• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : LoveLanguage
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : Styx
    Olivia Beckham - elf : Xerces


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Tyson Rush - vampier : Porcelaneous
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Elfir Haiitu Daniel Dylan Jason - elf : linde24


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : LoveLanguage


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5
    Topic 7
    Topic 8

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 19:17 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rylie Jazlyn Salome - sterveling
    "Hm," Ik pruil mijn lippen en kijk hem dan mokkig aan, "Het zal wel moeten, hé?" Als we de school binnen lopen, komt er net op dat moment een leraar aan. Tuurlijk, hebben wij weer, dacht ik geïrriteerd als ik merk dat het de leraar Frans is -die altijd wel een slecht humeur lijkt te hebben- en ik grom even als hij naar ons toe komt. "Salome, Duke, horen jullie nu niet bij mij in de les te zitten?" Met priemende ogen keek hij ons één voor één aan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Connor Duke ~ Weerwolf
    'We waren net op weg, sorry meneer,' zeg ik snel, ik trek Rylie langs hem mee het klas lokaal in. 'Kom daar achter zijn nog twee lege plekken,' zeg ik en ik neem Rylie mee naar de twee bijna achterste plekken.
    'Nu iedereen er is,' de leraar Frans kijkt ons boos aan, 'kunnen we eindelijk beginnen van de les.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Stiles schreef:
    Skyler Noëlle Haynes ~ Sterveling
    'Ik moet gaan,' zegt hij ineens.
    Hij draait zich om, om zijn tas te pakken maar blijft dan ineens stil staan. Met zijn hand leunt hij tegen de muur en hij houdt zijn blik op het bed gericht.
    Dan duwt hij zichzelf van de muur af.
    Als ik zijn rode ogen zie doe ik haast automatisch een paar stappen naar achteren waardoor ik tegen mijn bed op bots.
    Hij rent alleen niet naar mij, maar naar de badkamer. Ik aarzel even en loop dan ook naar de badkamer. De vampier gooit wat water in zijn gezicht waarbij zijn haar en kleren ook nat worden.
    'Eh, gaat het?' vraag ik voorzichtig. Voor de zekerheid blijf ik op een paar meter afstand staan. 'Moet ik anders iemand voor je halen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rylie Jazlyn Salome - sterveling
    Ik rol mijn ogen en draai me op mijn stoel naar Connor toe, "Bla, bla, bla," grinnik ik zachtjes, maar alsof de leraren wolfsoren had, keek hij naar ons en gromde, "Mevrouw Salome, stil." Toen grijnsde hij en gelijk wist ik dat het foute boel was, had ik nu maar mijn mond gehouden. "Kom naar voren en schrijf de zinnen die ik zeg op in het Frans," Met grote ogen keek ik Connor aan, aangezien ik geen woord Frans wist! "En snel een beetje, hup, hup." O. Mijn. Fucking. God. kon ik alleen maar denken, terwijl ik op stond en naar voren liep. Ik voelde de ogen in mijn rug branden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Connor Duke ~ Weerwolf
    Ik moet moeite doen om mijn lach in te houden.
    'Ik moet beter opletten en praat niet meer met mijn buurman,' zegt de leraar, 'schrijf maar op, in het Frans.'
    Ik schiet in de lach, hoe moet ze dat ooit weten.
    'Als jij het zo goed kan meneer Duke, dan mag je mevrouw Salome wel even helpen,' snel schud ik mijn hoofd. 'Sorry meneer, die zin weet ik niet.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rylie Jazlyn Salome - sterveling
    Ik moet beter opletten en praat niet meer met mijn buurman? What the heck was dat nou weer voor een zin? Omg.
    Connor schiet alleen maar in de lach en ik kijk hem pruilend aan, waarna de leraar zegt dat hij me moet helpen en ik hem vermakelijk en engelachtig aan kijk. "Meneer, toch vind ik dat hij me moet helpen, want hij lacht me uit." Ik kijk de leraar aan en hij haalt zijn schouders op. "Connor Duke, naar voren komen en help mevrouw Salome hier."


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Connor Duke ~ Weerwolf
    'Maar...''Nu!' zegt de leraar streng, ik werp Rylie een vernietigende blik aan, sta op en loop naar voren.
    'Kom op hondje, laat maar eens zien wat je kan!' roept een van de leerlingen, ik krimp ineen, maar verman me zo snel mogelijk.
    'Ik weet dat ik "Je" is,' grijns ik een beetje dommig.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rylie Salome Jazlyn - sterveling
    Ik bijt op mijn lip om niet te moeten lachen, maar mijn blik veranderd al snel naar een dodelijke als ik iemand hem 'hondje' hoor noemen. Gelijk begin ik te knarsetanden en kijk naar diegene wie het had gezegd, wat een vampier blijkt te zijn. Ik herken die patserige jongen die denkt dat hij alles is overal. Hij begint te lachen en merkt dat ik hem dodelijk aan kijk. "Wat, liefje?" Hij wiebelt met zijn wenkbrauwen en grijnst dan naar één van zijn vrienden. Ik rol enkel mijn ogen. Eikel dat het is.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Connor Duke ~ Weerwolf
    Ik hoor de patserige jongen tegen Rylie praten, ik grom boos naar hem en richt me daarna weer op het bord.
    'Wat is er Snuffie?' blaft de jongen, 'let op jongens, honden zijn heel bezitterig.'
    Ik doe mijn best om mijn woede onder controle te houden en probeer het geplaag te negeren.
    'Sorry, meneer. Ik weet het niet,' zeg ik knarsetandend.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rylie Jazlyn Salome - sterveling
    "Houd gewoon je bek," sis ik naar de vampier jongen en sta op het punt om hem aan te vallen als ik Connor zo zie. "Oeh, nu word ik bang hoor," Een plagerige, speelse blik komt er op zijn gezicht en ik loop naar hem toe om hem bij zijn kraag te pakken. "Houd. op."

    (sorry, ik ben ff naar vriendin.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Connor Duke ~ Weerwolf
    'Jongens doe even rustig,' maant de leraar ons tot stilte, 'jullie twee, ik wil dat jullie pagina 60 tot en met 61 overschrijven,' ik zucht, 'en nu gaan zitten,' ik loop naar mijn plaats en laat me boos op mijn stoel zakken.
    Wat hou ik toch van deze school, kuch kuch.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rylie Jazlyn Salome - sterveling
    "Wat?" Boos draai ik me om, als ik boos was dan was het nooit zo gemakkelijk voor mij om eruit te komen. "Waarom moeten wij dat doen?" Sis ik, "als die, vergeef mijn woorden, fucking klootzak er naar vroeg!" De leraar kijkt me dodelijk boos aan en ik laat de kraag van de jongen los. "Mevrouw Salome, pagina 60 t/m 63 overschrijven." Ik wil nog wat zeggen maar de dodelijke blik van de leraar maakt me weer stil en ik ga mokkend naast Connor zitten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Connor Duke ~ Weerwolf
    Ik pak Rylie's hand vast onder de tafel, 'nu hebben we nog een excuus om langer bij elkaar te zijn,' fluister ik in haar oor, 'en wat betreft die eikels, daar reken ik nog wel mee af. Het is bijna volle maan.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Tyson Rush, vampier.
    'Eh, gaat het?' Hoor ik een voorzichtige meisjesstem vragen. Ik antwoord hier niet op. Ik heb letterlijk wel wat anders aan mijn hoofd. Een enorme piep hoor ik de hele tijd. Eventjes blijf ik zo staan bij de wasbak, waar ik mijn ellebogen op heb gezet en ik mijn handen in het haar heb, met de hoop dat de piep snel weggaat.
    Ik wilde Skyler gebaren dat ze weg moest gaan, maar zelfs dit lukte niet.
    'Moet ik anders iemand voor je halen?' Ik kreeg een zwakke, ironische glimlach op mijn gezicht. Niemand hier. Ik moet gewoon naar mijn vader, verder niet.
    'Neem het meisje mee, Tyson.' Hoorde ik mijn vader zeggen. De harde, schelle piep werd harder. "Nee." Mompel ik zachtjes, maar zelfverzekerd, terug naar mijn vader.
    Ik kon nu een hele tirade verwachten, dus zette me er alvast klaar voor. Maar de tirade kwam maar niet.
    Met een ruk kijk ik om recht naar Skyler. Een bedenkzame blik stond op mijn gezicht, waar je niets wijzer van kan worden. Alleen ik weet wat ik nu op dit moment denk.
    En het probleem is, dat als ik Skyler niet meeneem dat ik er echt erge problemen mee krijg, maar aan de andere kant.. Waarom zou ik het erg vinden? Ik kan dat mensenmeisje niet uitstaan. Waarschijnlijk is ze alleen goed voor het bloed en verder niet.
    Telkens met die betweterige opmerkingen van haar.
    Maar het is wel een mensenmeisje en ik zou mezelf wat aandoen als iemand anders wat overkomt dan mezelf.
    Ik schudde mijn hoofd vastberaden en keek toen weer voor me, schraapte mijn keel, en ik stond weer rechtop. Mijn ogen hadden nog steeds de kleur van bloed.
    Ik stopte vlak naast Skyler, keek recht voor me zonder naar haar te kijken en zei: "Hou je taai, Skyler."


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Skyler Noëlle Haynes ~ Sterveling
    De vampier antwoordt niet.
    Net als ik begint te overwegen om toch maar een leraar te gaan halen, of op z'n minste een andere leerling draait de vampier ineens met ruk zijn hoofd mijn kant op. Zijn ogen hebben nog steeds die rode kleur. Nu ik wat beter kijk zie ik dat die wel erg veel op de kleur van bloed lijkt. De blik die op zijn gezicht staat, een bedenkzame, maakt het er niet veel beter op.
    Hij schudt zijn hoofd en kijkt weer voor zich uit. Nadat hij zijn keel heeft geschraapt gaat hij weer rechtop staan.
    Als hij mijn kant op komt lopen doe ik een paar stappen achteruit. Hij stopt vlak naast me en kijkt me niet aan. 'Hou je taai, Skyler'.
    Ik kijk hem onderzoekend aan en loop dan snel bij hem vandaan. 'Hoe bedoel je: "Hou je taai"?' vraag ik. 'Ga je ergens heen?' vervolg ik terwijl ik hem goed in de gaten blijf houden. Will is er al een tijdje niet meer, wat op dit moment jammer is. Niet dat ik hem leuk vind maar meer omdat ik deze vampier hier niet echt vertrouw. Verre van dat zelf.

    [Hij mag d'r wel mee nemen hoor ghehe]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered