• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138137

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 22:27 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian

    'Ja, het gaat wel.' De bestuurder stapt boos uit en zegt iets in het Spaans. Ik haal mijn schouders op. Hij gaat over in het Engels. En dan uiteindelijk vraagt hij of het gaat. Ik knik en hij knikt. Dan stapt hij weer in en rijdt weg. Ik kijk naar Jayson en sta dan voorzichtig op. Mijn enkel doet echt pijn, maar ik negeer het. Ik kijk even naar de broodjes.
    Die zijn nog in orde. 'Laten we snel terug gaan.' ik begin langzaam te lopen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'ach ja,dan doe ik tovh helemaal niks meer bij je' grijns ik en laat haar los. Ik plaats mijn handen achter me en gooi mijn hoofd in mijn nek zodat ik naar het dakje kijk.

    Jayson
    Ik kijk hrm aan,hij loopt moeilijk. Volgens mij is het ze enkel. Ik bijt nadenkend op mijn lip. ' je kan zo niet gewwoon gaan lopen'mompel ik en pak mijn skateboard even op. 'ik onderstrun je wel'zeg ik en ga naast hem lopen.

    (ik ga ben er vanav. Denk ik rond uhm half 11 nl tijd weer bye)

    [moet weg x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella

    Ik kijk hem aan. Dat is toch niet wat ik helemaal wilde. 'Maar ik mag wel dingen doen.' Ik ga op zijn buik zitten met mijn benen aan elke kant. Ik druk een kus op zijn lippen en ga met mijn tong over zijn lippen. Ik bijt speels op zijn onder lip. 'Maar goed als jij niks meer doet....' Ik ga weer
    staan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian

    Ik grijns naar hem. 'Nee joh hoeft niet.' Ik loop stug door, de pijn negerend. Ik was geen mietje, ik liet nooit de pijn zien. Als ik pijn ging, ging ik gewoon door. Lichamelijke pijn dan, over de geestelijke pijn met het verlies van Alice was ik nog steeds niet overheen. Ik zucht en loop door. Zo ver was het niet toch?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Hmm tja jij verbied me het te doen he' zeg ik lachend en kijk haar aan. Ik trek er terug op mijn schoot en pak er zo vast dat ze niet meer weg kan. 'Nu laat ik je nooit meer gaan hoor'grinnik ik en geef er een kus. 'dus waar waren we net ook alweer gebleven?' vraag ik grijnzendd en druk mijn luppen op de hare

    (ben ik weer!xD)

    Danny

    Ik leg mijn hoofd op Drew zijm schouder en kijk naar de lucht, ik pak zijn hand en leg die op mijn onderbuik en grinnik even. Ik geniet hier zo van, ik kan zo wel de hele dag zitten. Zijn andere hand leg ik op mijn buik zelf.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jayson
    ik zucht en haal mijn schouders op. 'dan niet he' mompel ik en loop door. Ik kijk even om me heen en mijn oog valt op een skateboard winkel. ' heey moet je anderd niet herl even gaan zitten,daar op het bankje?' vraag ik en wijs naar het bankje. Ik hoop dat die het wilden anders was mijn plan mooi verpest.

    Isabella

    Ik grijns. 'Net of gister?' Ik steek mijn tong uit en sla mijn armen om zijn nek. Ik kon toch geen kant op, dus dan maar zo leuk mogelijk maken he. Ik kijk hem met twinkelende ogen aan. Ik geef hem ook een kus en wacht dan weer op antwoord.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian

    Ik zucht. 'Ja, heel even dan.' Ik loop naar het bankje en ga zitten. Ik doe mijn slippers uit en bekijk mijn enkel die een beetje opgezwollen was. Maar dat was ik wel gewend met alles. Ik had het vaker gehad, dus zorgen maakte ik me niet. Ik kijk naar de plek waar alles net was gebeurd. Er lagen nog houtsplinters, maar verder leek er niks gebeurd te zijn. Gewoon een nieuwe dag. Mijn gedachtes gaan weer naar Alice. Zou ze pijn hebben gehad? Of was ze gelijk dood? Ik slik en kijk strak voor me uit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    ik grinnik en streel wat over zijn onderbuik. Ik kijk glimlachend naar Dannyy, ik kon zo wel de hele dag met hem zitten. Ik had goed uitzicht zo. Ik grinnik even om mijn eigen gedachte en buig naar Danny zodat ik hem een kus kan geven.

    Austin
    ik grinnik en een speelse grijns komt op mijn gezicht. 'Nou dan maar gister he'grinnik ik en trek er wat fichter tegen me aan. Ik geef er een kus en lik over der onderlip.

    Jayson
    ik kijk even naar Ian en dan naar de skateboard winkel. 'zo terug' zeg ik waarna ik weg sprint. Ik ga de winkel in en kijk naar de skateboarden. Ik zie er een die echt bij Ian past en kijk even door de rest van de winkel. Op de onderkant laat ik zijn naam nog in coole letters drukken en loop dan de winkel weer uit. Ik loop terug naar Ian en hou het skateboard voor hem.