• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?

Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Bayle| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Keegan | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Keegan Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Realist| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Realist| Matthew Douglas Booth | Wachter van Eleanor
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Rey Venado*
    -
    -

Floraten onbeperkt
    Aria| Faye Melodié Sanchez*

Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Realist| Madeline Lucy Walls

[ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 13:35 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Nayade schreef:
    (...)

Rey

"Valt wel mee hoor."
    Lachend rol ik mijn ogen.
    Ik kijk toe hoe ze de spullen in de vaatwasser zet.
    "Ga je helpen, meneer? Of wat?"
    Grinnikend sta ik recht en druk een kusje op haar neus.
    "Ik kom al helpen, mevrouwtje."
    Lachend laad ik de andere dingen in de vaatwasser, en zet 'm aan.

Faye
    "Ik kom al helpen, mevrouwtje." Dankbaar kijk ik hem aan als hij me helpt met het inladen van de vaatwasser. Tevreden sla ik hem na afloop dicht en kijk toe hoe Rey wat prutst met de knopjes, hem uiteindelijk aanzet.
    Lachend steek ik mijn hand naar hem uit om hem een high five te geven, leun hierna tegen het aanrecht en sla mijn handen om Rey zijn middel.
    "Winkels zijn nog niet open denk ik." bedenk ik me als ik op de klok kijk en druk een kusje op zijn lippen.
    "Dus, nog andere ideeën?"

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Atreyu

"Dank je. Het ruikt echt heerlijk."
    Als ze gaat zitten, schuif ik zonder enige moeite haar stoel weer onder tafel.
    "Dank je," zeg ik met een glimlach.
    Ik neem mijn eigen stoel en zet die naast de hare, ook mijn bord en bestek verschuif ik zodat ik dichter bij haar kan zitten. Ik neem twee wentelteefjes die ik op haar bord leg en neem er vervolgens ook twee voor mezelf. Van tussen het fruit neem ik een aardbei die ik voor Fedea's lippen houd.
    "Smakelijk," lach ik.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Rey

Ik geef haar lachend een high five en ga voor Faye staan.
    "Winkels zijn nog niet open denk ik. Dus, nog andere ideeën?"
    Ik druk een kusje op haar neus en denk even na.
    "Ehm, we kunnen douchen?"
    Ja, dat is al een goed begin.
    "Of iets anders. Ik weet het niet."

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Fedea

"Dank je."
    Net voor ik zelf wat eten kan pakken, schept Trey het al op. Lachend kijk ik hem aan, en zet mijn stoel nog wat dichter tegen de zijne. Ik druk een kusje op zijn lippen.
    "Smakelijk."
    Glimlachend neem ik een hap van de aardbei.
    "Dank je. Smakelijk, liefje."
    Ik stop giechelend een druifje in zijn mond en schenk voor ons beiden wat fruitsap in.

Faye
    "Ehm, we kunnen douchen? Of iets anders. Ik weet het niet." Grijnzend kijk ik hem aan en knik dan. Nog even sta ik op mijn tenen om hem teder te kussen.
    "Wat versta jij onder anders?" vraag ik nog lachend, maar wacht niet op een antwoord, laat hem los en wandel even weg om handdoeken te pakken. Behendig gooi ik er één naar Rey toe als ik ze gevonden heb.
    "Dan gaan we douchen, kom je?" zeg ik vragend, houd mijn eigen badlaken voor me en kijk hem afwachtend aan. Een glimlach komt er op mijn gezicht te staan.

Rey

"Wat versta jij onder anders?"
    Ik grinnik.
    "Een gezelschap spelletje spelen? Tv kijken?"
    Lachend kijk ik haar aan terwijl ze een handdoek naar me toe gooit.
    "Dan gaan we douchen, kom je?"
    Met een grijns op mijn gezicht knik ik.
    "Jaja, ik kom. Ongeduldige."
    Lachend volg ik haar naar de badkamer

Faye
    "Jaja, ik kom. Ongeduldige." Ik haal mijn schouders op en loop dan naar de badkamer toe. Ik hoor Rey zijn voetstappen achter me, open de deur en wacht geduldig tot hij naast me komt staan.
    "Ik ben helemaal niet ongeduldig." zeg ik koppig tegen hem en trek mijn shirt over mijn hoofd. Ik draai de kraan aan, wacht even tot het warm is en trek Rey dan mee onder de douche. Zacht druk ik mijn lippen op de zijne.

Rey

"Ik ben helemaal niet ongeduldig."
    Ik grinnik en doe mijn kleren ook uit. Net op tijd, want ze trekt me mee de douche in.
    Ik voel haar lippen op de mijne en kus haar liefdevol terug.
    "Je bent zo mooi, Faye," zeg ik zacht.
    Ik druk een kusje op haar neus en kijk haar verliefd in de ogen.
    "Zal ik je inzepen?"

Faye
    "Je bent zo mooi, Faye," Aankijken doe ik hem niet, wetend hoe erg ik wel niet moet blozen om zijn woorden. Ik grinnik zachtjes als hij mijn kin want optilt, een kus op mijn neus drukt. Ik blijf hem even aanstaren, zonder iets te zeggen. De stilte is niet ongemakkelijk, maar fijn. De warme douchestraal voel ik over mijn rug glijden.
    "Zal ik je inzepen?" vraagt Rey dan uiteindelijk. Ik kijk even op, haal mijn schouders op.
    "Goed dan," zeg ik glimlachend tegen hem, pak de kleine tube en steek het in zijn handen.

[Aria / Meade is Nieve en vanaf morgen ben ik tot de 31e niet online.] (:

[ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 15:03 ]

[Ik ben vanaf vrijdag op vakantie en zal dan ook niet kunnen reageren. x]

[Cybele --> Bayle ]

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

[Nieve is Roden]

Nayade is Keegan :W

[lluvia -> Realist]