• Lovely Footie's
    Marjolien Gomez - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.

    MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE


    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 9:39 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 juli 2012 - 22:01 ]

    Bisous schreef:
    (...)

    Hier begon het rond 4 uur ineens te stortregenen en te onweren, op dat soort momenten baal ik er altijd van dat ik de zolderkamer heb xd

    Normaal ben ik nooit bang voor onweer, alleen de laatste keer was het hevig aan het onweren, en dat was niet grappig
    Ik heb ook een zolderkamer, en mijn bed staat pal voor het raam (ik lig met mijn voeten onder het raam) en elke keer als ik dacht dat het opgehouden was, dan begon het weer

    xxxxxxxxxxxxx

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 9:47 ]

    T0RRES schreef:
    Ik ben er weer. :Y)



    OMG, konijntje! <3


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 9:47 ]

    @Lien, ik heb trouwens jouw geweldige idee in m'n laatst geuploade hoofdstuk verwerkt. (wbw)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    T0RRES schreef:
    (...)
    Jaaaaaaaa. Ik hou van konijnen! Als we bij mijn tante op bezoek gaan ren ik er zowat naar toe x'D
    Maar mijn moeder is helaas allergisch voor bijna alle dieren (behalve honden)



    Hihi ik heb 3 konijnen, ben er mee opgegroeid. _O_

    @Amy
    Moet ze allebei nog lezen, pc deed kut gisteravond.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 9:47 ]



    Aaaaaw.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Wij hebben drie konijnen gehad, één was vals, de andere ging dood aan ondervoeding, lol - sorry, en die andere, tja, die ging ook dood aan het vergeten te voeren. Die laatste was het beest van m'n zusje, dus is niet mijn schuld, hahaha. We hebben dertigduizend goudvissen gehad of zo, allemaal dood nu en twee honden, ééntje is zeven jaar geleden overleden, de andere hebben we nu nog en is zes. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Bundesliga schreef:



    Aaaaaw.


    omg, that's too cute <3


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Over konijnen gesproken ik ga me gezicht ff reinigen, tanden poetsen en de konijnen eten geven & met de hond uit. c:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    ain't this cute?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bisous schreef:
    ain't this cute?


    Awww <3

    Bisous schreef:
    Hellooo ^^

    Ik heb vannacht een eeuwigheid wakker gelegen van het onweer :s


    Ja ik ook :S ging hier echt hard. Ben maar gaan boek lezen want had vanmorgen pas weer internet :(


    ~

    Helleu babes btw (flower)


    ~