• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Bayle| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Keegan | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Keegan Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Realist| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Realist| Matthew Douglas Booth | Wachter van Eleanor
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Aria| Faye Melodié Sanchez*

    Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Realist| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 13:35 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Faye, ik ben maar zwanger, daarna gaat ons leven nog wel een tijdje door hoor." Glimlachend kijk ik naar het koppeltje voor me en druk mezelf iets dichter tegen Rey aan.
    "Je bent máár zwanger? Dat vind ik al heel wat hoor." grinnik ik op mijn beurt en til mijn eigen koffer met heel wat gezucht eindelijk op de band.
    Nog steeds een wonder dat ik me aan de eisen van het gewicht heb kunnen houden, vooral nadenkend dat ik erop moest gaan zitten voordat ik hem dicht kreeg.
    "Ik denk dat we nog wel even wachten. Of misschien ook niet. We zien wel." vervolgt Fedea haar woorden. Heel even trek ik een pruillipje, kijk kort naar Eleanor die druk lijkt bij te kletsen met Matthew.
    "Helaas. Het was te proberen." geef ik toe, maar erg veel oog lijken Fedea en Trey niet meer voor andere te hebben, behalve voor henzelf, te zien aan de verliefde blik in beide hun ogen.
    "Ben je er klaar voor?" vraag ik dan zachtjes aan Rey.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Een kleine drie uur. Zullen we met z'n allen wat gaan eten?"
    "Nog drie uur?"
    Ik kan een zagerige ondertoon niet onderdrukken.
    "Maar ik heb wel honger."
    Met een lieve blik kijk ik Trey aan en voel een raas van geluk door me heen gaan.
    Als een soort antwoord op wat ik net zei, begint mijn maag te knorren.
    "Oeps, dat was ik," zeg ik verontschuldigend.


    Rey

    "Ben je er klaar voor?" vraagt Faye.
    Ik doe of ik even moet nadenken.
    "Hmm, moeilijke vraag."
    Ik krab even onder mijn kin.
    "Ben ik klaar voor een reis die ik al jaren wil maken, waar ik nu heen kan met vrienden en het meisje waarvan ik hou? Ik weet het niet."
    Ik druk plagerig een kus op haar lippen, en kijk naar Trey.
    "Eten? Daar zeg ik geen nee tegen," zeg ik grijnzend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Hmm, moeilijke vraag." Even stopt hij met praten, lijkt hij na te denken. Ongeduldig kijk ik hem aan, mijn lach inhoudend.
    "Ben ik klaar voor een reis die ik al jaren wil maken, waar ik nu heen kan met vrienden en het meisje waarvan ik hou? Ik weet het niet." Zijn kus beantwoord ik teder, waarna ik hem een kleine tik geef tegen zijn borstkas aan.
    "Gek," zeg ik zo zachtjes, dat alleen ik het waarschijnlijk kan horen.
    Hierna vult een ander onderwerp de plek en duurt het even voordat ik kan bevatten welke dat is, omdat ik de helft nauwelijks heb gehoord.
    "Eten? Daar zeg ik geen nee tegen." vang ik Rey zijn woorden op, waaruit ik kan verstaan dat het tijd is om ons vol te stampen en daar zeg ik zeker geen nee tegen.
    "Het antwoord lijkt me dus duidelijk." zeg ik grinnikend als ik Fedea haar maag hoor knorren.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    "Nog drie uur? Maar ik heb wel honger."
    Ik moet lachen als haar ingewanden besluiten luidop in te stemmen.
    "Oeps, dat was ik."
    Ik ga op mijn knieën zitten en leg mijn handen op de zijkanten van haar kleinebollebuik. Mijn lippen breng ik naar waar haar navel zit.
    "Hé! Je krijgt zo eten, schrokop. Gun ons even de tijd iets te vinden dat je mammie lekker vind, ja!" zeg ik fluisterend, maar alsof ik het zou schreeuwen tegen het kindje dat er in zit.
    Met een glimlach kijk ik omhoog naar Fedea en ik lik even over mijn lippen. Vervolgens sta ik op en grinnik even.
    "Tututut," zeg ik dan. "Die jeugd van tegenwoordig kent geen geduld."
    Ik geef haar nog snel een kusje.
    "Eten? Daar zeg ik geen nee tegen," zegt Rey ondertussen.
    "Kijk, daarom mag ik jou, Rey," lach ik. "Wat doen we? Pizza? Of toch maar iets gezonder?"
    Bij dat laatste kijk ik even naar Fé.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Tututut. Die jeugd van tegenwoordig kent geen geduld. Kijk, daarom mag ik jou, Rey," lach ik. "Wat doen we? Pizza? Of toch maar iets gezonder?"
    Ik kijk toe hoe Trey eerst tegen de buik van Fé praat, en haar dan kust.
    "Hé, wij hebben ook gevoelens hoor!" zeg ik lachend.
    Ik trek Faye wat dichter tegen me aan en plant een kusje op haar wang.
    "Pizza is goed voor mij, hoor," zegt Fé.
    "Voor mij ook," zeg ik schouderophalend.
    Ik verstrengel mijn vingers met die van Faye en geef een kneepje in haar hand.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Wat doen we? Pizza? Of toch maar iets gezonder?" Het water begint me automatisch in de mond te lopen bij het idee aan een goed gevulde pizza. Hoewel we hier pas net zijn, heb ik van de zenuwen in de ochtend voor het laatst gegeten. Was veel te druk bezig geweest met het controleren of we echt alles mee hadden.
    "Hé, wij hebben ook gevoelens hoor!" Ik knik instemmend.
    "Ik wilde net zeggen," grijns ik. Als Fedea een gezonde hap voorstelt of iets in de trend van vis, dan ga ik liever naar de plaatselijke McDonalds.
    "Pizza is goed voor mij, hoor." besluit Fedea waardoor ik tevreden mijn duim naar haar opsteek.
    "Than pizza it is." roep ik vrolijk en wanneer ik Rey aankijk, knijp ik hem zachtjes terug.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    "Hé, wij hebben ook gevoelens hoor!" roept Rey plots, waarop hij Faye lachend tegen zich aantrekt. Ik wil net antwoorden dat hij ook best een kusje kan krijgen als hij dat wil, als Fedea aangeeft dat pizza prima is voor haar.
    Al snel gaan ook Rey en Faye ermee akkoord. Ik voel me even een klein jongetje dat te horen heeft gekregen dat er ijs als toetje is.
    "Wat denk jij ervan, kleine?" zeg ik met een blik op Fedea's buik.
    Lachend kijk ik haar aan.
    Hoewel ik er misschien eerst wat sceptisch tegenover stond, moet ik toegeven dat ik er inmiddels naar uitkijk tekenen van leven te krijgen. Ik kan niet wachten tot die kleine begint te schoppen in haar buik. Zolang Fé er niet al teveel last van heeft dan.
    Ik sla een arm om de schouder van mijn verloofde en zing vrolijk.
    "Deeeeeeeeeee pizzahut, de pizzahut!"

    -Inspiratie, waar ben je? *fluit*-


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Then pizza it is!" roept Faye.
    Lachend kijk ik haar aan.
    "Wat denk jij ervan, kleine?"
    Ik rol even mijn ogen en kijk Trey hoofdschuddend aan. Het is allemaal zo spannend, en het lijkt veel te mooi om waar te zijn, alsof ik morgen zou wakker worden, en beseffen dat ik niet zwanger ben, en Trey niet eens bestaat.
    "Deeeeeeeeeee pizzahut, de pizzahut!"
    Subtiel laat ik Trey los, en ga aan de andere kant van Faye en Rey lopen.
    "Wat ben ik blij dat Faye een rustig persoontje is dat je niet voor schut zet," zegt Rey lachend en drukt een kus op Faye's slapen.
    Ik grinnik.
    "Roep maar niet te hard, dat dacht ik vroeger van Trey ook."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Verbaasd blijf ik even staan als Fedea onder mijn arm vandaan glijdt en Faye en Rey tussen ons plaatst.
    "Wat ben ik blij dat Faye een rustig persoontje is dat je niet voor schut zet," lacht Rey.
    "Roep maar niet te hard, dat dacht ik vroeger van Trey ook."
    Nogal op mijn tenen getrapt stop ik mijn handen in mijn broekzakken en val een paar passen terug. Als ik ze dan toch voor schut zet, hoeven ze maar meteen niet meer bij me te lopen.
    Ik hou mijn blik op de grond gericht en mochten mijn lippen niet bezig zijn met mompelen van dingen die ik luidop niet ga herhalen dan zouden ze een dunne, strakke lijn vormen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik werp even een blik op Trey die wat achterblijft. Met een blik vol medelijden loop ik naar hem toe en leg mijn armen om zijn hals.
    "Ik plaagde je maar, liefje," zeg ik zacht.
    Ik druk een kusje op zijn lippen en kijk hem aan.
    "Trey niet boos zijn op Fedea," zeg ik met een pruillipje.
    Subtiel haal ik zijn hand uit zijn broekzak en verstrengel onze vingers.
    "Ik hou van je," zeg ik met een puppy-blik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik blijf staan als Fedea naar me toekomt en zucht terwijl ze haar armen om mijn hals legt.
    "Ik plaagde je maar, liefje.Trey niet boos zijn op Fedea. Ik hou van je."
    Gezien ze mijn ene hand vast heeft, haal ik de tweede ook maar uit mijn broekzak en ga er even mee door mijn haren.
    Nog heel even weiger ik mijn blik de hare te laten kruisen maar als snel besef ik dat ik het toch niet lang volhoud.
    Met een zucht kijk ik haar aan.
    "Ik háát het dat ik niet boos op jou kan zijn." Mijn toon is helemaal contrastrerend met wat ik zeg, maar ik meen het wel.
    Met de hand die ik net door mijn eigen haren haalde leg ik nu een lokje van de hare goed. Mijn voorhoofd laat ik tegen het hare rusten.
    "Het is gewoon niet eerlijk," zeg ik op mijn beurt met een pruillip.
    Als Fedea kwaad op me is, dan moet ik hemel en aarde verzetten om het goed te maken. Zij knippert een keer met haar lange wimpers en ik smelt weer.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ik háát het dat ik niet boos op jou kan zijn."
    Met een zielige blik kijk ik hem aan.
    "Het is gewoon niet eerlijk."
    Ik druk een kusje op zijn lippen.
    "Wat is er niet eerlijk, lieverd?"
    Ik kijk hem in zijn ogen aan, en haal mijn hand door zijn haren.
    "Dacht je dat ik boos was? Wil je weer zingen?"
    Ik giechel even en ga dicht tegen hem aan staan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Als een roosje," antwoord ze voor ze me kust. "En ik heb me al in maanden niet meer zo uitgeslapen gevoeld," voegt ze er zachtjes aan toe. "Ik hou van jou, Liam," antwoord ze oprecht. Ik lach als ze haar lippen tuid. "Kus de bruid nog een keer," Dat laat ik me geen twee keer zeggen en til haar op zodat ze op de brede leuning van het balkon kan zitten. Mijn armen liggen op haar rug zodat ze niet naar achter kan vallen. Ik glimlach nog even voor ik mijn lippen dan opnieuw op die van haar druk. 'Een kusje is wel erg weinig vind je niet?' Fluister ik als onze vorhoofden tegen elkaar aan steunen. Ik wrijf met mijn neus tegen die van haar en kus haar dan zacht en kort.

    [Kunnen we ook verder met Madeline en Irial?]

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 15:31 ]

    Atreyu

    "Wat is er niet eerlijk, lieverd? Dacht je dat ik boos was? Wil je weer zingen?"
    Voor ik het weet ben ik alweer luidop aan het lachen. Ik sluit mijn ogen even en schud mijn hoofd.
    "Nou nee, ik zette je voor schut, weet je nog?" zeg ik dan. "Ik wilde je eens we in Jamaica waren een serenade onder ons balkon brengen, maar laat ik dat dus maar niet doen," plaag ik op mijn beurt.
    Ik leg mijn armen om haar middel en hou haar nog even tegen me aan. Na een klein minuutje laat ik haar weer los.
    "Nou komop, we gaan eten anders wordt die kleine chagrijnig," grinnik ik.

    Camargue

    Ik slaak een gilletje als hij me optilt en op de leuning van het balkon zit. Ik klem me stevig aan hem vast want ik heb het niet zo met grote hoogtes. Als ik met mijn voeten op vaste grond sta, prima, maar als mijn benen hangen te bengelen dan ben ik geen held.
    Mijn zorgen lossen op zodra ik Liam's lippen op de mijne voel. Ik zucht tevreden.
    "Een kusje is wel erg weinig, vind je niet?"
    Ik giechel even als hij me nog een keer kust. Maar al te graag geef ik hem van die kleine kusjes terug.
    "Nooit gezegd - dat je er maar één - zou krijgen," fluister ik tussen het kussen door.
    Ik bijt even zachtjes op zijn onderlip en leun dan wat achterover. Zodra ik besef dat ik op die manier de dieperik in kan storten kruip ik weer tegen Liam aan.
    "Wat gaan we doen vandaag?" vraag ik zachtjes.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Eerlijk gezegd zie ik het niet zo zitten om hier ook drie personages actief te houden :$]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.