• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Jasper de Ridder
    Ik glimlachte. 'Jij bent ook geniaal,' zei ik grinnikend. 'Een schattig meisje in een premiere jurk die ranja over de jurk van een prinses morst en dan maar even een schattig gezicht opzet. En dan zijn er mesen die mij schijnheilig noemen.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik sla mijn ogen neer, maar heb wel een grote grijns op mijn gezicht. 'Tja...' Ik kijk weer op. 'De prins vond me wel aardig,' lach ik dan. 'Hij zei dat het niet uitmaakte, aangezien hij vond dat zijn vrouw, de prinses dus, toch te veel shopte.' Ik grinnik. 'Die prins heeft bijna de hele avond met me staan praten. Over van alles. Wat ik wilde worden en die prinses behoorlijk pissig, maar ja... Op een gegeven moment legde zij zich er ook bij neer.' Ik grinnik en sla mijn benen nu ook om Jasper heen, waardoor hij geen kant op kan. 'En toen kwam die moord...' Ik zucht en denk aan alles wat er gebeurd was. 'Volgens mij was die prins er zelfs bij toen ze me oppakte.' Ik kijk Jasper aan. 'Hij kon niet geloven dat ik het gedaan had, zonder reden. Hij wilde nog met me praten, maar dat lieten ze niet toe.' Ik haal mijn schouders op. 'Ik mocht die man echt. Hij was de vaderfiguur die ik wilde, die ik nodig had. Voor mij was hij geen prins. Bij de premieres waar ik was geweest, was hij dan ook. Ik probeerde zelfs een avond mijn moeder met hem te koppelen. Wat de prinses natuurlijk niet leuk vond en laat staan mijn vader...' Ik zwijg.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik keek haar even aan. 'Zou je die prins nog eens willen spreken? Uit willen leggen waarom je gedaan hebt wat je deed?' vroeg ik. 'Bij mij hielp het ook toen ik mensen die me echt iets verweten te vertellen waarom ik dit had gedaan, waarom ik die gast aanviel.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik bijt op mijn lip en knik langzaam. 'Maar het is onmogelijk. Mijn hoofd heeft op voorpagina's gestaan. Ik was groot nieuws in mijn land en schijnbaar zelfs hier. Ze laten me nooit toe. Waarschijnlijk kom ik het land niet eens meer in. De enige mogelijkheid is dat hij naar me toe komt.' Ik glimlach en kijk Jasper weer aan. Ik ga met mijn hand langs zijn wang en laat hem in zijn nek stil hangen. 'Die kans is voorgoed verlopen. En ik weet... Zo goed ken ik hem wel. Als ik hem spreek en hem alles vertel. Tot in de kleine details, hij hoogwaarschijnlijk zelfs medelijden krijgt, al wil ik dat niet. Hij zou mijn vader laten oppakken en weet ik veel. Ik weet dat hij dat zou doen en ik weet dat hij dat kan doen en dat als hij me accepteert, alles weer makkelijker is. Ik weet dat ik dan in interviews met hem belandt en de hele wereld alles moet vertellen, maar ik weet dan ook dat alles weer veel makkelijker zou gaan. Alleen als ik de kans krijg om met hem te praten.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Weet jij of er hier heel toevallig iemand zit voor cybercrime? Misschien dat die zijn emailaderes of z'n nummer voor je kan opduiken van het net,' zei ik glimlachend en ik streelde haar haar. 'Van welk land eigenlijk?'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    'Nee, ik ken niemand hier. Ik heb vier jaar in de gevangenis gezeten in Peru en ben pas drie dagen weer in Nederland.' Ik zwijg. 'Van Argentinië,' glimlach ik. Ik ga recht op zitten en kruip op Jasper zijn schoot. 'En al wist ik iemand, die is nooit goed genoeg om bij de prins van Argentinië in te breken. De wereld is daar hard en er is veel misdaad, opstanden en ga zo maar door. De regering heeft veel haters, de mensen waar ik mee omging toen ik veertien was hoefde je niet te vertellen dat je de prins kent. Dan word je gelijk in elkaar geslagen. Of je word aangespoord hem te vermoorden.' Ik haal mijn schouders op. 'Ze weten niet hoe hij eigenlijk is. Ze kennen alleen zijn vader die het land bestuurt en denkt het beste te doen. Ze kennen de harde wereld niet en weten niet hoe erg het eigenlijk is.' Ik bijt op mijn lip en schud mijn hoofd. 'Zelfs mijn vader strafte me als ik het over hem had op een positieve manier.' Ik kijk weg en kruip dichter tegen Jasper aan. 'Terwijl hij echt aardig voor me was.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Hm,' zei ik. 'Ik vind Beatrix leuker als Willem Alexander met zijn stomme lachje. Beatrix draagt hoeden die lijken op gekleurde kazen en kaas is cool.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik kijk hem verbaasd om. Waar had hij het ineens over? Ik kijk hem fronsend aan. 'Wat?' Ik grinnik om zijn onverwachtse overschakeling. 'En Maxima? Ook een Argentijnse,' grinnik ik en kijk hem aan. Argentinië stond niet echt goed aangeschreven met de regering, dat wist ik ook. Maar de prins was echt aardig. Ik weet niet zeker of hij koning zou worden, aangezien hij ook broers had, maar hij was aardig en daar ging het mij om.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Maxima is wel cool, net als de kleine prinsesjes, ik weet zelfs dat Amalia goed kan zingen,' zei ik. 'Haar vader mocht niet op de bruiloft komen omdat hij in de Argentijnse regering had gezeten.'


    Remember to be ridiculous.

    [Even eten]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Vast niet..]

    Nathan Deleon

    'Altijd sinds vandaag,' zei ze op een kinderlijke manier. 'Ik wil gewoon alles van je weten, van het begin tot het eind. Zelfs de niet leuke dingen,' vervolgde ze en gleed toen met haar vingers over mijn arm heen.
    'Hmm.. Ik ben echt niet interessant,' mompelde ik zachtjes. 'Plus het is zo veel nadenken.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Hmm... Ik ben niet echt interessant." mompelt hij zacht. "Plus het is zoveel nadenken." Ik lach zacht er om.
    "Bent gewoon lui, geef maar toe. Want ik vind het uiterst interessant." verklaar ik. "Vertel eens iets over je eerste vriendinnetje en jij." Ik kom iets overeind zodat ik hem beter en nieuwsgierig aan kan kijken.


    Your make-up is terrible

    [Ben er weer, volgende topic is er al! ]

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 19:22 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lauren Campbell

    'Klopt de Argentijnse regering staat niet echt bekend om zijn goedheid. Volgens mij word die prins ook geen koning. Dat word een van zijn broers.' Ik glimlach. 'Waarom weet je zoveel over het koningshuis,' grinnik ik. Ik duw hem naar achter en ga op hem liggen. Met Jasper kon je alles hebben, serieuse gesprekken, maar ook lachwekkende. Ik hield gewoon van hem.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [De stukjes worden later beter!! D:]

    Nathan Deleon

    'Bent gewoon lui, geef maar toe. Want ik vind het uiterst interessant. Vertel eens iets over je eerste vriendinnetje en jij,' zei ze. Ze kwam iets overeind en keek mij toen nieuwsgierig aan. Ik beet op mijn lip en schudde doen mijn hoofd.
    'Ik ga nu toch niet nadat we het hebben gedaan vrolijk lopen te vertellen over mijn eerste vriendinnetje?' vroeg ik iets wat verward. Ik schudde weer lichtjes mijn hoofd.
    'Waarom wil je die dingen weten? Je bent echt apart Beck.'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you