• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138137

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 22:27 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian

    Ik lach. 'Zorg dat je niet valt met die slaapkop van je.' Lachend kijk ik hem aan en loop dan naar de uitgang van de camping. Daar gooi Ik mijn skateboard op de grond en maak vaart. Alice dreunt nog steeds door mijn hoofd. Ik voel mijn keel droog worden en versnel. Ik wil zo snel mogelijk in het dorp zijn.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella

    Ik lach. 'Dan moet ik maar snel gaan!' ik wurm me los uit Austin zijn armen en sta op. Ik zoek mijn spullen bij elkaar. 'Straks stik je nog,' grijns ik. Ik doe mijn haar vlug in een knot en open de tent. 'Veel plezier. Als je stikt waarschuw dan,' glimlach ik en ik loop de tent uit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    ik schud lachend mijn hoofd en loop rustig de tent in. Ik begin me rustig uit te kleden, het maakt me echt niks uit dat Danny er ook is,hij heeft het toch allemaal al gezien. Ik trek mijn boxer en swimshort aan en kijk daarna even naar Danny. ' ga je vandaag eigenlijk wat met je vrienden doen of..?'

    Jayson
    Ik grinnik en skate Ian avhterna 'volgens mij heb jij wat afleiding nodig of niet?' vraag ik hem grijnzend en denk even na. Er zijn vast nog wel dingen die we kunnen doen. Waarschijnlijk ging het om Alice, we hadden het er allemaal morilijk mee natuurlijk,maar hij toch wel het meest denk ik.

    Danny

    Ik haal mijn schouders op. "Geen idee eigenlijk." Zeg ik dan. Ik weet het echt niet. "Ik weet niet wat ze in gedachten hebben." Zeg ik terwijl ik uit de tent klim. Ik zend Drew een blaaskusje en grinnik even. "Ik vraag het wel even zo." Zeg ik en loop richting Austin en Isabella. "Lovebirds, gaan we vandaag nog iets doen?" Vraag ik als ik bij hun tent ben.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Austin
    ik grinnik en laat me achterover vallen. 'HELP ISABELLA IK STIK!' roep ik en lach er gelukig niet bij. 'HELP! Geef me mond op mond!'roep ik en bijt op mijn lip om mijn lach in te houden. Daarna sluit ik mijn ogen en wacht tot ze komt. Dan komt Danny en ik kijk hem aan . Ik haal mijn schouders op en ga weer terug in mijn rol.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 15:36 ]

    Isabella

    Ik lach. Ik haal een flesje water uit de koelbox en draai de dop eraf. 'Hou vol! Ik kom eraan,' Roep ik dramatisch. Ik rits de tent open en spring naar binnen. Ik gooi het water over Austin Heen. 'En al wat afgekoeld,' grijns ik tevreden. Ik gooi het flesje de tent uit en kijk naar de troep die ik heb aangericht. Austin is zeiknat. Ik grinnik en kijk er tevreden naar.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian

    'Afleiding is wel fijn ja.' Verder ga ik er niet op in. Ik zie het dorpje aankomen en skate de stoep op. Ik denk niet aan de mensen die op de stoep lopen en skate rustig door, wat Spaanse scheldwoorden op levert. Ik stop voor de supermarkt en loop naar binnen. Een koele lucht komt me tegemoet.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    ik voel hor ik helemaal nat en ben en kijk Isabella nep boos aan. Ik spring net boos de tent uit en kijk naar Isabella. Ik spreid mijn armen en ren op haar af. 'jou krijg ik nog wel!'

    Jayson
    ik grinnik om Ian die totaal niet oplet en zeg wat sorry tegen de mensen. Ik skate de supermarkt inen kijk grijnzend naar Ian. ' ik heb helemaal geen zin om door de supermarkt te lopen. Jij wrl?' vraag ik grijnzend en kijk daarna evrn om me heen. Dit kon nog leuk worden.

    Isabella

    Ik draai me om en begin te rennen. Recht op de afwasruimtes af. O nee.... Ik kijk of ik nog ergens anders heen kan,'maar ik zie niks. Ik ren erheen en zie een muurtje die de ruimte blokkeert. Ik zou er overheen kunnen. 'Sorry,' Zeg ik tegen een vrouw die aan het afwassen is. Ik kijk om naar Austin en trek me dan op aan het muurtje. Hopelijk ben ik snel genoeg...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian

    Ik kijk hem niet begrijpend aan. 'Wat?' dan kijk ik naar onze skateboards en begin te lachen. Ik skate tussen de schappen door en pak een mandje van de stapel. Ik gooi er van alles in. Ik ben aardig
    Goed in het pakken van dingen terwijl ik skate. Ik grijns en stop bij de broodjes. 'Gaat veel sneller zo!' Ik kijk grijnzend om naar Jayson.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    ze ptobeert op een muurtje te klimmen en ik grijns. Er ligt een slang en ik draai gauw de kraan open. Ik spuit haar helemaal nat en draai dan tevreden de kraan weer dicht. Grijnzend kijk ik naar Isabella en sprint terug naar de tent.

    Danny

    Ik lach om Austin en Isabella en loop nar Drew terug, waarna ik hem aan zijn hand pak naar het andere veld meesleep en hem op de picknicktafel trek. "Ze weten het niet." Zeg ik schouderophalend, waarna ik op zijn schoot ga zitten.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jayson
    ik grijnss en knik terwijl ik ietd in zijn mandje gooi. 'wacht hier en let op' zeg ik tegen hem en ga iets terug. Iets veder dtaat een vrouw met een winkrlkaaretjr en ik skate erop af. Net op het juiste moment spring ik zo over het karretje heen en hoor wat scheldwoorden van de vrouw. ik skmate rustig terug naar Ian en kijk hem grijnzend aan.