• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138137

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 22:27 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (ben der weer, ff kijken of k kan reageren xD)

    Austin
    net op het moment dat ik wil zeggen dat we wel brood gaan halen hoor ik dat Ian het al gaat doen 'Nou kijk is Ian doet het al vooor ons' zeg ik grijnzend. 'owja Naar Jayson? Ik denk dat Jasmine dat niet zo leuk zou vinden' grinnik ik en trek er weer tegen me aan. 'Blijf jij maar lekker bij mij'

    Andrew
    Danny komt toch niet terug de tent in dus stap ik de tent uit. Het enige wat ik aan heb is ren broek maar dat is wrl genoeg. Ik zie Danny op de picknicktafel zitten en ik loop erheen. ' heey hij is van mij he' zeg ik lachend tegen Ian en dla een arm om Danny heen. Ik lach even en laat me dan achterover op de picknick tafel vallen.

    Danny

    Ik kijk lachend naar Drew. "Hij zou me nooit van je af durven pakken." Grinnik ik. "En hey! Alleen ik mag dat verrukkelijke sixpack van jou zien!" Zeg ik en ga op hem zitten. Lachend kijk ik hem aan. Ik druk even mijn lippen op de zijne en spring dan van hem af. "Yay nu kan ik me aankleden." Zeg ik lachend.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    Ik grinnik en schud lavhend mijn hoofd. ' nee,want ik moet eerst van jou een shirt aan gaan doen, dus jammer'zeg ik en spring op. Ik tik met mijn vinger op zijn neus en steek mijn tong uit waarna ik naaar mijn tent sptint.

    Ian

    'Kleffe boel niet voor mijn ogen alsjeblieft. Zie ik wel genoeg,' grijns ik. 'Geld voor iedereen,' zeg ik nu wat harder. Dan kijk ik Drew aan. 'wat wil jij voor een broodje?' Ik kijk geduldig voor me uit. Dan kijk ik Drew na die weg springt. 'Denk maar even na,' schreeuw ik hem na. Ik loop naar de tent van Austin en sla hard op hè dakje. 'Wat willen jullie?'

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 15:06 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik kijk Ian aan. "Komt ie nieteens in." Zeg ik lachend en sprint achter Drew aan.
    "Gast, mijn shirts zijn te klein voor jou!" Roep ik hem na. "Ik heb twee maten kleiner dan jij, remember?" Roep ik en als ik bij hem ben pak ik hem vast en lach. "Ik hou mijn shirts graag heel." Zeg ik en druk mijn lippen even op die van hem.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Isabella

    'Wie zegt dat ik bij jouw wil blijven,' lach ik. Ik schrik op van Ian. 'Ian donder op. Geef mij maar een croissantje,' zeg ik tegen hem, terwijl ik hem niet een kan zien. Ik glimlach en als mijn armen om Austin heen. 'En Austin mag voor straf niks,' zeg ik Weer en steek mijn tong naar hem uit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'ook goeiemorgen Ian!' roep ik lachend naar hem en rits de tent open. 'doe maar hetzelfde als altijd, moet ik je geld meegeven?' vraag ik aan hem rn ga mrt mijn hand al richting mijn portemonnee. Isabrlla negeer ik gewoon. Ik trek er wel wat dichter tegen me aan en kijk even naar Ian. Ik haal ren brirfjee uit mijn portomonner 'voor mij en Isabella' zeg ik rn rits de tent weer dicht.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 15:12 ]

    Ian

    Ik grinnik. 'Nou dan ben ik even weg. Jayson wat willen jij en je liefje?' ik loop alweer naar de volgende tent. Ik slik. Ineens mis ik Alice meer dan ooit. Ik bijt mijn kaken op elkaar en loop door naar mijn tent om mijn skateboard te pakken. Ik slaak een zucht en wacht op antwoord.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    ik sla grijnzend mijn armen om Danny heen en geef hem nog een kus. ' tja ik heb natuurlijk ook nog gewoon mijn eigen shirts he' zeg ik lachend en geef hem weer een kus. 'maar opeens heb ik geen zin meer om hier zo weg te gaan'grijns ik en druk mijn lippen op de zijne.

    Isabella

    Ik druk een kus op Austin zijn wang. 'Je hoeft niet steeds voor mij te betalen, straks ben je nog blut,' grijns ik. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en maak figuurjes op zijn blote borstkas. 'Het is hier echt elke dag heet. Vooral in die tenten,' merk ik op. Ik druk een kus in Austin zijn nek en glimlach.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Slaperig stap ik de tent uit en kijk naar Ian. 'wat zei je?' mompel ik slaperig en wrijf door mijn ogen. Ik gaa even en kijk Ian aan. Het valt me op dat er iets is rn ik zie een skateboard in zijn hand,hmm dan zei die wat over broodjes halen. ' ik ga wel even mee' mompel ik waarna ik de tent induik een simpele broek en shirt uitdoe en een cap opzett. Ik pak mijn skateboard en ga voor Ian staan. ' ik brn klaar'

    Danny

    Ik voel zijn lippen weer op de mijne, voor ik nog wat kon zeggen.
    Ik duw hem voorzichtig weg. "Ik wel." Grijnz ik en draai me om zodat ik met mijn rug tegen hem aan sta. Ik grinnik en beweeg mijn kont tegen zijn kruis aan en trek dan lachend zijn handen los. "Doei!" Zeg ik grijnzend en duik de tent in waarna ik mijn kleding pak en me uitkleed, schone boxer aan doe en mijn korte broek erover. Daarna mijn blauwe shirt en mijn schoenen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Austin
    'ach geeft niet, ik heb nog veel geld hoor'glimlach ik en kijk haar even aan. ' ja dat het zo heet is komt door jou' zeg ik en geef een kusje op der lippen. Ik gllimlach even en geef nog een kus.