• Ik zit in de trein van ' ' - Dordrecht, nu kwam ik net dus langs station Haarlem waar twee meisjes naast mij aan het andere kant van het gangpad gingen zitten.
    Ik zit een beetje op mijn telefoon te klooien en hoor dan opeens, steeds opnieuw de naam Quizlet vallen. En jawel hoor! Ze hadden het over de gedichten op Quizlet :'D
    Quizlet reist Nederland door!

    Hebben jullie ook wel eens mee gemaakt dat een vreemde het over Quizlet had?


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Nee D:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Nope,


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Nope.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jawel, op school liep ik langs en toen praatte ze met haar vriendin over Quizlet. Dus toen heb ik me even voorgesteld, thehehehe. ^.^ We zijn/waren immers wel lotgenoten.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 10:13 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yancy schreef:
    Nee D:


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Yancy schreef:
    Nee D:


    26 - 02 - '16

    Nee =P
    Heb je je niet voorgesteld? =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nee. Niet echt. XD
    En áls het zou gebeuren, denk ik niet dat ik me zou voorstellen...
    Mijn naam is een beetje berucht, haha. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Nee. Niet echt. XD
    En áls het zou gebeuren, denk ik niet dat ik me zou voorstellen...
    Mijn naam is een beetje berucht, haha. XD


    Tears are words the heart can't say.

    Nein.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Yancy schreef:
    Nee D:

    Ja, een vriendin van mij zei opeens: "Hé, maak eens Quizlet aan." Haha, ik heb toen een dubbelaccount aangemaakt omdat ik nogal gênante dingen op dit account heb staan. :Y)

    Nee. En ik zou me ook niet gaan voorstellen dan. (cat)


    -

    Neen, maar ik heb al wel eens twee mensen van bij mij op school op Quizlet gezien op hun gsm. n.n


    comfort in c h a o s

    Ik zit nu in en nieuwe klas en het meisje waar ik veel mee omga heeft ook Quizlet HAHA! Ik zat er namelijk op tijdens informatica om iets aan Mitchell te vragen en toen kwam ze daar ineens mee. Grappig toch?


    Shit happens but pee happens a lot more.