• Hey, als eerst ik ben nieuw op Quizlet en wil gelijk mijn ei kwijt als dit kan.

    Ik schaam me heel erg voor mijn gevoelens die ik heb, ik ben namelijk verliefd op een oudere en getrouwde man, hij heeft een gezin en een hele lieve vrouw, ik snap volkomen en respecteer en weet dat hij nooit iets in mij zou kunnen zien en dat we nooit iets zouden kunnen hebben.
    Ik ben helemaal niet jaloers op zijn familie en zijn vrouw ik ben namelijk hartstikke blij voor ze, echt alleen schaam ik mij hierzelf heel erg voor en durf dit niet te vertellen omdat ik bang ben om bestempelt te worden.

    Ik hoop dat jullie hier mee raad hebben.

    Het gaat wel over, die gevoelens.
    Geef het alleen wat tijd.


    Some angels have no wings.

    Louisaaa schreef:
    Het gaat wel over, die gevoelens.
    Geef het alleen wat tijd.


    comfort in c h a o s

    Jeetje, dat is echt heavy. Ik vind het echt heel lastig en vervelend voor je. Het beste is om het wat tijd te geven. Dan gaan de gevoelens vanzelf weg.
    Ik wens je heel veel sterkte!


    26 - 02 - '16

    Ik denk dat iedereen ooit wel eens zo'n onbereikbare liefde heeft (of toch de meesten).
    Het beste is natuurlijk om hem te laten gaan maar ik weet dat dit heel moeilijk is. Het vergt tijd en veel.
    Je komt er wel uit, echt waar (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Feline schreef:
    Jeetje, dat is echt heavy. Ik vind het echt heel lastig en vervelend voor je. Het beste is om het wat tijd te geven. Dan gaan de gevoelens vanzelf weg.
    Ik wens je heel veel sterkte!

    Bedankt voor de lieve post, ik zit er echt heel erg mee en heb het pas aan 2 mensen verteld.

    Frodo schreef:
    Ik denk dat iedereen ooit wel eens zo'n onbereikbare liefde heeft (of toch de meesten).
    Het beste is natuurlijk om hem te laten gaan maar ik weet dat dit heel moeilijk is. Het vergt tijd en veel.
    Je komt er wel uit, echt waar (:

    Ik weet zelf dat wij nooit iets kunnen beginnen en dat hij nooit iets voor me zou voelen en dat respecteer ik ook.

    Louisaaa schreef:
    Het gaat wel over, die gevoelens.
    Geef het alleen wat tijd.

    Ik heb echt al heel lang mijn gevoelens verzwegen ervoor tegen iedereen

    Weetje, eigenlijk hoef je je niet te schamen, want het zijn verliefde hormonen, gevoelens, daar kan je dus niets aan doen.

    Waar je wel een beetje wat aan kan doen is die man gewoon zo weinig mogelijk te zien. En sowieso niets te doen met je gevoelens.

    En voor de rest, veel succes ermee!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MissDavis schreef:
    Hey, als eerst ik ben nieuw op Quizlet en wil gelijk mijn ei kwijt als dit kan.

    Ik schaam me heel erg voor mijn gevoelens die ik heb, ik ben namelijk verliefd op een oudere en getrouwde man, hij heeft een gezin en een hele lieve vrouw, ik snap volkomen en respecteer en weet dat hij nooit iets in mij zou kunnen zien en dat we nooit iets zouden kunnen hebben.
    Ik ben helemaal niet jaloers op zijn familie en zijn vrouw ik ben namelijk hartstikke blij voor ze,
    echt alleen schaam ik mij hierzelf heel erg voor en durf dit niet te vertellen omdat ik bang ben om bestempelt te worden.

    Ik hoop dat jullie hier mee raad hebben.


    Ik vind het heel knap van je dat je dit zelf al inziet en dit volledig respecteert, ik snap ook hoe je je voelt het is niet makkelijk.

    Het komt wel weer goed, als je je gevoelens voor hem onderdrukt verdwijnen ze uiteindelijk vanzelf.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Het komt wel weer goed, als je je gevoelens voor hem onderdrukt verdwijnen ze uiteindelijk vanzelf.

    Hem zo weinig mogelijk zien en afleiding zoeken. Of als je aan hem denkt, denken aan een rotte banaaan of iets anders vies.


    Physics is awesome

    probeer zo min mogelijk (of niet) aan hem te denken en als je het toch doet, denk dan aan iets anders.

    misschien vind je hem minder leuk als je aan de stomme dingen van hem denkt?

    FrenchDog schreef:
    probeer zo min mogelijk (of niet) aan hem te denken en als je het toch doet, denk dan aan iets anders.

    misschien vind je hem minder leuk als je aan de stomme dingen van hem denkt?
    Klopt negeren is het beste.

    negeer het, onderdruk het. en zeg het niet tegen teveel mensen. enkel iemand die je ermee kan helpen ofzo. ik denk dat de meeste mensen wel zulke gevoelens ooit in hun leven hebben gehad of nog gaan krijgen, zijn toch je hormonen (cat)