• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Bayle| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Keegan | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Keegan Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Realist| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Realist| Matthew Douglas Booth | Wachter van Eleanor
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Aria| Faye Melodié Sanchez*

    Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Realist| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 13:35 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ja, dat bedoelde ik ook! Faye, Rey, Eleanor en Matthew zijn ondertussen al op het vliegveld. Dus dan moeten alleen Fedea en Trey nog komen. Ik weet trouwens niet hoe grote tijdsprong we genomen hebben. Dus dat met die zwangerschap van Fedea en Trey moeten jij en Evelien maar even bekijken, zelfde geldt voor hun verloving.
    @Bayle/Realist, zou 1 van jullie op Faye kunnen reageren ajb?]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Ja, daar heb ik het wel met haar over ^^. Mogen Cam en Liam dan niet mee naar Jamaica (no_chears). Of zijn ze op honeymoon in Griekenland, Realist?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Volgens mij hadden we besloten dat Cam/Liam 'dood' waren, doordat Fedea nu gekroond is. Aangezien dat makkelijker was voor ons, doordat jij niet reageerde, hihi. Moeten we even kijken als iedereen online is!]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Ik vind het allemaal leuk. We kunnen ook zeggen dat ze eerst honeymoon in Griekenland zijn en daarna door vliegen naar de rest??]

    [Ik heb het waarschijnlijk nooit verteld, maar ik was eigenlijk van plan om Moeder Natuur bij Fedea's kroning te laten beslissen dat Cam en Liam als gewone mensen mochten verder leven, omdat Cam toen die kogel heeft opgevangen toen ze Fedea gingen redden. En @Realist, ja dat is voor mij ook prima.
    Maar ik ga nu wel even wachten met reageren tot ik met Evelien kunnen bespreken heb hoe het nu precies zit met de baby en stuff.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    [Ik heb het waarschijnlijk nooit verteld, maar ik was eigenlijk van plan om Moeder Natuur bij Fedea's kroning te laten beslissen dat Cam en Liam als gewone mensen mochten verder leven, omdat Cam toen die kogel heeft opgevangen toen ze Fedea gingen redden. En @Realist, ja dat is voor mij ook prima.
    Maar ik ga nu wel even wachten met reageren tot ik met Evelien kunnen bespreken heb hoe het nu precies zit met de baby en stuff.]

    [Stiekem dacht ik al zoiets. HAHA. Maar ik vind dat ook best hoooor!]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Is prima ;3]

    [ Ik vind het ook prima ^^ ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Ik ga vanavond pas kunnen antwoorden (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik kan ook pas vanavond, moet nog ff werken. Misschien dat Realist nog een post kan maken voor Matthew, dan kan Faye ook door ?]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Ik heb vanavond pilates, dus ik weet niet of ik daarna nog online kom. No pressure, ik zeg het gewoon maar even.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Bayle schreef:
    [Ik kan ook pas vanavond, moet nog ff werken. Misschien dat Realist nog een post kan maken voor Matthew, dan kan Faye ook door ?]

    Daar doelde ik ook vooral op ja (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Matthew Douglas Booth

    "Faye Sanchez. Leuk je te ontmoeten." Ze hakkelde een beetje en haar achternaam kwam me vaag bekend voor al kon ik mijn vinger niet echt op leggen. 'Matthew Booth. Eens gelijks.' Glimlach ik en schud haar hand. Ik steek mijn hand op naar Rey en grijns. Ik had iedereen erger gemist dat ik me op mijn reis beseft had.

    [Ik weet niet meteen iets, maar doe maar hoor (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rey

    Ik leg geruststellend mijn hand op Faye's onderrug, en kijk haar bemoedigend aan. Doordat ik haar nu zo goed ken, merk ik aan haar lichaamstaal dat ze zenuwachtig is. Wanneer Matt zijn hand uitsteekt, schud ik die vriendelijk.
    "Nog niet iedereen is er, precies?"
    Ik zet de andere koffers bij op de trolley, zodat niemand echt moet sleuren en ga dan weer naast Faye staan. Plots hoor ik geroep en draai me om. Fedea en Trey komen aangehuppeld met hun koffers, Fedea met een brede lach op haar gezicht, en haar hand verstrengeld met die van Trey.
    "Heuj!" roept ze blij. Ze geeft Faye een knuffel en kijkt iedereen even aan.
    "Ik heb er zo'n zin in," zucht ze en kijkt even giechelend naar Trey.
    "Iedereen heeft er zin in," zeg ik lachend.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 14:34 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.