• Mijn ouders en zussen vinden mij te oud voor One Direction. Ze vinden dat ik niet over ze moet praten en niet mijn tijd aan ze moet verspillen.
    Ik heb ze met veel moeite zover gekregen dat ik de Up All Night live dvd mocht kopen, maar ik krijg maar zelden de kans om hem te krijgen en ze zitten de hele tijd te zeuren over het volume.(terwijl zij altijd de tv echt bijna twee keer zo hard hebben). Nu wil ik ook heel graag het One Direction boek, in elk geval één van de twee, ik betaal het zelf, maar dat mag niet want daar ben ik te oud voor. Ik mag op geen manier laten zien dat ik fan ben. Ik kan er in principe nog geen twee zinnen over zeggen of ze gaan zitte zeuren dat het onzin is.

Wat vinden jullie? Ik ben 14 jaar.

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Sorry hoor, maar mijn ouders laten mij luisteren naar wie ik wil, soms zet ik echt keihard Marco Borsato of Will Tura op ofzo, they don't care. Nu ja, bij Will Tura gaan ze wel klagen maar ze gaan mij niet verbieden ernaar te luisteren..

Owl you need is love.

Ik had gedacht dat je 21 ging zijn ofz, aan de titel van dit topic te zien. Ik ben 15 en Directioner, so what. Je kiest toch zelf welke muziek je luistert en leuk vind (:

Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

Ik ben fan van ze, en mijn moeder ook, en ze is 44. Mijn moeder zou er juist alles aan doen dat ik ze een keer ontmoet als ze in de buurt zijn.. (cat)
    Maar dat jij te oud voor ze bent vind ik overdreven...

Life is a beautiful struggle

Laat een vriendin het boek bestellen en betaal haar. (krul):Y)

Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

ik ben ook 14 en een directioner (=
    ik ken een fan van 31 :/ dat is wel te oud.

nothing is true, everything is permitted.

CURLYMONSTER schreef:
    Excuse me?

14 is normaal lijkt me. Ik ben ook een Directioner en ik ben 15 (cat)

Ivar Oosterloo.

14 is NIET te oud, echt niet.. De meeste fans zijn rond de 14/15/16.. Echt niet, en iki mag de UANDVD ook nooit kijken want dan krijg ik gezeur van broertjes hahaha

14? NO way, echt niet te oud, zij zijn rond de 18 dus te oud,?

Thank you for the tragedy, I need it for my art.

Ik denk dat ze gewoon zeggen dat je "te oud" bent om een excuus te bedenken waarom je er niet meer naar zult luisteren, omdat ze het gewoon geen fijne muziek vinden. Ik hou er ook niet van, maar jij moet luisteren naar wat je wilt.

You are beautiful, you are love.

Ik ben ook 14 en dat is níet oud !!!

The duty of youth, is to challenge corruption.

*plat*

26 - 02 - '16

Okeee... Als je ouders echt het beste voor je willen dan zouden ze je eigenlijk gewoon lekker laten doen wat je wil, want is het toch jou leven

Do you ever wonder if the stars shine out for You? No Doubt

thoughtful schreef:
    Toen ik zo oud was als jou, was ik helemaal Tokio Hotel fan, toen vonden mijn ouders mij juist te jong voor van alles.
    Dus nee jij bent echt niet te oud voor dit.

Tell me about it, stud.

ik vind dat je zelf mag weten waar je van houdt! ;)

Je ouders hebben ongelijk. En zoiets hoor je als ouder ook niet te zeggen. Maar ben je zeker dat er niet een andere reden is? En ik ben bijna 16 en ik praat over bijna niks anders meer. :3

Save me from myself.