• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138137

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 22:27 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Nee, ik laat je gewoon slapen, ik maak andere niet graag wakker omwille van mij." Zeg ik en druk een kusje op zijn neus.
    "En nee, ik ben niet zo moe." Zeg ik waarna ik gaap. Ik lach even en zet mijn onschuldige gezicht op.
    "Dat was om wakker te worden." Zeg ik dan en kijk hem hevig-knikkend aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    ik kijk haar aan en knik. ' ja doe maar wat' zeg ik en glimlach even. Ik wrijf even door mijn ogen, ik had eigenlijk heel lekker geslapen.

    Andrew
    ik grinnik en schud lachend mijn hoofd. 'ga slapen joh' zeg ik tegen hem en geef hem een kort kusje. ' en niet weer zeggen dat je niet moe ben want dat ben je wel' grinnik ik en kijk hem even aan.

    (internet is nogal sloom)

    Danny

    "Ik ben echt niet moe." Zeg ik en kom overeind. "Oeh, kijk mij recht zitten!" Zeg ik lachend en laat me bovenop Drew vallen waarna ik hem begin te kietelen.
    Grijnzend kijk ik hem aan en kietel zijn buik, en dan zijn zij en weer terug, dat de hele tijd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik begin hard te lachen om Danny die me kietelt en probeer af en toe wat te zeggen wat niet lukt door het lachen. 'danny stop'zeg ik en lach tussen door 'stop'lach ik nog een keer en probeer zijn handen vast te pakken.

    Isabella

    Ik sta op en loop de tent uit. Het felle zonlicht doet me even mijn ogen dicht knijpen. ik open ze weer en loop naar de koelbox. Ik pak er twee flesjes water uit en loop weer terug. Ik geef Austin een flesje en ga weer zitten. Ik glimlach en geef hem een kus. 'Alsjeblieft hero.' Ik grinnik en sla de dekens weer een stukje over me heen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Ik hou ook van jou." Zeg ik lachend en kietel door, ik stop en zo snel ik kan open ik de tentrits en probeer eruit te klimmen.
    Ik ga echter onderuit en blijf lachend half in de tent en half buiten de tent liggen, ik kan niet overeind komen door het lachen, maar het vochtige gras is ook niet echt lekker.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    Ik grinnik en kijk haar aan. 'dankje' zeg ik en draai het flesje open. Ik neem een paar grote slokken en leg hem dan ast me. Ik geef Isabella een lange kus en sla mijn armen om haar hen zodat ik er nog wat dichter tegen me aan kan trekken.

    Isabella

    Gretig kus ik hem terug en laat mijn tong over zijn lippen glijden, terwijl ik hem op zijn lip bijt. Ik sla mijn armen om zijn nek en ga op zijn schoot zitten. Met mijn vingertoppen streel ik zijn rug. Ik glimlach tegen zijn lippen en wacht op toestemming.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    ik begin hard te lachen als Danny valt en trek hem helemaal terug de tent in. 'dus jij wou vluchten he' zeg ik lachend en begin hem te kietelen.

    Austin
    ik glimlach even en open mijn mond ietsjes. Als haar tong iets naar binnen is trek ik plagend weg en begin te lachen. Daarna zoen ik weer en hou mijn mond iets open.

    Danny

    "Aah, aaa nee niet doen!" Zeg ik lachend en probeer weg te kruipen.
    "Hellup, het monster heeft me! Iemand!?" Roep ik in een wanhopige poging. Ik lig helemaal dubbel en probeer nog steeds weg te kruipen, yay ik zit al met mijn handen buiten de tent, ik weet mezelf naar voor te trekken tot mijn hoofd uit de tent.
    "Ian!" Roep ik lachend en schater het uit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Ik duw hem nep- boos van me af. 'Ja, nu is je kans voorbij.' Ik pak mijn flesje water en neem grote slokken. Ik blijf Austin aankijken. 'Of je moet me van gedachte weten te brengen, maar tja....' Ik haal mijn schouders op en zet het flesje water weg.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Dan moet Ian wel even reageren als hij wakker word dan xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.