• Mijn ouders en zussen vinden mij te oud voor One Direction. Ze vinden dat ik niet over ze moet praten en niet mijn tijd aan ze moet verspillen.
    Ik heb ze met veel moeite zover gekregen dat ik de Up All Night live dvd mocht kopen, maar ik krijg maar zelden de kans om hem te krijgen en ze zitten de hele tijd te zeuren over het volume.(terwijl zij altijd de tv echt bijna twee keer zo hard hebben). Nu wil ik ook heel graag het One Direction boek, in elk geval één van de twee, ik betaal het zelf, maar dat mag niet want daar ben ik te oud voor. Ik mag op geen manier laten zien dat ik fan ben. Ik kan er in principe nog geen twee zinnen over zeggen of ze gaan zitte zeuren dat het onzin is.

    Wat vinden jullie? Ik ben 14 jaar.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Occhi schreef:
    (...)

    Hun doelgroep is toch tienermeisjes in het algemeen?

    Daarom toch? Meisjes van 12 tot 16 jaar ongeveer. Of zo zie ik het. (: Iedereen moet lekker luisteren naar waar hij naar wil luisteren.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Daarom toch? Meisjes van 12 tot 16 jaar ongeveer. Of zo zie ik het. (: Iedereen moet lekker luisteren naar waar hij naar wil luisteren.


    Meisjes van 12 tot en met 18/19 en waarschijnlijk ook nog ouder. Sorry voor de off topic


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    (...)

    Meisjes van 12 tot en met 18/19 en waarschijnlijk ook nog ouder. Sorry voor de off topic

    Ik vind 18/19 niet echt meer tienermeisjes. Dan ga je toch richting jongvolwassene, vind ik. Maarja, lekker interessant. :'D (cat)


    ars moriendi

    Wát een onzin van je ouders zeg... Ik zou je er niet door laten tegenhouden als ik jou was!


    Bad decisions make good stories.

    ok grootste onzin ever seriously! mijn ouders worden wel gek van me als ik weer eens niet kan stoppen met praten over one direction en ze denken ook dat het wrs wel weer overwaait maar ik ben nou eenmaal Directioner en dat is een belofte die ik mijn hele leven zal blijven houden, hoe oud ik ook ben ;)


    What by Zeus' beard is going on????

    14 jaar, te oud? Ik ben ook een Directioner en fucking twee jaar ouder dan jij.
    Op liefde staat geen leeftijd zegt men, en ik zeg: op Directioner zijn staat ook geen leeftijd.
    Sorry, maar ik vind het nergens op slaan, zeg dat Shirley dat gezegd heeft.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik vind het gewoon normaal hoor. Die gasten zijn allemaal volwassen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Ik vind het gewoon normaal hoor. Die gasten zijn allemaal volwassen.


    Vier van hun zijn offcieel nog tieners en ze zijn ook allemaal volwassen. Maar er zijn ook tienermeisjes die fan zijn van mannen (die in een band zitten of niet) die twee keer zo oud zijn als hun.

    Sorry, voor het weer off topic gaan.

    @xNiallerx (aangezien ik toch al off topic ben)

    Gebruik volgende keer alsjeblieft hoofdletters!(zip)


    Physics is awesome

    Aurorae schreef:
    De meeste directioners zijn 14/15. Dat slaat echt helemaal nergens op. Sowieso vind ik het een slecht iets van ouders om hun kinderen in dit soort dingen zo te belemmeren. Als jij een directioner wil zijn, zou je dat gewoon moeten kunnen zijn in mijn ogen. Niets mis mee.


    Chaos is a ladder.

    Occhi schreef:
    (...)

    Vier van hun zijn offcieel nog tieners en ze zijn ook allemaal volwassen. Maar er zijn ook tienermeisjes die fan zijn van mannen (die in een band zitten of niet) die twee keer zo oud zijn als hun.

    Sorry, voor het weer off topic gaan.

    @xNiallerx (aangezien ik toch al off topic ben)

    Gebruik volgende keer alsjeblieft hoofdletters!(zip)


    ... Dat zei ik.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    CURLYMONSTER schreef:
    Excuse me?

    14 is normaal lijkt me. Ik ben ook een Directioner en ik ben 15 (cat)


    I'm just beautiful me.

    Wacht je bent te oud voor One Direction maar niet om zelf te betalen wat je koopt/luistert of kijkt? Fuck logic.
    Wat maakt het uit hoe oud je bent, zolang je het maar leuk vind. Ik ben eigenlijk veel te jong voor de bands waar ik naar luister, maar boeien. Volgens mij vind mijn vader het wel grappig.
    Gewoon niks van aantrekken en dat boek kopen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ben 13 en ben ook fan. Mijn ouders hebben er geen problemen mee en zelf vind ik dat je zelf moet bepalen van wie je fan bent. (:
    Maar dat is mijn mening (:

    Aragog schreef:
    :'D
    Eh, ja, ik zou me er niks van aantrekken. Je bent fan van wat je zelf wilt, en daar hebben je ouders -naar mijn mening- niks over te zeggen.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Hun muziek is juist voor tieners. Dus van 12 tot 16. Maar er zijn er ook zat die ouder zijn die er naar luisteren. Anders laat je je familie deze site eens zien en hoeveel Directioners er zijn van jouw leeftijd (:


    Believe in yourself.