• Hey, als eerst ik ben nieuw op Quizlet en wil gelijk mijn ei kwijt als dit kan.

    Ik schaam me heel erg voor mijn gevoelens die ik heb, ik ben namelijk verliefd op een oudere en getrouwde man, hij heeft een gezin en een hele lieve vrouw, ik snap volkomen en respecteer en weet dat hij nooit iets in mij zou kunnen zien en dat we nooit iets zouden kunnen hebben.
    Ik ben helemaal niet jaloers op zijn familie en zijn vrouw ik ben namelijk hartstikke blij voor ze, echt alleen schaam ik mij hierzelf heel erg voor en durf dit niet te vertellen omdat ik bang ben om bestempelt te worden.

    Ik hoop dat jullie hier mee raad hebben.

    Het gaat wel over, die gevoelens.
    Geef het alleen wat tijd.


    Some angels have no wings.

    Louisaaa schreef:
    Het gaat wel over, die gevoelens.
    Geef het alleen wat tijd.


    comfort in c h a o s

    Jeetje, dat is echt heavy. Ik vind het echt heel lastig en vervelend voor je. Het beste is om het wat tijd te geven. Dan gaan de gevoelens vanzelf weg.
    Ik wens je heel veel sterkte!


    26 - 02 - '16

    Ik denk dat iedereen ooit wel eens zo'n onbereikbare liefde heeft (of toch de meesten).
    Het beste is natuurlijk om hem te laten gaan maar ik weet dat dit heel moeilijk is. Het vergt tijd en veel.
    Je komt er wel uit, echt waar (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Feline schreef:
    Jeetje, dat is echt heavy. Ik vind het echt heel lastig en vervelend voor je. Het beste is om het wat tijd te geven. Dan gaan de gevoelens vanzelf weg.
    Ik wens je heel veel sterkte!

    Bedankt voor de lieve post, ik zit er echt heel erg mee en heb het pas aan 2 mensen verteld.

    Frodo schreef:
    Ik denk dat iedereen ooit wel eens zo'n onbereikbare liefde heeft (of toch de meesten).
    Het beste is natuurlijk om hem te laten gaan maar ik weet dat dit heel moeilijk is. Het vergt tijd en veel.
    Je komt er wel uit, echt waar (: