• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.

Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : LoveLanguage
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : Styx
    Olivia Beckham - elf : Xerces

Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Tyson Rush - vampier : Porcelaneous
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Elfir Haiitu Daniel Dylan Jason - elf : linde24

Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic

Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : LoveLanguage

Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5
    Topic 7
    Topic 8

[ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 19:17 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Rylie Jazlyn Salome - sterveling
    Liefjes gniffel ik naar hem en ik voel mijn wangen iets kleuren als hij mijn hand onder tafel vastpakt. Ik mag wel blij zijn dat ik een licht getinte huidskleur heb, anders is het heel gemakkelijk te zien. De zachte woorden die hij in mijn oor fluistert, laat me onbewust even grijnzen, waarna ik onopvallend wat dichter naar hem toe schuif -met mijn blik naar de leraar en het bord- en dan vervolgens mijn andere hand over zijn bovenbeen laat strelen. "Go get them," fluister ik daarna zachtjes terug in zijn oor.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Connor Duke ~ Weerwolf
    'Ik zal mijn best doen,' fluister ik terug, ik merk dat ze dichter bij me komt zitten en lach zachtjes. De leraar staat een paar onbelangrijke dingen te vertellen, ik doe alsof ik oplet, maar zit ondertussen voledig met mijn gedachten met de persoon naast me. Rylie ofcourse.

My fake plants died, because I did not pretend to water them.

Ondertussen was ik met mijn hand aan de binnenkant van zijn been gaan strelen, waarna ik deze steeds dichter bij zijn kruis bewoog, maar toen de leraar onze kant opkeek, keek ik alleen heel liefjes terug, als teken dat er niets was en wij oplette. De leraar ging weer met zijn rug naar de klas staan en ik grijnsde terwijl ik sommige kusjes in Connor zijn nek plaatste.

Connor Duke ~ Weerwolf
    Ik schud mijn hoofd en kijk lachend naar Rylie, 'wel opletten hea? En als het niet in het bos gaat betekend het ook niet dat het in de klas wel gaat,' fluister ik grinnikend in haar oor.

"Alsof jou dat wat kan schelen," grijns ik fluisterend terug in zijn oor, waarna ik hier een kusje op druk en vervolgde, "We zitten toch achterin de klas en niemand merkt nog wat op," Ik grinnikte even, maar liet toen mijn hand even over zijn kruis strelen, waarna ik mijn hand plagerig in zijn broek liet verdwijnen.

Connor Duke ~ Weerwolf
    'Dit gaat fout aflopen,' grinnik ik, ik pak Rylie's handen en kijk haar doordringend aan, 'straks oké? Dit is niet het geweldigste moment, Sorry Ry.'
    En om haar niet teleur te stellen geef ik haar een korte kus op haar mond, kort omdat ik niet zo'n zin heb in zeurende klasgenoten en een zeurende leraar. Straks zijn die er niet meer.

Zachtjes begon ik te lachen toen hij mijn handen pakte en ik keek hem toen met een ondeugend lachje op mijn lippen aan. "Oké, als je het ten minste aan durft," zei ik met een gewaagde stem terwijl ik even over mijn lippen likte, mijn been over de ander deed en me toen volledig op het gebeuren voor me lette.

Connor Duke ~ Weerwolf
    'Oh, dus jij denkt dat ik niet durf?' vraag ik verontwaardigd, maar met een lach in mijn stem, 'nou, jij schat me ook lekker hoog in,' grinnik ik en ik doe hetzelfde als haar en 'let op' voor zover je voor je uit staren en aan Rylie denken opletten kunt noemen.

"Nee, ik denk het niet," gniffel ik zachtjes, waarna ik gelijk vervolg, "Ik wéét dat je het niet durft." Een grote grijns komt er op mijn gezicht terwijl ik nog steeds naar het bord kijk en naar hoe de leraar saaie woorden uitkraamt.

Connor Duke ~ Weerwolf
    'Hmpf,' ik rol met mijn ogen en ga lui en onactief onderuit gezakt zetten, ik luister naar de leraar zonder dat ik enig idee heb wat hij uitlegt en waar het uberhaubt over gaat. Frans... stomme taal.

"Wel een beetje actief mee doen, hé, Meneer Duke," Ik grinnik en tik hem plagerig op zijn neus. "Make me proud," Het kwam er uitdagender en een tikkeltje speelser uit dan ik bedoeld had, maar met een glimlach keek ik toen weer naar voren. Wanneer was deze les afgelopen? Het was zo saai dat ik bijna in slaap viel.

Connor Duke ~ Weerwolf
    'Ik zal het proberen, mevrouw,' grijns ik plagerig, 'en sorry voor mijn luiheid, maar that's me. Connor Duke is de luiste weerwolf ter wereld, so deal with it,' grijns ik terwijl ik haar in haar zij por.

Ik wil wat terug zeggen, maar als ik de por in mijn zij voel, schrik ik op en maak een spastische beweging naar de zijkant terwijl ik een klein gilletje slaak, waardoor ik op de grond val en mijn benen op de stoel leg terwijl ik met mijn rug op de grond lig. Zuchtend en ongemakkelijk kijk ik naar boven, naar het plafond. Waarom moet mij dit overkomen, God? Connor zal me nu niet alleen uitleggen, maar de rest van de klas ook.

Connor Duke ~ Weerwolf
    Ik barst in lachen uit en steek mijn hand naar Rylie uit om haar weer omhoog te trekken. Dit is echt een Rylie ding. Niemand anders dan Rylie kan zoeits overkomen en dat vind ik zo geweldig aan haar.
    'Gaat het een beetje?' grinnik ik.

"Ja, super," mokte ik sarcastisch en terwijl ik zijn hand vastpakte om overeind te komen, kuchte de leraar geïrriteerd en keek de vampierjongen me vermakelijk aan. "Gaat het liefje?" grijnsde hij en ik stak alleen mijn middelvinger op, gooide mijn haar verwaand over mijn schouder en draaide me naar Connor om. "Nu wel líefje," Ik plaatste plagerig een kusje op zijn mond.