakt, 20 punten voor zijn buik en overige ledematen 5' Zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Angel Siren Jackson
    'Ron, staar niet zo. Het is een schok, maar hij is echt. Lijkt me grappig Forge, maar ik denk niet dat Gred dat erg apprecieert.' Ik loop weg en ga eten. Ik eet snel wat soep, vlees en groentes, sla het toetje over en loop dan terug. Ik wenk ze en we lopen de Great Hall uit.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 19:28 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen