• Lovely Footie's
    Marjolien Gomez - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.

    MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE


    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 9:39 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 juli 2012 - 22:01 ]

    [[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 9:50 ]

    Daaaaamn Claire, die vind ik toch wel vet. Ik wil iets op m'n pols, echt lekkah origineel, 'inspire' of zo, vind ik wel mooi, dan wel op mijn rechterhand, omdat ik daarmee schrijf. Hihihi. Of een klein ankertje. (: Ga het waarschijnlijk toch nooit doen, omdat ik iets met rechten wil doen en dat dan niet erg netjes staat.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ben nog lang niet klaar met tattoos die ik wil (';

    Alleen dan zonder de bal en zonder dat 'oranje' eronder. Kroontje staat ook voor de trots dat je iets hebt overwonnen. In de pb die ik je stuurde staan er meerdere.

    ``````````````````````````````

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 9:51 ]

    T0RRES schreef:
    Als ik trouwens soms wat chagrijnig reageer, dan komt dat omdat ik al twee weken lang geen enkele nacht doorslaap. Dus vandaar. En nee niet door Wesley.

    Misschien helpt wat vroeger naar bed gaan wel, en dan ook niet te lang blijven liggen 's ochtends

    Hola guapa's. (nerd)


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Misschien helpt wat vroeger naar bed gaan wel, en dan ook niet te lang blijven liggen 's ochtends

    Dat helpt bij mij juist niet, als ik nu naar bed ga, val ik never nooit in slaap voor twee uur 's nachts en lig ik maar te woelen en zo.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Bundesliga schreef:
    Hola guapa's. (nerd)

    Holaaaaa. (doeg)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    VanDerVaart schreef:
    Misschien helpt wat vroeger naar bed gaan wel, en dan ook niet te lang blijven liggen 's ochtends

    Maar het komt door mijn piercings. Ik kan er niet door slapen als ik erop lig. Dus word ik om het uur bijna wakker omdat ik me dan op een zij draai.

    Ik ga Love Actually opzetten. Heb zo'n zin in een leuke film en m'n ouders kijken beneden ook iets dus ik blijf voorlopig nog wel even op.

    Ik blijf wel in het forum hoor (heb pc en tv op me kamer)

    ]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 9:50 ]