• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : LoveLanguage
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : Styx
    Olivia Beckham - elf : Xerces


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Tyson Rush - vampier : Porcelaneous
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Elfir Haiitu Daniel Dylan Jason - elf : linde24


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : LoveLanguage


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5
    Topic 7
    Topic 8

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 19:17 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Connor Duke ~ Weerwolf
    Ik grinnik op dat moment gaat de bel, 'eindelijk!' breng ik uit, 'waar moeten we nu heen?' Ik haal mijn rooster weer uit mijn zak.
    'Oh great, wiskunde,' zucht ik vermoeid, 'I'm gonna die!'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rylie Jazlyn Salome - sterveling
    Snel sleur ik Connor mee het klaslokaal uit en zucht dan op het moment dat we voet buiten het lokaal zetten. Ik laat hem los en kijk hem aan, rol mijn ogen. "Ik haat wiskunde, maar je hebt altijd mij nog?" wiebelde ik speels en plagend met mijn wenkbrauwen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Connor Duke ~ Weerwolf
    Ik lach, 'zolang je onder de les uit mijn broek blijft vind ik het goed,' lach ik, 'dat doe je maar daarna,' zeg ik en ik geef haar een speels duwtje, 'kom dan gaan we naar wiskunde,' zeg ik en ik trek haar mee.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Stiles schreef:
    Skyler Noëlle Haynes ~ Sterveling
    De vampier antwoordt niet.
    Net als ik begint te overwegen om toch maar een leraar te gaan halen, of op z'n minste een andere leerling draait de vampier ineens met ruk zijn hoofd mijn kant op. Zijn ogen hebben nog steeds die rode kleur. Nu ik wat beter kijk zie ik dat die wel erg veel op de kleur van bloed lijkt. De blik die op zijn gezicht staat, een bedenkzame, maakt het er niet veel beter op.
    Hij schudt zijn hoofd en kijkt weer voor zich uit. Nadat hij zijn keel heeft geschraapt gaat hij weer rechtop staan.
    Als hij mijn kant op komt lopen doe ik een paar stappen achteruit. Hij stopt vlak naast me en kijkt me niet aan. 'Hou je taai, Skyler'.
    Ik kijk hem onderzoekend aan en loop dan snel bij hem vandaan. 'Hoe bedoel je: "Hou je taai"?' vraag ik. 'Ga je ergens heen?' vervolg ik terwijl ik hem goed in de gaten blijf houden. Will is er al een tijdje niet meer, wat op dit moment jammer is. Niet dat ik hem leuk vind maar meer omdat ik deze vampier hier niet echt vertrouw. Verre van dat zelf.

    [Hij mag d'r wel mee nemen hoor ghehe]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyson Rush, vampier.
    'Hoe bedoel je: “Hou je taai”?' Vraagt ze. 'Ga je ergens heen?' Vervolgt ze en ik voel de ogen van haar in me rug branden, terwijl ik naar de deur loop.
    Ik krijg een slappe glimlach op mijn gezicht, omdat ik gewoonweg al weet wat er precies gaat gebeuren als ik terug ben. Alleen ik weet niet waarvoor het precies is. Ik weet niet wat ik nu álweer fout gedaan heb. Zo'n rotzooi heb ik nou niet achter gelaten.
    “Naar mijn ouders,” zei ik zelfverzekerd, maar het huiveringwekkende toontje was goed te horen. Als het een horrorfilm was geweest kon je zo de achtergrond muziek beschouwen als iets griezeligs.
    Ik draaide me om en had me even bedacht met dat ik haar mee zou nemen, maar deed het toch niet. Het zou niet handig zijn. Dan was de kans wel erg groot dat zij eindigde als pakjes bloed in de voorraadkast.

    [Ehh, dat is denk niet zo handig haha. Of je wilt dat de ouders van Tyson jouw personage aanvallen, want dan vind ik het best. x'D]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Skyler Noëlle Haynes ~ Sterveling
    'Naar mijn ouders,' zegt hij zelfverzekerd. Er is een huiveringwekkend toontje in, alsof hij bang is voor zijn ouders.
    'Maar we hebben zo les,' zeg ik en ik kijk even op mijn mobiel. 'Correctie, we hebben nú les,' mompel ik er achteraan. 'Maakt het je ouders niet uit als je van school getrapt wordt?' Mijn ouders zouden waarschijnlijk woedend worden, mij zou het niet zo veel uitmaken, dan zou ik tenminste van deze school af zijn en dus ook van de vampier in deze kamer waarvan ik de naam nog steeds niet weet.

    [Zolang ze maar niet dood gaat ^^]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyson Rush, vampier.
    'Maar we hebben zo les,' en ze kijkt op haar mobiel. 'Correctie, we hebben nù les,' mompelt ze erachteraan. Ik haal mijn schouders hierbij op. Wat boeit mij dat? Juist, niets. Maar ja, mijn ouders wel. Mijn vader had me opgeroepen en daar luister ik dan ook naar. Als de directie of een leerkracht me dan weer een ellenlange preek gaat geven kan ik mooi mijn ouders de schuld geven.
    'Maakt het je ouders niet uit als je van school getrapt wordt?' Vroeg ze verder.
    "Jawel," begon ik mijn mysterieuze antwoord. "Maar ik krijg lieve een preek van mijn leerkracht dan mijn ouders," zei ik eerlijk. Ze konden me zo laten verhongeren of iets ergs laten doen. Zoals misschien ècht uitgehuwelijkt worden aan een verschrikkelijk en lelijk iemand.
    Wat me weer de gedachte gaf over wat ik eerder op de dag tegen Skyler zei. Ik begon heimelijk te lachen en keek haar aan. "Je bent niet lelijk hoor," zei ik haar. Dit was niet verkeerd bedoelt. Dit was eigenlijk meer een soort van excuus dat ik haar lelijk noemde - al was het plagen wel erg vermakelijk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Skyler Noëlle Haynes ~ Sterveling
    'Jawel,' begint hij op een mysterieuze toon. 'Maar ik krijg lieve een preek van mijn leerkracht dan mijn ouders'.
    Ik haal mijn schouders op. Ergens heeft hij gelijk.
    'Je bent niet lelijk hoor,' zegt hij ineens.
    'Wat?' vraag ik verward. Waar heeft hij het nou weer over. 'Nou eh, dankje?' mompel ik, nog steeds wat verbaasd en verward.
    'Moet je niet naar je ouders, je leek nogal haast te hebben zo net...' Ik frons lichtjes. Hoe weet hij eigenlijk dat hij naar zijn ouders moet? Ik heb niet gezien dat hij een sms kreeg, of werd gebeld. Het zal wel een vampierding zijn.
    'Laat ook maar,' zucht ik waarna ik mijn tas pak. 'Ik ga maar eens naar de les'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xSpookje schreef:
    Connor Duke ~ Weerwolf
    Ik lach, 'zolang je onder de les uit mijn broek blijft vind ik het goed,' lach ik, 'dat doe je maar daarna,' zeg ik en ik geef haar een speels duwtje, 'kom dan gaan we naar wiskunde,' zeg ik en ik trek haar mee.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    {zijn de lessen eigenlijk al begonnen?}


    On wednesdays we wear black

    (Ik vergat het telkens ;$ Forgive me.)

    Rylie Jazlyn Salome - sterveling.
    Terwijl hij me meetrekt naar de les, begin ik mysterieus te gniffelen. "Wie zegt dat ik dat ga doen? Ik ben een heel lief en vooral net opgevoed meisje, ik doe dat soort dingen niet hoor Meneer Duke," grijns ik en wanneer we het klaslokaal binnenkwamen, ging ik weer achteraan zitten en mompelde ik bijna onhoorbaar naar hem, "Misschien ga ik het klooster wel in en word ik non,"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Connor Duke ~ Weerwolf
    'Oh jah en wat was dat dan net in de les. Nee mevrouw Salome, je kunt me niet voor de gek houden,' grijns ik en ik ga naast haar zitten, 'jeej weer een saaie les en dit ik is het wiskunde.'

    [De tweede les is net begonnen (:]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Morticia > Frey.

    Rylie Jazlyn Salome - sterveling
    "Ik houd je ook niet voor de gek, Meneer Duke," grinnik ik en kijk toe hoe hij naast me gaat zitten. "Ik ben eigenlijk een heel net meisje, maar jij haalt mijn slechte kant naar boven," verklaar ik met een engel gezichtje. "Vanaf nu ben ik alleen maar heel net en lief en aardig en je kunt niets doen wat mijn gedachten veranderd," glimlach ik.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Connor Duke ~ Weerwolf
    'Oh, oh, nu is het in een keer mijn schuld,' lach ik verontwaardigd, 'nou lekker ben jij zeg en ik vind het best, dat betekend ook dat je me niet meer mag aanraken, geen handen meer vast houden en je mag me ook niet meer zoenen. Kan je dat aan?'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rylie Jazlyn Salome - sterveling
    Abrupt begin ik hard te lachen als ik zijn woorden hoor en kijk naar hem met een blik van 'kidding me?'
    "Lieve schat," begin ik grijnzend, "De uitdaging neem ik aan, aangezien ik beter aan jou kan vragen of je het aan kan." Met een triomfantelijke blik keek ik hem aan.
    "Het vrouwelijk schoon kunnen mannen gewoon niet weerstaan, terwijl de vrouwen gemakkelijk zonder een man kunnen," beaam ik, waarbij ik mijn ogen wijselijk even dichtdoe, grijns omdat ik weet dat ik gelijk heb en vervolgens mijn haarlokken over mijn schouder zwaai.


    Quiet the mind, and the soul will speak.