• DIMENSION TRAVEL.


    ~~~~
    Rollentopic.


    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Wezens:
    Psychotic - Zamaskowane.
    Merlonie - Elizabetha.
    Assassin - James.
    RememberYoux - Aimee Adams.

    Meisjes:
    Unbroken - Amelia ‘Amy’ Stonewood.
    Bisous - Willow Nastya Reyes.
    Goyle - Georgianna Azalea Shraeder, de rest komt nog.
    Prisoner - Amberlynn Lee Jefferson.
    Assassin - Sage Evangeline Clark
    Aragog – Catelinn 'Cat' Nina Adams, de rest komt nog.

    Jongens:
    Colt45 - Firlas Rheitel.
    Porcelaneous - Jack Rush.
    DarkSavior - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    Morticia - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 20:18 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sage Evangeline Clark

    Hij kijkt mij met grote ogen aan en er verschijnt een klein grijnsje op mijn lippen.
    "Wat zei je?" sist hij dreigend.
    "Welk gedeelte verstond je niet?" vraag ik overdreven liefjes. "Dat ik niet zielig ben of dat ik hier ben omdat ik niets te doen heb?"


    Your make-up is terrible

    Damien Hunter

    "Welk gedeelte verstond je niet?" vroeg ze overdreven liefjes. "Dat ik niet zielig ben of dat ik hier ben omdat ik niets te doen heb?" Ik gromde pissig, maar omdat Amberlynn op mijn borstkas lag bleef ik zitten. "Bitch." Meer zei ik niet tegen haar, meer verdiende ze niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [ Goed als ik er eeen beetje actie in laat komen? :3 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sage Evangeline Clark

    Hij gromt pissig en ik moet me inhouden om niet hard te gaan lachen.
    "Bitch." zegt hij tegen mij. Nu lacht ik wel zacht. Zacht en spottend.
    "Is dat alles? Gelukkig heb ik wel een goede opvoeding gehad." Ik grijns even, neem een laatste trekje van mijn sigaret en druk hem uit op het gras.


    Your make-up is terrible

    [Natuurlijk. 8D]


    Your make-up is terrible

    Damien Hunter

    "Is dat alles? Gelukkig heb ik wel een goede opvoeding gehad." Ik keek haar dreigend aan. "Nee, dit is niet alles. Maar ik heb hier een dame tegen mijn borstkas liggen en ik kan tenminste nog een gentleman zijn en mezelf beheersen."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amberlynn Jefferson

    "In ieder geval niet omdat ik zo zielig ben." antwoord ik en haal lichtjes mijn schouders op. "Ik verveelde me en had niets te doen. Interessant hé?" zegt Sage en ik sper mijn ogen open. "Wat zei je?" hoor ik Damien al sissen de rest om me heen en van hun gesprek hoor ik niet meer aangezien mijn hand al naar haar gezicht is uitgevlogen.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 12:35 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sage Evangeline Clark

    "Nee, dit is niet alles. Maar ik heb hier een dame tegen mijn borstkas liggen en ik kan tenminste nog een gentleman zijn en mezelf beheersen." zegt hij en kijkt mij dreigend aan. Op dat moment vliegt Amber naar voren raakt haar hand mijn gezicht. Er blijft een gloeiende plek over en ik grom.
    "Nou, mooie dame heb je daar." sis ik naar Damien. Ik spring op Amber af en duw haar tegen de koude grond aan bij haar schouders. Ze is iets kleiner dan ik ben maar mijn lichaamsgewicht zal wel een stuk lager liggen, evenals mijn kracht. Maar dat weerhoud mij niet om haar een flinke klap terug te geven.


    Your make-up is terrible

    Damien Hunter

    En voor ik het wist waren de twee meisjes aan het vechten. Ik sprong op, pakte ze bij hun schouders en trok ze uit elkaar. "Genoeg." Ik keek als eerste naar Amberlynn. "Jij doet rustig." En daarna na Sage. "En jij doet even normaal, niemand wil hier een bitch hebben. Als je wilt bitchen, daar is het bos, veel plezier."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amberlynn Jefferson

    "Nou, mooie dame heb je daar." Hoor ik haar nog zeggen. Ze had me tegen de grond aan geduwd en dat weerhield me niet om haar een klap te geven.
    "Genoeg." hoorde ik Damien boven ons uit.
    Hij keek mij als eerste aan. "Jij doet rustig." zei hij en ik kijk hem aan. "Ik heb mijn zegje of klapje al gedaan." Niemand hoefde zo over mij te oordelen, dus wat geeft haar het recht om het wel te doen? Ik keek Sage aan en lachte even. Ze had een rode plek op haar wang, ik zou hem vast ook hebben maar bij mij zag je hem minder.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sage Evangeline Clark

    Damien trekt ons uit elkaar en ik kijk hem kwaad aan.
    "Genoeg!" zegt hij en kijk naar Amber. "Jij doet rustig." waarna hij naar mij kijkt. "En jij doet even normaal, niemand wil hier een bitch hebben. Als je wilt bitchen, daar is het bos, veel plezier." Ik wil iets zeggen maar Amber is mij voor.
    "Ik heb mijn zegje of klapje al gedaan." Ik kijk met vuurspuwende ogen naar haar en grom zacht. Ik neem een aanvallende houding aan.
    "Ik kan er niets aan doen dat jullie zo lichtgeraakt zijn. Dat is jullie probleem, niet de mijne."


    Your make-up is terrible

    Amberlynn Jefferson

    'Licht geraakt? Misschien oordeel jij te veel over een persoon.' zei ik toen. Ik stond weer in een verdedigende houding en keek haar aan. 'Niemand geeft jou, mij of hem het recht om te oordelen.' Ik keek haar met kokende handen aan die ik het liefst op haar gezicht had laten vallen, maar misschien moest ik toch maar naar Damien luisteren en me gewoon rustig houden.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Damien Hunter

    "Je kunt ook gewoon normaal reageren op ons Sage." zei ik wat rustiger dan eerst. Ik ging expres tussen hun instaan, zodat ze elkaar niet meer konden aanvallen. "Zo komen we nergens dus allemaal even dimmen." zei ik tegen zowel Amberlynn en Sage. Ze had wel gelijk.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 12:55 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sage Evangeline Clark

    "Licht geraakt? Misschien oordeel jij te veel over een persoon." zegt Amber en ze neemt een verdedigende houding aan. "Niemand geeft jou, mij of hem het recht om te oordelen."
    "Je kunt ook gewoon normaal reageren op ons Sage." zegt Damien en gaat tussen ons in staan. "Zo komen we nergens dus allemaal even dimmen." Ik geef ze beiden een minachtige blik, ga recht staan en veeg mijn haar aan de kant.
    "Goed, whatever." zeg ik en rol met mijn ogen. "Ik kan er niets aan doen dat jullie je gedragen als mister en misses kleffe zielenpoot." Ik draai me bij deze woorden om en been het bos in.


    Your make-up is terrible

    Amberlynn Jefferson

    Ze geeft ons beiden een minachtende blik, gaat recht staan en veegt haar haar uit haar gezicht. Ik frons even en wil wat zeggen maar ze is me al voor.
    "Goed, whatever. Ik kan er niets aan doen dat jullie je gedragen als mister en misses kleffe zielenpoot." Ze rolde met haar ogen en ik stond op het punt om haar weer aan te vliegen maar liet mijn duim en wijsvinger op mijn mond rusten en ik hield heel diep adem. "Klef? Zielenpoot?" zei ik toen en balde mijn ene vuist. Ik wou haar wat toegooien, maar ze was al weg.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    The duty of youth, is to challenge corruption.