• http://ducoradio.no-ip.org/

    Dit is een radiostation dat ik van een vriendin doorkreeg
    ALLE Verzoekjes worden daadwerkelijk gedraaid
    en alle berichtjes opgelezen!!!
    Hahahha ik kreeg al een huwelijksaanzoek van iemand die zichzelf 'justin bieber' noemde (';

    Echt even luisteren!

    Er zal altijd muziek zijn die je niet leuk vind, maar het mooie is dat jij ook nummers aan kan vragen (:

    Leek me gezellig als er meer mensen gekke berichtjes zouden sturen en geniale nummers aan zouden vragen ^^


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Als je een berichtje stuurt ontvang je trouwens geen melding dat hij verzonden is, maar dat is hij wel, dus niet 10 keer klikken hahahaha HAVE FUN

    Ik vroeg one Direction aan onder de naam Darth Vader, hahaha nu heeft iedereen de groeten van Darth Vader gekregen (;

    Wie de fuck heeft er net de kabouterdans aangevraagd X'D

    k klikte en meteen kreeg ik 'Draai n keeeeeer in het rond'xD

    Ahhh, die moeten ze bij me op het werk draaien! Ipv die facking kut 538 die de hele godganze dag dezelfde rotmuziek draait. :c


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Hahhaha heerlijk dit het werkt echt!

    HAHAHAHHA WIE WAS HOERENNEUKENNOOIT MEER WERKEN?!! XD

    YAY one direction <3


    Calice in Molderland

    Oke srsl, ik heb echt geen idee of mijn berichtje overkomt, want het blijft in me beeldscherm staan. :') Nouja, kww.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ja hij komt wel aan hoor! Ze blijven altijd staan (;

    HOERE NEUKE NOOIT MEER WERKE hahahahahha
    Welke genius vroeg dat aan?!!

    Heerlijk dit <3

    Hahahhaha DAMIAN, GENIAAL DIT!

    Ik ga ook wat leuks aanvragen wacht maar af hahahaha

    SexySeverus schreef:
    Hahahhaha DAMIAN, GENIAAL DIT!

    Ik ga ook wat leuks aanvragen wacht maar af hahahaha


    Hahaha ja mooi he XD

    Ik ga de Potter Puppet Pals aanvragen denk ik met de mysterious ticking noise hahahahahahhaha


    We Are All Illuminated

    JAAAAAAAAA SIMPLE PLAN. (: (:
    yay.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Hhahahaha Goed zo! Leuk om naar te luisteren!

    Jooo hij draait echt alles wat je vraagt of nie :"D