• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.

Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : LoveLanguage
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : Styx
    Olivia Beckham - elf : Xerces

Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Tyson Rush - vampier : Porcelaneous
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Elfir Haiitu Daniel Dylan Jason - elf : linde24

Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic

Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : LoveLanguage

Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5
    Topic 7
    Topic 8

[ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 19:17 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Connor Duke ~ Weerwolf
    'Lieve schat,' herhaal ik met een plagerige grijns, 'ik heb het 17 jaar volgehouden, dus als er iemand is die dat makkelijk gaat lukken ben ik het wel. Zullen we wedden?' stel ik voor.

My fake plants died, because I did not pretend to water them.

Rylie Jazlyn Salome - sterveling.
    "Is goed," kuch ik en kijk hem hierna plagerig aan, "Al ga je toch niet winnen." Mijn volle lippen waren omgekruld tot een vermakelijk lachje en een uitdagende blik in mijn ogen. "Voor hoe lang? En wat krijg ik als ik win?"

Quiet the mind, and the soul will speak.

Connor Duke ~ Weerwolf
    'Voor een week?' stel ik voor, 'en als je wint dan mag je een straf voor de andere bedenken, die maximaal een dag mag duren. Goed?' ik ga zeker winnen, kom op ik doe dit al 17 jaar, dan moet een weekje ook wel lukken.

"Deal." zeg ik vrijwel gelijk en een gewaagde blik kwam er in mijn ogen te staan. "Het gaat nu in, al moet ik je wel een advies geven: raak vooral niet afgeleid van me deze les," zeg ik grijnzend en doe mijn benen over elkaar terwijl ik voor me kijk.

Connor Duke ~ Weerwolf
    'Oké,' zeg ik en ik kijk naar de leraar die met de les begint, ik ben benieuwd hoelang Rylie het vol gaat houden. Ik gok niet lang, maar we zullen zien.
    Ik ga verveeld onderuit zitten en staar naar het bord, dit gaat een lange saaie les worden.

Tyson Rush, vampier.
    'Wat?' Vroeg ze op verwarde toon. Ik kon genieten van de verbaasde blik op haar gezicht. Ze had geen idee waarom ik dit nu opeens zei en zo abrupt van onderwerp veranderde. 'Nou eh, dankje?'
    'Moet je niet naar je ouders, je leek nogal haast te hebben zo net...' Ze fronst lichtjes.
    'Laat ook maar,' zuchtte ze en ze pakte haar schooltas. 'Ik ga maar eens naar de les.' Ja, doe dat maar – ik denk dat het veel handiger is dan met mij meegaan.
    Ik dacht aan mijn motor, maar kapte de gedachte toen af. Alleen al maar als ik eraan zou denken als hij naar mij toe moest komen rijden, dan zou die dat doen ook. En het was niet echt handig om de school binnen te rijden.
    Al hoorde ik wel enigszins zachtjes wat bekend gegrom te horen, maar waarschijnlijk was dit alleen maar mijn gedachte. Toch?
    “Veel plezier bij de lessen,” knipoogde ik haar.

Don't walk. Run, you sheep, run.

[I'm back. Wat heb ik gemist? xd]
    [Primrose12 = lovelanguage ]

[ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 10:18 ]

If we burn, you burn with us. <3

LoveLanguage schreef:
    [I'm back. Wat heb ik gemist? xd]
    [Primrose12 = lovelanguage ]

(Eh, eigenlijk niet veel.)

Wiskunde is het saaiste vak, dus let ik ook totaal niet op, maar probeer het te maskeren door in mijn schrift een tekening te maken. De leraar zal vast denken dat ik aantekeningen maak, yuk.
    "Just so you know," begin ik grinnikend, terwijl ik nog steeds naar het schrift kijk, "Ik ga winnen." vervolg ik met een uitdagende stem en dit keer keek ik Connor wel aan, met een sluw glimlachje.

Connor Duke ~ Weerwolf
    'Wat jij wilt joh,' zeg ik, 'dat gaat je toch niet lukken,' zeg ik er zacht achteraan en ik ga weer verder met doen alsof ik geïnteresseerd bent in de les. Dat ben ik totaal niet, maar de leraar schijnt de denken van wel.

Beledigd doe ik mijn mond open om wat te zeggen, maar sluit deze hierna weer. Ik druk onbewust wat harder met mijn potlood op het papier, waardoor het erdoor heen gaat en de punt afbreekt. Hoorbaar zucht ik en haal een puntenslijper te voorschijn. Als ik weer een normale, scherpe punt heb, begin ik verder te tekenen. "Eerst zien, dan geloven, maar lieverd.." glimlach ik daarna gladjes. "Hebben wij met elkaar, or not?"

Connor Duke ~ Weerwolf
    'Ik heb geen idee, zeg jij het maar,' zeg ik als ze vraagt of we wat hebben, ondertussen blijf ik strak naar voren kijken. Dit gaat nog maar een leuke week worden, 'ik denk dat het deze week een beetje raar is als we wat hebben, want we mogen niks vanwege die weddenschap,' lach ik.

[wil iemand zo lief zijn me een samenvatting te geven? mag kort zijn :)]

Styx schreef:
    Adora Witchsinner
    Ik werd wakker en stapte onder de douche. Na een lange douche begon ik me af te drogen en pakte mijn kleren. Een simpel zwart jurkje. Ik maakte Ty wakker en vertelde hem dat hij de douche kon gebruiken.

Tyler Jacob Loghwood
    Adore maakt me wakker en zegt me da ik de douche kan gebruiken. Ik glimlach en zoen haar zachtjes op haar lippen. 'Doe niets stoms ondertussen.' fluister ik. Het is typisch haar blijkbaar dat ze gevaarlijke dingen doet.

LostMagic schreef:
    (...)

Tyler Jacob Loghwood
    Adore maakt me wakker en zegt me da ik de douche kan gebruiken. Ik glimlach en zoen haar zachtjes op haar lippen. 'Doe niets stoms ondertussen.' fluister ik. Het is typisch haar blijkbaar dat ze gevaarlijke dingen doet.

Adora

'ik za het proberen Ty.'
    (sorry voor deze korte, ik zit op iPad. Ben zondag terug)

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

[ok]