• Heb je er altijd al van gedroomd om een Harry Potter personage te interviewen?.. Dan ben je hier aan het juiste adres!
    In dit forum spelletje is het de bedoeling dat je een vraag stelt aan een Harry Potter personage, en dat je de vraagt beantwoord van de user boven je. Laat wel altijd duidelijk weten aan welk personage je een vraag stelt.
    Een voorbeeld:

    Persoon A:

    Hallo Loena. Heb je op het einde van je vijfde jaar je kleren nog teruggevonden?

    Persoon B:

    Zo goed als. Ik had alles gevonden, buiten mijn favoriete t-shirt die ik nog steeds niet teruggevonden heb. Vast door de Nurgles!

    Hoi Draco. Waarom heb je die keer dat Harry Potter in je villa was, niet gezegd dat het Harry was?

    Persoon C

    ...


    Probeer een beetje origineel en wat grappig te zijn. Als je de vraag van de User boven je niet begrijpt, doe je dat via ga of pb, niet in dit topic. Net als vragen over het spel zelf, mijn gastenboek verwelkomt je (; . Veel plezier!

    Mijn vraag:

    Hey Hermelien. Hoe was het om versteend te zijn?


    I wanna be a wizard!

    Het was.. apart. Natuurlijk was het mijn idéé om versteend te raken.

    Hi Peter. Hoe was het om al die jaren bij Ron in bed te slapen?


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.