• Lovely Footie's
    Marjolien Gomez - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.

    MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE


    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 9:39 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 juli 2012 - 22:01 ]

    Huntelaar schreef:
    DAYUM DIE EERSTE.

    En ja, ik zit al een hele tijd te denken aan een kleine leeuw.

    De leeuw zou staan voor trots, omdat ik heel lang onzeker ben geweest over mijn lichaam, ik daar heel hard aan gewerkt heb en dat hoofdstuk definitief af wil sluiten. Ik wil trots zijn op wie ik ben en een sterke persoon worden. Daarbij is het natuurlijk ook een kleine knipoog naar de trots die ik voel voor mijn vaderland (;.

    Dat vind ik een heel goed idee. Dat zou een hele mooie tattoo worden!

    @Claire over jouw pb, ik kan geen pb's sturen of zo, sinds vanmiddag al niet, maaar goed. Vanavond of morgenochtend komt er nog een stukje, hihi.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Huntelaar schreef:
    @Char: Ons mam en ik gingen echt out toen we die op tv zagen, hahaha. x'D

    Ik ben PSV'er hoor :Y)
    maar om oefen wedstrijdn maak ik me nooit druk

    @ Charissa: Die ken ik, die reclame met die motor. Die is echt leuk!

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Ik ben PSV'er hoor :Y)
    maar om oefen wedstrijdn maak ik me nooit druk

    Nee nee, ik bedoel die reclame, niet de wedstrijd, haha (;


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Nee nee, ik bedoel die reclame, niet de wedstrijd, haha (;

    Ach, wist ik veel, er wordt hier teveel gepost :'D

    Met die leeuw heb je toch een klein beetje een voetbal tattoo.

    T0RRES schreef:
    (...)
    Dat vind ik een heel goed idee. Dat zou een hele mooie tattoo worden!

    Ik ben nu alleen nog heel erg aan het zoeken, want ik wil het design namelijk simpel houden en niet te ingewikkeld. Gewoon een klein leeuw-symbooltje op mijn lies.


    ars moriendi

    xxxxxxxxxxxxxxxx

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 9:53 ]

    T0RRES schreef:
    Met die leeuw heb je toch een klein beetje een voetbal tattoo.

    Jaa, het staat naast wat ik net vertelde ook een klein beetje voor Nederland, omdat ik gewoon trots ben om Nederlander te zijn. (; Nu nog een goed design vinden..


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Ik ben nu alleen nog heel erg aan het zoeken, want ik wil het design namelijk simpel houden en niet te ingewikkeld. Gewoon een klein leeuw-symbooltje op mijn lies.

    Ik wou mijn uil ook simpel houden. Niet teveel kleur. Niet teveel poespas. Hoe ik hem heb gevonden? Gezocht bij coloring pages en kleurplaten, lol. Zit nooit veel kleur en poespas aan.

    T0RRES schreef:
    KIPPENVEL.


    THANKS KIM, Die gif ben ik al tijden aan het zoeken!! <3 Dat moment was zo machtig, ik zat op dat moment helemaal te hyperen van blijheid voor de televisie.


    ars moriendi

    T0RRES schreef:
    (...)
    Ik wou mijn uil ook simpel houden. Niet teveel kleur. Niet teveel poespas. Hoe ik hem heb gevonden? Gezocht bij coloring pages en kleurplaten, lol. Zit nooit veel kleur en poespas aan.

    Goede tip! Heb je ook nog samen met de tattoeerder gekeken uiteindelijk?


    ars moriendi

    xxxxxxxxxxxxxx

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 9:53 ]

    Huntelaar schreef:
    Goede tip! Heb je ook nog samen met de tattoeerder gekeken uiteindelijk?

    Nou, ik liet het aan hem zien. Maar om te voorkomen dat het ook als een kleurplaat op mijn huid kwam, voegde hij wat meer schaduw en duistere tinten eraan (';
    Maar ik zoek echt heel vaak met mensen naar tattoo's. Bijna iedereen die ik ken, heeft zijn tattoo aan mij te danken omdat ik mee zocht, en de goede vind, lol.