• Lovely Footie's
    Marjolien Gomez - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.

    MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE


    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 9:39 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 juli 2012 - 22:01 ]

    T0RRES schreef:
    Robben is eigenlijk ook best sexy. Op een bepaalde manier. Of ik draaf gewoon door, dat kan ook.

    Robben is voor mij nog altijd één van de allerbeste spelers ter wereld. Amen. En echt sexy vind ik hem niet, maar hij heeft wel een ontzettend leuke lach, hehe.


    ars moriendi

    T0RRES schreef:
    (...)
    Nou, ik liet het aan hem zien. Maar om te voorkomen dat het ook als een kleurplaat op mijn huid kwam, voegde hij wat meer schaduw en duistere tinten eraan (';
    Maar ik zoek echt heel vaak met mensen naar tattoo's. Bijna iedereen die ik ken, heeft zijn tattoo aan mij te danken omdat ik mee zocht, en de goede vind, lol.

    Ohh dan mag je mij ook wel helpen als je wilt, haha! =D


    ars moriendi

    ####################3

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 9:51 ]

    Ik vind Robben echt godsgruwelijk lelijk, lol. Sorry guys.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Huntelaar schreef:
    Ohh dan mag je mij ook wel helpen als je wilt, haha! =D

    Oh, ik vind dat wel leuk hoor. Wil je het echt simpel-simpel zoals dit?
    Of toch iets anders? Als je me precies vertelt en goed uitlegt wat je wilt, dan ga ik wel even zoeken, lol.

    Aria schreef:
    Ik vind Robben echt godsgruwelijk lelijk, lol. Sorry guys.

    Ik vind hem ook lelijk, maar man o man, wat een geweldige speler

    Aria schreef:
    Ik vind Robben echt godsgruwelijk lelijk, lol. Sorry guys.

    Nee. Dat heb ik nooit gevonden. Ik vind het een verschrikkelijk speler. Ik vind zijn manier van spelen op de één of andere manier niet prettig voelen. Ook met interviews ben ik geen fan van hem. Mijn moeder was vroeger helemaal hoteldebotel van hem en kan hem nu ook niet uitstaan. Maar lelijk vind ik hem zeker niet. Dirk Kuijt, die vind ik lelijk (maar wel een cutie) (+ mijn moeder is helemaal gek van hem) (';

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 22:05 ]

    GUYS DON'T HATE ON MY BOYS. ;__:

    Haha, ik vind ze allebei fantastisch. Kuyt is qua persoonlijkheid mijn favoriet. Hij is aardig naar zijn fans, de beste teamspeler die je kan hebben, werkt altijd nét wat harder dan de rest en is gewoon een topper. <3

    Robben is gewoon.. tsja.. ik weet niet.. ook al hoor je dan weer dat hij Ribery en Muller heeft gemept en hij dat gedoe heeft gehad met die fysio en al die shit.. die man kan niks fout doen bij mij. Ik weet niet wat dat is, maar ik heb altijd zo'n enorme sympathie voor Arjen Robben gehad. Telkens als ik hem zie spelen, wordt ik gewoon blij. Hij is zo'n ongelofelijk fucking amazing speler gewoon.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    GUYS DON'T HATE ON MY BOYS. ;__:

    Haha, ik vind ze allebei fantastisch. Kuyt is qua persoonlijkheid mijn favoriet. Hij is aardig naar zijn fans, de beste teamspeler die je kan hebben, werkt altijd nét wat harder dan de rest en is gewoon een topper. <3

    Robben is gewoon.. tsja.. ik weet niet.. ook al hoor je dan weer dat hij Ribery en Muller heeft gemept en hij dat gedoe heeft gehad met die fysio en al die shit.. die man kan niks fout doen bij mij. Ik weet niet wat dat is, maar ik heb altijd zo'n enorme sympathie voor Arjen Robben gehad. Telkens als ik hem zie spelen, wordt ik gewoon blij. Hij is zo'n ongelofelijk fucking amazing speler gewoon.

    Hoe je Kuyt beschrijft, zo denk ik er precies ook over. Precies gewoon.

    T0RRES schreef:
    (...)
    Oh, ik vind dat wel leuk hoor. Wil je het echt simpel-simpel zoals dit?
    Of toch iets anders? Als je me precies vertelt en goed uitlegt wat je wilt, dan ga ik wel even zoeken, lol.

    Nee, meer in deze en zin. (:


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    GUYS DON'T HATE ON MY BOYS. ;__:

    Haha, ik vind ze allebei fantastisch. Kuyt is qua persoonlijkheid mijn favoriet. Hij is aardig naar zijn fans, de beste teamspeler die je kan hebben, werkt altijd nét wat harder dan de rest en is gewoon een topper. <3

    Robben is gewoon.. tsja.. ik weet niet.. ook al hoor je dan weer dat hij Ribery en Muller heeft gemept en hij dat gedoe heeft gehad met die fysio en al die shit.. die man kan niks fout doen bij mij. Ik weet niet wat dat is, maar ik heb altijd zo'n enorme sympathie voor Arjen Robben gehad. Telkens als ik hem zie spelen, wordt ik gewoon blij. Hij is zo'n ongelofelijk fucking amazing speler gewoon.

    Dat ben ik volledig met je eens hoor (:

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 9:54 ]

    T0RRES schreef:
    (...)
    Aha! Oké dan!





    Geen zorgen, ik zoek verder. Je inbox zal zo wel overlopen.
    Moet het trouwens perse een leeuw zijn of mag een leeuwin ook?

    Liefst een mannelijke leeuw (: En ja, ik zat zelf ondertussen op lion silhouette te zoeken, dan vind ik een stuk meer =D !

    Maar ik ben even beneden wat drinken!


    ars moriendi


    Zonder die tribals maar dan helemaal zwart als silhouette.. hoe vinden jullie die..?


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:


    Zonder die tribals maar dan helemaal zwart als silhouette.. hoe vinden jullie die..?
    `
    als je die neemt, ben je geweldig (: