• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : LoveLanguage
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : Styx
    Olivia Beckham - elf : Xerces


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Tyson Rush - vampier : Porcelaneous
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Elfir Haiitu Daniel Dylan Jason - elf : linde24


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : LoveLanguage


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5
    Topic 7
    Topic 8

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 19:17 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rylie Jazlyn Salome - sterveling
    Hij keek me met grote ogen aan, waardoor ik me opeens had bedacht wat ik deed en ik had gedacht dat hij zou gaan schreeuwen of weg zou lopen, maar hij keek me alleen aan en toen hij zijn stem had teruggevonden, was deze gebroken.
    De woorden die echter zijn lippen verlieten, lieten mij ook vanbinnen breken. Het was niet alleen hem nu, maar ook ik. "Als ik het voor jou moet doen..dat betekend dat je niets voelt..voor mij?" antwoordde ik hem zachtjes, terwijl ik naar de grond keek en ik liet hem los.
    Hard bijt ik op mijn lip, eigenlijk wilde ik nu weggaan, maar ik wist de weg in het bos niet en door de toppen van die dichtbij elkaar stonden was het best donker. "Ik vind jou waard, ik-" Maar ik kwam niet verder en slikte hoorbaar moeilijk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Connor Duke ~ Weerwolf
    Voor deze ene keer in mijn leven kan ik het warme gevoel van binnen in niet bedwingen. 'Ik denk dat ik je leuk vind,' zeg ik zacht en plotseling, 'ik... ik kan niet van iemand houden, dat mag niet,' ik probeer het gevoel te bedwingen, maar het lukt gewoon niet. Betekend dat dan dat ik...


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rylie Jazlyn Salome - sterveling
    Als ik hoor wat hij plotseling zegt na een ongemakkelijke, nerveuze stilte, kijk ik op in zijn ogen. Hij lijkt me nog aan het twijfelen, maar dat kan ook komen doordat hij de anderen 'voor zichzelf beschermt'.
    "Waarom mag dat niet?" vraag ik enkel en ik mijn handen waren op zoek naar die van hem terwijl ik hem nog steeds aankeek. Toen ik zijn handen gevonden had, probeerde ik wat beter te kijken, maar het lukte niet, straks dan was ik te ver gegaan en liep hij weg of zo.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Connor Duke ~ Weerwolf
    'Ik zou je kunnen verwonden... of erger nog, ik zou je makkelijk kunnen verwonden. Je moet niet willen leven met zo iemand, dat is veel te gevaarlijk. Het klinkt misschien wel allemaal zo romantisch, net zoals in die twilight boeken bijvoorbeeld, maar dit is geen boek, dit is de realiteit Rylie. Het zou heel slecht af kunnen lopen voor jou.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rylie Jazlyn Salome - sterveling
    "Is dat niet het risico van de liefde?" antwoord ik gelijk, terwijl ik hem hierbij nog steeds aankijk. Ik wilde hem zo graag laten inzien wat ik bedoelde, maar als hij niet zou luisteren, voor één keer..
    "De Twilight boeken vind ik niet eens leuk.." mompel ik zachtjes, waarna ik op een duidelijkere toon verderga, "Ik weet dat het de realiteit is, maar het maakt me niets uit, oké? Wanneer snap je het nu eens?" Mijn stem wordt iets zachter als ik de volgende vraag stel en weer wordt mijn blik gebroken. "Denk je dat ik niet sterk genoeg ben, dat ik het niet aan kan?"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Connor Duke ~ Weerwolf
    'Ik weet dat je sterk ben, maar als Weerwolf heb ik onnatuurlijke krachten...' zeg ik, maar ik zie haar gebroken blik en dan kan ik het niet meer tegen houden, 'ik geef het op,' zucht ik, 'hier vechten kan gewoon niet en jij gaat ook niet toegeven dat ik slecht voor je ben,' zeg ik met een klein glimlachje.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rylie Jazlyn Salome - sterveling
    Als ik de begin van zijn speech hoor, sla ik mijn ogen verdrietig weer neer, bijna in staat om dit keer ook daadwerkelijk te gaan huilen, maar als hij zuchtend zegt dat hij het op geeft, kijk ik verward naar boven. Wat bedoeld hij nou? "Liefde kan goed en slecht zijn," begin ik zachtjes, "maar wat is liefde als je geen slechte tijden met diegene doorgemaakt hebt?" Een zwak glimlachje komt er op mijn volle lippen terwijl ik hem weer in zijn ogen kijk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Connor Duke ~ Weerwolf
    'Dit gaat niet werken zo,' grinnik ik zacht, 'ik zal eens even straigt to point gaan,' even aarzel ik, maar dan zeg ik: 'ik heb me nog nooit zo gevoelt en ik weet niet wat het is, maar ik denk dat dat warme gevoel in mijn borst betekend dat ik van je jou,' beken ik.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rylie Jazlyn Salome - sterveling
    Ik kan niet tegenhouden dat er lichte blosjes op mijn wangen ontstaan en ik hierbij mijn ogen neer moet slaan. Dan kijk ik hem weer aan en zonder wat terug te antwoorden, omvatte ik zijn gezicht met mijn handen, ga op mijn tenen staan en druk mijn lippen op die van hem.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Connor Duke ~ Weerwolf
    Weer komt de kus onverwacht aan, maar ik verman me snel en zoen haar vol passie terug, even later - wat mij betreft veel te snel - laat ik haar los.
    'Ik denk dat we terug moeten,' zeg ik teleurgesteld,'de lessen beginnen bijna.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rylie Jazlyn Salome - sterveling
    Als hij mij vol passie terug zoent, krijg ik aangename rillingen en grinnik ik even als hij me loslaat. Met een glimlach kijk ik naar hem terug. "Weet je zeker dat we terug moeten?" vraag ik met een pruillipje en laat me dan in zijn armen vallen, "Ik kan natuurlijk ook net doen alsof ik mijn enkel heb verzwikt, dan zal je me moeten dragen en zijn we nog iets langer bij elkaar, als steun en toeverlaat weet je?" Grinnik ik engelachtig en kijk hem aan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Connor Duke ~ Weerwolf
    Ik grijns, 'klinkt goed,' ik til haar op als een prinsesje en begin te lopen. Ik hou mijn blik voortdurend op Rylie gericht, maar moet wel af en toe op kijken om nergens tegen aan te lopen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rylie Jazlyn Salome - sterveling
    Hij begint te grijnzen na mijn woorden en tilt me opeens op, waardoor ik een klein gilletje slaag, maar dan begin te lachen en me bij zijn borstkas verberg. Hierna kijk ik Connor weer aan als hij begint te lopen en grijns omdat hij de helft van de tijd naar mij kijkt. "Let wel op dat je niet tegen bomen knalt," grinnik ik.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Connor Duke ~ Weerwolf
    Ik lach, 'ja ja,' even houd ik me iets te veel bezig met Rylie en dan knal ik keihard tegen een boom aan waardoor we op de grond vallen, met Rylie bovenop me.
    'Oeps,' grinnik ik stom.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rylie Jazlyn Salome - sterveling
    Ik begin keihard te lachen als hij ook daadwerkelijk opeens tegen een boom aan knalt, en ik vervolgens boven op hem val. Niet dat ik dat erg vind natuurlijk, oehlala, maar anyway.. Waar was ik ook alweer met mijn gedachten? O ja, boom, Connor, grond.
    Grijnzend keek ik hem aan en leg aan weerszijden van zijn lichaam één been van me, waarna ik voorover buig en kusjes op zijn kaak en in zijn nek geef. "Ik vind het niet erg, hoor.. Deze positie is best leuk." Mij hoor je niet klagen, dacht ik grinnikend.

    (Dat deed je gewoon expres hé? Hahaha. ;P Ik lag echt in een deuk toen ik het las 8D)


    Quiet the mind, and the soul will speak.