• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Bayle| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Keegan | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Keegan Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Realist| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Realist| Matthew Douglas Booth | Wachter van Eleanor
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Aria| Faye Melodié Sanchez*

    Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Realist| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 13:35 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Slapen? Echt? Ik kan wel andere dingen bedenken."
    Wanneer hij zachtjes in mijn oorlel bijt, kijk ik hem kort aan, mijn lippen opeen geperst. Hij weet ook altijd de perfecte tijden uit te kiezen om me compleet gek te maken.
    "Maar jij mag kiezen. Ik ben flexibel." Ik grinnik om deze woorden, maar houd me in.
    "Mooi om te weten, Bambi." plaag ik hem nogmaals, maar schud dan mijn hoofd.
    "Andere ideeën heb ik zeker wel, maar laten we daar bij aankomst op terugkomen." Ik knipoog even naar hem en glimlach dan.

    [Mijn bed wacht op me, xoooo]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Mooi om te weten, Bambi. Andere ideeën heb ik zeker wel, maar laten we daar bij aankomst op terugkomen."
    Ik grinnik even.
    "Dat zal ik onthouden."
    Ik druk een kusje op haar lippen en verstrengel onze vingers.
    "We zijn er," fluister ik met een glimlach.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Matthew

    'Meer wie weet wat we nu allemaal gaan zien,' Ik knik langzaam. Dit werd langzamerhand toch wel een beetje ongemakkelijk. Was het wel verstandig geweest om naar huis te gaan? 'Het spijt me dat ik zomaar weg ging.' Ik kijk naar haar. 'Ik had er voor je moeten zijn, je moeten beschermen.' Ik zucht en haal een hand door mijn haar.

    Faye
    "We zijn er," zegt Rey uiteindelijk na een tijdje en verstrengeld zijn vingers in die van mij.
    Het duurt niet lang voordat de taxichauffeur ons geholpen heeft met het uitpakken van onze koffers en we dan ook echt klaar zijn om te vertrekken.
    "Waar moeten we heen, meneer?" vraag ik aan Rey en kijk hem vragend aan. Het is al veel te lang geleden geweest dat ik met een vliegtuig gereisd heb, laat staan dat ik het me kan herinneren. Ik trek de kleine hendel uit de koffer, zodat ik hem achter me aan kan slepen door de wieltjes die eronder zitten.
    "Zeg het maar en ik volg wel." zeg ik nog zachtjes.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Eleanor

    Ik zag de ongemakkelijkheid in zijn uitdrukking en draaide mijn blik schuldbewust van hem af. Dit was voor hem geen warm welkom. 'Het is al goed,' mompelde ik en begon te spelen met een pluk haar terwijl ik vooruit keek. Vervolgens draaide ik me half naar hem toe, liet de pluk haar weer los en liet mijn blik kort over hem heen glijden. 'Gewoon niet meer weggaan, Oke?' zei ik zacht en ik kon het niet helpen een lichte smeekbede in mijn woorden te leggen. Waarschijnlijk sloeg het volkomen nergens op want ik was nooit alleen geweest toen hij wegging, maar ergens voelde het wel zo. Hij was mijn beste vriend, mijn maatje en hij had diep van binnen een lege plek achtergelaten met zijn vertrek.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Matthew

    'Gewoon niet meer weggaan, Oke?' Ze keek me zo smekend aan dat ik direct knikte. 'Belooft, ik zal niet meer weg gaan tenzij jij met me mee gaat.' Ik schud haar hand en glimlach voor ik haar tegen me aan druk om haar te knuffelen. Ik had haar erger gemist dan ik had gemerkt. Ik miste dit, haar geur, aanraking, nabijheid en haar stem.

    Whittemore schreef:
    Faye
    "We zijn er," zegt Rey uiteindelijk na een tijdje en verstrengeld zijn vingers in die van mij.
    Het duurt niet lang voordat de taxichauffeur ons geholpen heeft met het uitpakken van onze koffers en we dan ook echt klaar zijn om te vertrekken.
    "Waar moeten we heen, meneer?" vraag ik aan Rey en kijk hem vragend aan. Het is al veel te lang geleden geweest dat ik met een vliegtuig gereisd heb, laat staan dat ik het me kan herinneren. Ik trek de kleine hendel uit de koffer, zodat ik hem achter me aan kan slepen door de wieltjes die eronder zitten.
    "Zeg het maar en ik volg wel." zeg ik nog zachtjes.


    Rey

    Ik betaal netjes de taxichauffeur en haal een trolley waar de koffers en tassen op kunnen.
    "Waar moeten we heen, meneer? Zeg het maar en ik volg wel."
    Ik kijk even om me heen.
    "Matthew en Eleanor zoeken, denk i- Ah, daar zijn ze al."
    Ik steek even mijn hand op naar de twee en loop er samen met Faye heen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    'Belooft, ik zal niet meer weggaan tenzij jij met me mee gaat.'
    Op mijn lippen sierde een kleine glimlach terwijl hij mijn hand schud en me vervolgens naar zich toe trekt voor een knuffel. Ik slaakte een zachte zucht van voldaning en sloeg mijn armen om hem heen. 'Ik ben benieuwd of Rey je straks nog herkend,' zei ik nadat ik hem weer had los gelaten en weer een keer rondkeek. 'Oh, en daar heb je ze,' glimlachte ik en zwaaide naar een naderende Rey en Faye.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Matthew

    Ik knik. 'En of ik ze nog herken' lach ik en kijk dan op. Rey komt aangelopen samen met een onbekend meisje. Eleanor zwaait en ze komen onze kant op. 'Is zij de nieuwe koningin? ' vraag ik zacht. Ik wist dat Cam een opvolgster zou krijgen maar wie dat was wist niemand

    Eleanor

    'Is zij de nieuwe koningin?' vraagt hij me zacht waarop ik met mijn hoofd schud van niet. Met een bedenkelijke blik keek ik hem aan , er was zoveel gebeurd de afgelopen tijd, ik wist niet eens waar te beginnen. 'Dat is Faye,' reageerde ik en keek weer naar het tweetal. 'Ze is Rey zijn vriendin. Je zult haar vast wel mogen,' voegde ik er met een glimlach aan toe. Ik besloot voor nu maar niks te zeggen over het feit dat Faye een floraat was geweest.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Matthew

    'Ze is Rey zijn vriendin. Je zult haar vast wel mogen,' Ik glimlach naar haar en knik. 'Je moet me zo echt even bij praten.' Grinnik ik en sta op zodat ik Rey en Fey gedag kan zeggen.

    Faye
    Ik hoor Eleanor en de jongen naast haar wat babbelen, Matthew. Ik zet een enthousiaste glimlach op en denk even na over alles wat Rey me over hem verteld heeft. Niet bijzonder veel eigenlijk. Een jonge, nette man die nadat hij benoemd was als Eleanor haar wachter, vertrok om de wereld rond te reizen.
    Toch oordeel ik hem hier niet over, slik even en wanneer we dicht genoeg in de buurt komen steek ik mijn hand naar hem uit.
    "Faye," hakkel ik en aarzel even, maar spreek dan ook mijn achternaam uit. "Faye Sanchez." Me afvragend of hij deze naam zal herkennen.
    "Leuk je te ontmoeten."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Oké. Ik heb het heel erg druk gehad de laatste twee maanden, en Q schoot er een beetje bij in. Nu belooft het een beetje rustiger te worden gezien ik nu werk heb met een vast aantal uren per week en kan ik dus weer wat meer online. Het spijt me dat ik dat niet laten weten heb, maar mijn hoofd stond op springen. Is er nu een tijdssprong genomen? Als het kan wil ik graag verder met Trey en Cam.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Faye, Rey, Eleanor en Matthew gaan naar Jamaica op vakantie toe. We hebben maar een tijdsprong gedaan zodat we het minste in de knoop zouden komen. Hierdoor zijn Liam en Cam al getrouwd en is de kroning al geweest. Heel ver zijn we nog niet. Eventueel zouden Fedea en Trey meekunnen als je dit zou willen. Ligt natuurlijk wel aan jou, aangezien het jouw RPG in feite is en blijft. (:]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Oh, dat deert niet. En ik heb het basisverhaal dan wel verzonnen, ik vind dat jullie net zoveel inbreng mogen hebben hoor. Is het dan trouwens niet leuker als ze met z'n alleen op reis gaan?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.