• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138137

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 22:27 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    ik grinnik en kijk hem ontschuldig aan. ''nou ddoe het is voor dan' grijn ik en rol van hem af. Ik ga rustig liggen en sluit mijjn ogen,ik merk vazelf wel als die weer bij me is.

    Austin
    'Heey! Ik had net zo goed uitzicht' lach ik en trek haar weer trgen me aan. 'Maar ik zit veel liever hier met jou'zeg ik zachtjes in haar oor en bijt even in haar oorlel

    Danny

    Ik grijns.
    "Ik wist dat je dat zou doen, en kijk weg ben ik." Zeg ik lachend en ben de tent al uit, ik sluip naar de achterkant van de tent en ga daar doodstil zitten.
    1-0 voor Danny! Hahaha. Ik zit grijnzend achter de tent.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Isabella

    Ik pak zijn kin vast en draai zijn hoofd zo naar mij dat hij me moet aankijken. 'Wie zij er nou altijd dat je goed moest eten?' ik kijk hem met pret oogjes aan. 'En welk goede zicht? Deze?' Lachend trek ik mijn shirt omhoog, maar laat die dan weer zakken. 'Wat wilde je doen mij tegen te houden? Ik kan altijd nog met Ian of Jayson gaan,' grinnik ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    ik grinnik en leg mijn handen onder mijn hoofd. 'ach dan nirt he'zeg ik en ga wat beter liggen. Waarschijnlijk komt die toch zo weerr teruug en anders ga ik wel.
    (ik ga slapen is hier al uur later dan in nl)

    Danny

    Ik ga grijnzend overeind staan.
    "Goed, dan ga ik naar Ian." Zeg ik uitdagend en in mijn boxer en lange hemd loop ik daar het andere veld. "Ian! Nooit gehoord van noodkreten?" Vraag ik lachend en zet mijn handen in mijn zij.
    "Je kwam me nieteens redden." Zeg ik dramatisch.
    Ik schaam me er nu echt niet voor om wat ik aan heb en hoe ik sta.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Kun je met Ian reageren???]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ian

    'Sorry, mijn bed had me nodig.' Ik grinnik en rek me uit. 'Jij hebt mij wakker gemaakt en dat vind ik niet zo fijn....' ik kijkk hem grijnzend aan. 'Doe dat nooit meer en waarom mijn naam? De andere zijn de ook nog,' lach ik naar hem.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Je was de eerste die in me op kwam." Zeg ik lachend terug. "En hoezo: Je bed had je nodig. Je vriend dan niet?" Vraag ik quasi-boos en sla mijn armen over elkaar. "Ik kreeg de kieteldood en jij hielp me niet?" Ik kijk hem aan, met moeite hou ik mijn lach in.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ian

    Ik slaak een zucht en grijns. 'Ik vertrouwde je toe aan Drew. Ik zou nou niet van hem verwachten dat hij je vermoordt.' ik grinnik en kijk hem aan. Ik geef hem een klap op zijn schouder. 'Dus was het leuk?' Ik kijk Danny vragend aan en glimlach dan. 'Waar is Drew?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Was wat leuk?" Ik kijk hem vragend aan. Ik trek mijn hemd wat naar beneden.
    "Drew is in de tent, ik ben weggelopen." Zeg ik. "Ik ben nu een arm straatkindwezending, zie je dat dan niet?" Zeg ik zielig en kijk Ian aan. Ik schud lachend mijn hoofd. "Ik ben ontsnapt, alleen me kleding ligt daar nog en als ik terug ga krijg ik straf." Grijns ik en kijk even achterom. "Dus ik moet wachten tot de leeuw uit het hol is, voor ik me aan kan kleden." Lach ik.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ben je 13 September jarig?]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Wie?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian

    Ik lach. 'Ja je kan gaan wachten of je pakt kleding uit je eigen tent. Isa en Austin zijn vast al wakker.' Ik kijk hem lachend aan en geef hem een klap op zijn schouder. 'Sterkte. Ik ga brood halen. Wat wil je?' ik kijk hem lachend aan


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Jij xd]

    Danny

    "Nou hoor, dat kan dus niet want ik heb alles naar Drew verplaatst." Zeg ik lachend en denk na. "Wat ik altijd heb, gezond dus." Glimlach ik naar hem. Ik loop lachend naar de picknicktafel en ga erop zitten. Ik trek mijn hemd over mijn knieën en kijk lachend naar Ian. "Haal voor Drew maar een croissant, ik betaal je terug." Glimlach ik.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 13:48 ]


    Ich liebe dich 27.12.23