• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Aragog schreef:
    [Ik heb vanochtend al een topic voor 'm geopend :3]


    {awww sweet!!!}


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    (eet smakelijk. doegdoeg)

    Fred Weasley

    Een grijns verschijnt op mijn gezicht als ik terug denk aan vorig jaar. "Ja dat waren inderdaad leuke momenten en heel erg bedankt" zeg ik lachend. Ondertussen stonden we in de keukens en werden bestormd door verschillende huiselven. "Zeg maar wat je wilt hebben"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Madison
    Ik scheurde mijn blik van de bijna ondergaande zon, en keek hem aan.
    ''Ja, dat moet je inderdaad doen.'' zei ik eerlijk, en grijnsde even. Elke andere Gryffindor had een vloek over zich heen gekregen, ik snapte niet dat ik dat bij hem in de eerste instantie al had gedaan.
    En ik was eigenlijk blíj, dat ik me toen heb kunnen inhouden. Hij is aardiger dan ik dacht.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    SerpentEyes schreef:
    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria haalde haar lippen van Draco zijn wang af, terwijl een lichte blos haar wangen sierden. Ja, ze wist het, ze was verliefd op Draco. Ookal kende ze elkaar pas een dag, in een dag had Astoria al meer voor een persoon gevoeld dan dat gebeurden in een lange relatie. Astoria glimlachte even en vleide haar hoofd weer tegen Draco zijn schouder aan. Toch baande het haar ergens zorgen, zij was 14 en hij 16. Astoria zag aan Draco zijn lichaamstaal dat hij al meer had gedaan. Nee, ze zag het niet, ze wist het. Astoria keek even naar het groene gras onder haar voeten. "Dus...gaat die afspraak van vanavond nog door?"


    Draco Malfoy

    Astoria glimlachte even en legde haar hoofd weer neer op mijn schouder, toch wist ik dat het raar was dat zij twee klassen lager zat, misschien vonden mensen het niet goed? Gelijk herkende ik mezelf niet meer, waar was de Draco die aan iedereen schijt had? De vragen spookten door me hoofd =, een diepe zucht verliet mijn mond en ik keek naar AStoria die naar het gras keek. "Dus...gaat die afspraak van vanavond nog door?" vroeg ze voor de zekerheid, ik knikte en sloeg een arm om haar heen "Ja ik denk het wel"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    George Weasley

    'Ja, dat moet je inderdaad doen.' Zei ze met een korte grijns, 'Zal ik doen' Andwoorde ik waarna ik mijn hand door het water liet gaan.

    {Moet eten.. BRB}


    Don't be like the rest of them, darling

    {moet eten:Y), droedels tot zo misschien}


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Madison
    Ik glimlachte, en keek weer naar de ondergaande zon.
    Het was prachtig. De enkele wolken om de zon heen hadden een oranje gloed, en het rustige water schitterde.
    ''Het is prachtig.'' mompelde ik, terwijl ik mijn niet van de zon losscheurde. Ik heb al lang geen zonsondergang gezien.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Astoria Ivaine Greengrass

    Een lichte blos sierde Astoria haar wangen toen Draco zijn arm om haar heen sloeg. Ze kroop dichter tegen hem aan, wat zorgde dat ze nu tegen elkaar aanzaten. Astoria keek hemm aan en grinnikte. "Dus, je denkt het?" Astoria trok lichtjes haar wenkbrauw op, waarna ze deze weer liet zakken, en haar hoofd van zijn schouder haalden. "Ik...ik snap het wel Draco...Ik snap dat je niet graag met iemand af wil spreken die 2 jaar jonger is." Er verscheen een klein en zwak glimlachje op haar lippen, waarna ze zijn arm van haar af legden, en opstond van het bankje.


    The expert in anything, was once a beginner.

    George Weasley

    'Indeed' Andwoorde ik met een blik op de zonsondergang, Fred en ik waren thuis vaak op het dak van het huis te vinden rond deze tijd. Niet alleen om mam te ontwijken maar ook gewoon om de zonondergang.


    Don't be like the rest of them, darling

    Adelaine Catherina Bluejay

    'Graag gedaan hoor.' Ik volg met mijn ogen precies wat Fred doet. Dan weet ik tenminste waar ik eten kan halen als ik de volgende keer weer trek heb in iets. Hij kietelt de peer en vervolgens zwaait het portret aan de kant. Slim bedacht.
    Ik zet een paar stappen achteruit als er allemaal wezentjes aan komen lopen. Ik herken ze uit mijn boeken. Ik kan alleen even niet op hun naam komen.
    'Zeg maar wat je wilt hebben,' zegt Fred.
    Ik heb geen idee, dus ik haal mijn schouders op. 'Wat denk je dat ik zou willen?'

    (Ben ik weer en dankje. Het was zeer smakelijk ^^)

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 18:47 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    "Ik hoop dat dit jaar ook gewoon weer onvergetelijk word, maar ik kan nu niet met zekerheid zeggen". Ik kijk haar aan en zie dat ze een paar stappen achteruit zet en dan haar schouders ophaalt. 'Wat denk je dat ik zou willen?'. Ik kijk haar aan "Deze huiselven doen niets en ik denk dat ik wel wat weet". Ik zeg wat tegen een van de elven en een paar seconde later komen ze aan met een mand. Dankbaar pak ik de mand aan en kijk Adelaine aan. "Oke waar zullen we naartoe gaan?"

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 18:55 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Madison
    Ik zuchtte even.
    Dit liet me herinneren aan sommige films. Dit was meestal een liefdesscéne of zo, maar ik heb het nooit gevoeld. Ik was benieuwd, eigenlijk.
    Familieliefde, of het gevoel van verliefd zijn. Ik voelde me.. verdrietig, als ik er aan dacht. Je hoort iedereen er over, vooral bij het kerstbal of dat soort dingen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Adelaine Catherina Bluejay

    Ik kijk nog een keer naar de wezens die om de één of andere reden, of buigen, of vol respect naar mij staren. Huiselfen... langzaam begint het mij weer te dagen. Het zijn een soort slaven van tovenaars. Al lijken ze het hier aardig naar hun zin te hebben. Maar Dumbledore zal ze waarschijnlijk ook alleen laten doen wat ze willen.
    'Oke, waar zullen we naartoe gaan?' Ik kijk van Fred naar de mand.
    'Aangezien je een picknickmand hebt is het misschien leuk om ergens buiten te gaan zitten of zo?' opper ik.


    Happy Birthday my Potter!

    [lol ik krijg nu een hele scéne in mn hoofd, maar laat ik die maar voor me houden x'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Vertel XD Nu ben ik nieuwschierig XD}

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 19:04 ]


    Don't be like the rest of them, darling