• Zijn er hier nog J-rock fans? En daarmee bedoel ik; Dir en Grey, The GazettE, Naitomea enzovoort. Ik ben weer helemaal verslaafd geraakt aan Dir en Grey en ik heb mensen nodig om over J-rock te praten. :O

    J-rock Army
    Loveless
    Korra
    Airashii
    Yuliette
    Machiavelli
    Vain

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 20:45 ]

    Hier!
    Ik luister graag naar Miyavi, Heidi., The GazettE. :P

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 16:00 ]

    Korra schreef:
    Hier!
    Ik luister graag naar Miyavi, Heidi., The GazettE. :P

    YES! Eindelijk nog een persoon hihi.
    Aw! Ik vind Miyavi zo´n schatje, ik heb al zo lang niet meer naar hem geluisterd. Heidi heb ik maar een paar liedjes van geluisterd en niet verder in verdiept, maar The GazettE, omg... Ruki :9~

    Loveless schreef:
    (...)
    YES! Eindelijk nog een persoon hihi.
    Aw! Ik vind Miyavi zo´n schatje, ik heb al zo lang niet meer naar hem geluisterd. Heidi heb ik maar een paar liedjes van geluisterd en niet verder in verdiept, maar The GazettE, omg... Ruki :9~


    Ik vind Aoi leuk. _O_

    Korra schreef:
    (...)

    Ik vind Aoi leuk. _O_

    Ja hij is ook echt een schatje hihi, en Uruha's sexy legs!
    Welke J-rock bands luister je allemaal?

    Ik ben J-rock fan o(^-^)o
    Mijn favoriete band is the GazettE, maar ik hou ook van Dir en Grey, DeathGaze, Miyavi, ONE OK ROCK, D'espairsRay, Deluhi, Megaromania, ScReW, Versailles etc.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Zou ik jullie op msn mogen toevoegen? Praat wat makkelijker vind ik. =)

    Ik luisterde vroeger heel veel naar J-rock.
    Ik was heel erg fan van Dir en Grey (ben in 2009 naar hun concert geweest) en X-Japan en Hideto Matsumoto.
    Nu luister ik er af en toe nog wel naar(bloos)

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 16:10 ]


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Airashii schreef:
    Ik ben J-rock fan o(^-^)o
    Mijn favoriete band is the GazettE, maar ik hou ook van Dir en Grey, DeathGaze, Miyavi, ONE OK ROCK, D'espairsRay, Deluhi, Megaromania, ScReW, Versailles etc.

    Yay! Nog meer J-rock fans <3
    The GazettE is AMAZING. Dir en Grey blijft wel altijd mijn favoriete. ONE OK ROCK heb ik nog niet gehoord van. De rest wel, maar heb ik ook niet zoveel geluisterd, behalve Miyavi, D'espairsRay, ScReW en Versailles ben ik wel een lange tijd verslaafd aan geweest. Ik moet nodig weer J-rock gaan beluisteren, tegenwoordig is het meer richting Dubstep enzo.

    Korra schreef:
    Zou ik jullie op msn mogen toevoegen? Praat wat makkelijker vind ik. =)

    Ik heb geen msn ofzo D: Dat heb ik een tijd geleden allemaal verwijderd, stom stom stom D:

    Yuliette schreef:
    Ik luisterde vroeger heel veel naar J-rock.
    Ik was heel erg fan van Dir en Grey (ben in 2009 naar hun concert geweest) en X-Japan en Hideto Matsumoto.
    Nu luister ik er af en toe nog wel naar(bloos)

    Ik zou eigenlijk toen ook gaan, maar het was te ver weg en ik had geen vervoer of niets! I love X Japan, daar ben ik nooit mee gestopt met luisteren. Vooral I.V. raakt mij steeds en kan ik wel om huilen soms. Boo!
    R.I.P. hide

    Die bassist van Heidi. heeft twitter en ik volg hem en hij volgt mij ook. <3

    Loveless schreef:
    (...)
    Ik zou eigenlijk toen ook gaan, maar het was te ver weg en ik had geen vervoer of niets! I love X Japan, daar ben ik nooit mee gestopt met luisteren. Vooral I.V. raakt mij steeds en kan ik wel om huilen soms. Boo!
    R.I.P. hide

    O dat is erg jammer! Ik kon vorig jaar niet naar hun concert, toen ze weer in Nederland waren, echt balen was dat! Want ik vindt het nogsteeds leuk om naar hun concert te gaan.
    I.V. Is inderdaad een heel mooi nummer! Ik kan het achter elkaar afspelen zonder er moe van te worden. Hide vondt ik echt geweldig, had graag ooit nog eens naar een concert van hem gewild:(
    Ken je trouwens Toshi with T-earth? Daar moet je anders ook eens naar luisteren.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Korra schreef:
    Die bassist van Heidi. heeft twitter en ik volg hem en hij volgt mij ook. <3

    Aww, hij is ram cute hihi. Kennen jullie ook Pierrot?
    Kirito is... wow.
    Ik heb de langste tijd een mega celeb-crush op Atsushi Sakura van Buck-Tick gehad. Hij blijft een sexy bitch :3

    Loveless schreef:
    (...)
    Aww, hij is ram cute hihi. Kennen jullie ook Pierrot?
    Kirito is... wow.
    Ik heb de langste tijd een mega celeb-crush op Atsushi Sakura van Buck-Tick gehad. Hij blijft een sexy bitch :3


    Noem eens een liedje van Pierrot. Ik wil eens luisteren. :Y)

    Yuliette schreef:
    (...)
    O dat is erg jammer! Ik kon vorig jaar niet naar hun concert, toen ze weer in Nederland waren, echt balen was dat! Want ik vindt het nogsteeds leuk om naar hun concert te gaan.
    I.V. Is inderdaad een heel mooi nummer! Ik kan het achter elkaar afspelen zonder er moe van te worden. Hide vondt ik echt geweldig, had graag ooit nog eens naar een concert van hem gewild:(
    Ken je trouwens Toshi with T-earth? Daar moet je anders ook eens naar luisteren.

    Vorig jaar had ik nergens zin in, en kon bijna niets doen dus dat heb ik helaas ook gemist. Ik hoop echt ooit een van hun concerten bij te wonen.
    hide blijft geweldig, als ik naar die clip kijk van IV dan kan ik wel huilen, dat is zo zielig.
    Toshi with T-earth? Nog nooit van gehoord, ik zal het zo zeker eens opzoeken!

    Korra schreef:
    (...)

    Noem eens een liedje van Pierrot. Ik wil eens luisteren. :Y)