• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138137

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 22:27 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    ik kreun zachtjes en speel met haar tong. Ik laat mijn hand iets in haar onderbroek zakken een streel daar veder. Mijn andere hand ligt nog steeds op haar borst en ik laat hem daar rustig liggen.

    Ian

    Ik leg mijn nieuwe skateboard in de tent en loop met de tas terug naar de picknick tafel. 'Hallo jongens.' Ik laat me op een bankje zakken en leg het brood op tafel. 'Was het nog leuk?'

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 0:18 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Ian, Jayson!" Roep ik en kijk op uit mijn staarsessie.
    "Jezus, gasten ik maakte me zorgen, ik dacht dat er iets ergs gebeurd was want het duurde zo lang." Ratel ik en kijk naar de twee.
    O god ik ben zo blij dat ze terug zijn. Ik ontspan me geleidelijk weer en ik denk dat Drew dat ook wel merkt dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Ik grinnik en kronkel weer even als ik zijn handen in mijn onderbroek voel. Ik bijt hard op mijn lip en druk vervolgens mijn lippen op de Zijne. Ik laat mijn handen over zijn hele lichaam glijden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Lol een shipname voor Isabella en Austin; Austabella xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ian

    'Nee hoor. We hebben het overleefd,' glimlach ik. Ik pak mijn eigen broodje en eet die op.
    Geen zin hebbende om die te smeren. Ik zucht en staar voor me uit. Ik baal wel dat ik mijn oude skateboard nu kwijt ben. Die had best veel betekenis, maar ja, mijn nieuwe is ook super vet!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Gelukkig." Zeg ik dan en kijk naar Drew, waarna ik een kusje op zijn lippen druk en dan mijn eigen broodje pak.
    "Hoeveel krijg je?" Ik kijk Ian aan, want volgens mij heeft hij afgerekend.
    Ik neem een hap van mijn broodje, met mijn andere hand pak ik Drew zijn hand en vertrengel onze vingers, ik zit nog steeds bij hem op schoot.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ian

    Ik haal mijn schouders op. 'Ik zou het niet weten. We waren niet ech bezig met prijzen,' mompel ik. Ik sta op en strompel naar de koelbox. Ik pak een paar ijsklontjes en ga Weer zitten. Ik leg de blokjes op mijn enkel en drink langzaam mij water.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Zie je, er is iets gebeurd." Zeg ik tegen Drew en kijk dan naar Ian. "Wat is er met je enkel, ben je er doorheen gegaan?" Vraag ik en glij van Drew zijn schoot af waarna ik voor Ian ga staan. "Mag ik ernaar kijken? Ik heb mijn EHBO diploma dus ik mag kijken." Zeg ik en wacht op toestemming.

    [Ik ga slapen :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ian

    'Bijna een auto ongeluk,' mompel ik en kijk hem aan. 'Ja, kijk maar, maar geen extreme reactie alsjeblieft.' Ik neem nog een hapje van mijn broodje en kijk de camping over.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik kreun wat en hoor dan stemmen. Fuck ze zijn dus terug. Ik druk Isabella voorzichtig iets van me af. Ik zie het zo voor me dat Ian gezellog die tent opendoed en ons dan zo ziet,nee dat had ik toch liever niet. Ik kijk naar Isabella. 'zullen we ook maar daarheen gaan?' vraag ik en kijk haar aan. Eigenlijk had ik helemaal geen zin

    Andrew
    ik kijk even naar Ian en dan weer naar Danny. Er was dus wel wat gebeurt... Gelukkig niks ernstigs naja er is wat met ze enekel maar volgens mij veder niks. Ik haal mijn hand door mijn haar en probeer een beetje naar zijn enkel te kijken.

    Isabella

    Ik kijk hem aan en zucht. 'Moet dat,' mopperde ik, maar begon al mijn shirt en bh bij elkaar te sprokkelen. 'Had ik mijn bikini hier neergelegd of had ik die in mijn eigen tent laten liggen.' Ik kijk Austin aan en wacht met mijn shirt en alles aandoen. Anders deed ik namelijk gelijk mijn bikini aan. Ik laat me weer op de grond zakken en kruip tegen Austin aan. 'nog een kusje,' vraag ik als klein meisje. Ik kijk hem met een pruillipje aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Il grinnik even en duw zacht met mijn hand op zijn hiel. "Doet dat pijn?" Vraag ik dan en kijk hem aan. Ik denk in pricipe dat het een lichte kneuzing is, niet al te zwaar en dat hij over een paar dagen weer vanalels zou kunnen doen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ian

    Een lichte pijnsteek gaat door me heen. 'Beetje,' zeg ik langzaam. Ik kijk Danny aan en zwijg. Ik kijk kort naar mijn enkel en kijk dan weer weg. Rot auto. Ik haat auto's. Ik haat ze met heel mijn hard en alle knuppels die niet kunnen autorijden... Ik zucht. Zelf kon ik wel autorijden. Net een paar maanden, maar ik reed voorzichtig. Keek goed uit voor fietsers en wandelaars. Voor skateboarders en van alles en nog wat. Terwijl ik ook wel hard kon rijden hoor, ik wilde alleen geen ongeluk op mijn geweten hebben.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne