• Gebaseerd op de film; Percy Jackson and the lightning thief

    In deze wereld leven niet alleen normale mensen, soals vele dat altijd denken. Nee, eens komen de goden ter aarde en vinden een geliefde. Daar krijgen ze kinderen mee, die zijn dan half mens, half god.
    Dit is een tijdperk van oorlog tussen de goden, haat en wreedheid. De wereld zoals wij hem kennen dreigt vernietigd te worden, maar er is hoop. De zonen en dochters van de goden bundelen hun krachten en komen in opstand tegen hun ouders. Zullen zij de wereld redden? Zullen zij de mensheid levend houden en de aarde door kunnen geven?


    Kinderen van;

    Poseidon [max 2]
    - Perciën Aldren Villemon; Klaine4Ever.
    - Arlynn Deonna Villemon; Rider

    Zeus [Max3
    - Mike Spark; SilverWing
    - Felice Dianna Spark; Klaine4Ever
    -


    Hades[Max 2]
    - Grace Mackenzie Conrad; Leannan
    - Alex Jace Conrad; Morticia

    Artemis[Max 1]
    - Flo Yasmin McLiney; Lovelydemon

    Aphrodite[Max 2]
    - Cybel Ariàne Paxton; Benefit
    - Aiden Sawyer Paxton; Leannan

    Pan[Max 1]
    - Sunan Taylee; Eenhoornpoep

    Ares[Max 1]
    - Cole Daniël; Eenhoornpoep

    Athene[Max 2]
    - Celeste Celena Ephira; Paralyzedx
    - Elaine Ephira; SerpentEyes

    Hier is een site met wat voor god deze personen allemaal waren
    Regels;

    Maximaal 2 personen per Q account.
    Géén one-liners.
    OOC graag met [] () {}.
    Speel elkaar niet uit, zoek andere op en negeer ze niet.
    Geen perfecte personages.
    Er woord niet gemoord, tenzij je erom vraagt.
    Minimaal 2 regels schrijven.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 15:41 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    (Kay)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Grace Mackenzie Conrad

    Hoe graag ik het ook wilde weten, knikte ik toch aangezien ik niet wilde dat anderen zouden merken hoe ik me eigenlijk voelde.
    "Ik heb je gemist," Zei ik nog steeds op een hooghartige toon, maar wist dat mijn ogen oplichtten terwijl ik hem aankeek.
    Een mondhoek krulde lichtelijk wat naar boven terwijl ik op hem afstapte en hem toch nog een knuffel gaf, wat best goed voelde na zo'n lange tijd.
    "Welkom terug broertje," Lachte ik en liet hem los waarna ik een achteloos gebaar maakte naar het meisje. "Dat is eh...geen idee wat haar naam is maar ze is de dochter van Artemis als ik me niet vergis."



    Aiden Sawyer Paxton

    Aandachtig luisterde ik naar de dingen die ze over zichzelf vertelde en vond het verrassend genoeg best aangenaam om te horen.
    Ze leek me echt wel een aardig persoon, ook al kende ik haar nog maar net.
    "Je mag altijd meer vertellen," Grinnikte ik. "Je hebt een aangename stem om aan te horen."
    Ik rechtte mijn rug wat en rekte me even nonchalant uit zodat ik beter kwam te zitten en keek haar glimlachend weer aan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Felice Dianna Spark

    Ik schiet in de lach. "Jij gaat ook van hot naar her hé." Lach ik en kijk Mike aan. "Maar ik heb die chocoladereep onder mijn kussen liggen." Zeg ik en sla mijn arm om mijn broertje heen, waarna ik hem meetrek naar ons vertrek. "Oké, blijf." Zeg ik alsof hij een hond is en sprint naar boven, pak de reep onder mijn kussen vandaag en ga weer naar beneden. "Alsjeblieft." Zeg ik en houd de reep voor zijn gezicht. "Wat zeggen we dan?" Ik kijk hem aan en hou de reep stevig vast zodat hij hem niet zomaar uit mijn hand kan trekken.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Elaine Ephira

    Elaine lachte zachtjes, en kantelde haar hoofd en keek naar de lucht. "Dankje, je bent de eerste die zegt dat mijn stem aangenaam is om naar te luisteren, dus dankje." Elaine grinnikte, en keek Aiden aan, waarna ze dacht voor een tijdje. "Als je het echt wilt weten" Elaine grinnikte zachtjes. "Mijn lievelings drank is thee, en ik hou van Rozen. Meer bjizonders is er eigenlijk niet." Er verscheen een klein glimlachje op haar lippen. "Zit ja allang op kamp halfbloed?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Mike Spark
    "Dan zeg ik, Mijn Reep!" en ik pak de reep met beide handen en ga er met mijn volle gewicht aan hangen.
    "geheheheeef" roep ik en laat mijn stem als een alarm tekeer gaan.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Felice Dianna Spark

    Met een krachtige ruk trek ik de reep uit zijn handen.
    "Ik zei; wat zeg je dan!" Zeg ik lachend en hou de reep achter mijn rug. "Maar als je hem niet wilt, oké." Zeg ik 'serieus' en loop langzaam bij hem vandaan richting de deur, ik open hem en zet het dan op rennen. "Krijg me eerst maar te pakken broertje!" Roep ik lachend en kijk achterom.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mike Spark
    "Eey!" gil ik en ga al struikelend achter haar aan het huis in.
    "Ja leuk, het huis is groot waar zou ik moeten zoeken?"
    Ik ren richting haar deel van het huis.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Felice Dianna Spark

    Ik vertop me achter het gordijn op zijn kamer, zou hij nooit verwachten,h ij zou wel naar mijn kamer zijn gerend. Ik houd me zo stil mogelijk en wacht tot hij me vind. Ik kijk naar de reep, ach ik leg straks wel een nieuwe onder mijn kussen, ja ik heb een chocolade verslaving, het is zo lekker.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Alex Jace Conrad.
    Een ongemakkelijk glimlachje kwam er op mijn lippen terecht en als ze me nog steeds zo goed kende als vroeger, kon ze dit gemakkelijk zien, wat me echter alleen maar meer ongemakkelijker maakte en niet gerust stelde. Al was het maar om het feit dat ik het niet in iemand anders bijzijn wilde laten merken. Daar komt nog bij dat ik haar al in geen vijf jaar ongeveer gezien heb en dit de eerste keer weer is.
    De knuffel voelde raar, maar verbazingwekkend goed na zo’n lange tijd. Ik knuffelde haar met een nerveuze glimlach terug en keek haar even in haar donkere ogen aan. Ik wilde haar vertellen dat ik nooit weg ben geweest, niet op die manier, maar het was geen tijd voor kleffe en cliché onzin.
    Ik keek het meisje aan en ik zette gelijk mijn masker weer op, “Je praat met iemand waarvan je de naam niet weet, maar je weet wel dat ze de dochter van Artemis is?” Ik grijnsde, “Ik ben de zoon van Hades dan,” Grinnikte ik ietwat donker, terwijl ik het dit keer tegen het meisje had maar me hierna weer op Grace richtte.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mike Spark
    "Eey!" roep ik nog eens.
    " Ik kon me niet herinneren dat we konden teleporteren"
    Ik loop fluitend richting een van de badkamers.
    Misschien kan mijn gave me wel helpen, ik had wel eens het een en ander uitgevonden en misschien kon dat helpen.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Felice Dianna Spark

    Ik schiet in de lach wanneer ik hoor wat hij zegt, snel sla ik mijn hand voor mijn mond en hou me zo stil mogelijk.
    Ik kijk naar de reep in mijn hand en leg die op het venster, ik heb nogal warme handen. Ik trek het gordijn nog wat voor me.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mike Spark
    Ik hoorde haar lachen en huppel een andere kamer in.
    "Waarom mijn kamer? Someteen val ik weer in slaap of was dat je plan" ik gaap even expres luid en kijk onder me bed.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Klaine4Ever schreef:
    Perciën Aldren Villemon

    "En, wat vond je van Felice? Ze is echt heel handig. Aangezien elektriciteit normaal gezien sterker is dan water, was het eindelijk een uitdaging om te bedenken hoe ik haar te slim af kon zijn." Ik kijk Arlynn aan en grinnik even. "Ik vond haar schokkend." Zeg ik dan schouderophalend. "Nee, ik vind haar wel aardig, is ze dat altijd?" Vraag ik en kijk Arlynn afwachtend aan. Het zou zo kunnen zijn dat Felice haar dag zou hebben of zo en dat het een andere keer een shagrijn is.


    Arlynn Deonna Villemon

    Langzaam schud ik mijn hoofd, waardoor mijn bruine krullende haar rond mijn lichaam danst. 'Nee, ze is net zo wispelturig als het weer. Soms donder en bliksem, soms een stralende blauwe lucht.' Ik stop met lopen en kijk Perciën serieus aan. 'Je moet goed opletten wat je zegt in dit kamp. Vooral als je je krachten nog niet helemaal onder controle hebt. Sommige halfgoden en godinnen hebben krachten waarmee ze je flink kunnen verwonden, als je niet oplet.' Ik glimlach even naar hem en loop dan weer verder, om langzaam onze prachtige hut te zien verschijnen tussen de bomen.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 12:39 ]


    Happy Birthday my Potter!

    (Hmmm? ;( )


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (Oké, tijd voor een nieuw topic.
    I'm still waiting for Leannan's answer.)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Quiet the mind, and the soul will speak.