• Hoi lieve footies,

    Bij deze het topic waarin we het kunnen hebben over de wedstrijden die we kunnen gaan bezoeken!

    De wedstrijd die op het programma staat is de wedstrijd



    op 14 november 2012
    Amsterdam ArenA
    20:30


    **KAARTVERKOOP IS BEGONNEN!**
    Tickets verschillen natuurlijk per vak.
    Deze lopen uiteen vanaf €25,- (slechtste plekken) tot aan €65,- (beste plekken waar je hun zweet kan proeven, muhaha:9~)
    Waarschijnlijk zal de prijs tussen de 25 en 45 euro liggen.

    Dusss footies, laat even weten wie van jullie er mee gaan/willen etc. (: The more girls, the better! <3 Want of je nou achter Oranje of die Mannschaft staat, supporters kunnen ze allemaal gebruiken <3

    WIE GAAN ER MEE?:
    Charissa (VanDerVaart) Rotterdam
    Naomi (Khedira) Oudega (Small), Friesland



    MISSCHIEN
    Amy (Aria) Steenbergen, Noord-Brabant
    Claire (Huntelaar) kamer in den Bosch, Brabant
    Jasmine (Knight) Amsterdam
    Marjolien (Bundesliga), Drenthe
    Kim (T0RRES), Utrecht
    Lotte (Mesutgasm), Wassenaar
    Cheryl (Stiles), Groningen
    Lisanne (Lizse), Nieuwerkerk aan den IJssel



    Officiele footie-topic

    [ topic verplaatst door the most awesome moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 17:26 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 juli 2012 - 11:02 ]


    ars moriendi

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 17:45 ]

    T0RRES schreef:
    (...)
    Hyperventileren hierzo. Ik hoop zó erg nu dat iedereen budget een beetje hoog kan zijn. (krul)
    Alleen... Kijk wel een beetje uit, want als ik mee ga, en ik zie Wesley, dan eh... Kunnen er rare dingen gebeuren. (nerd)

    Haha, we hadden ook wel geluk, want het was op dat moment ook wel ongewoon stil in het stadion. Iedereen zat vol spanning te kijken. Maar echt, dat soort momenten zijn gewoon amazing. x'D En aaaach.. wacht maar af, als Klaasie opgesteld staat.. -wbw-

    @Lien: Heb je wel een German Jersey dan? ;O


    ars moriendi

    Aria schreef:
    Dus ik kan je op het lijstje zetten van misschien?

    Ik moet er echt aan wennen dat jij zomaar topics kan aanpassen, haha. :'D Handig!


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Haha, we hadden ook wel geluk, want het was op dat moment ook wel ongewoon stil in het stadion. Iedereen zat vol spanning te kijken. Maar echt, dat soort momenten zijn gewoon amazing. x'D En aaaach.. wacht maar af, als Klaasie opgesteld staat.. -wbw-

    @Lien: Heb je wel een German Jersey dan? ;O

    OMFG. Ik zit hier echt te stuiteren. Ik MOET gewoon mee, het moet gewoon. Ik moet hem zien, ik moet jullie. Just everything. ARGH! :9~
    En ik heb nu dus een Torres shirt maar ik ga nog een Sneijder shirt bestellen.

    Knight schreef:
    That awkward moment when you don't have a soccer jersey of Oranje :W .

    That fantastic moment you realize you can buy a soccer jersey of Oranje. (nerd)

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Haha, we hadden ook wel geluk, want het was op dat moment ook wel ongewoon stil in het stadion. Iedereen zat vol spanning te kijken. Maar echt, dat soort momenten zijn gewoon amazing. x'D En aaaach.. wacht maar af, als Klaasie opgesteld staat.. -wbw-

    @Lien: Heb je wel een German Jersey dan? ;O


    serieus ik moet die van Sami hebben dan :$


    ~

    T0RRES schreef:
    (...)
    OMFG. Ik zit hier echt te stuiteren. Ik MOET gewoon mee, het moet gewoon. Ik moet hem zien, ik moet jullie. Just everything. ARGH! :9~
    En ik heb nu dus een Torres shirt maar ik ga nog een Sneijder shirt bestellen.

    YESSS Dan worden wij ofwel Sneijder en Kuyt ofwel Sneijder en Huntie. :') Mij kennende kun je van het laatste uitgaan, hahaha. x'D
    En jij gaat gewoon mee, daar gaan we voor zorgen. Weet niet hoe, maar dat gaan we doen! x3

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 18:15 ]


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    YESSS Dan worden wij ofwel Sneijder en Kuyt ofwel Sneijder en Huntie. :') Mij kennende kun je van het laatste uitgaan, hahaha. x'D
    En jij gaat gewoon mee, daar gaan we voor zorgen. Weet niet hoe, maar dat gaan we doen! x3

    Het zou zo tof zijn. Ook gewoon om jullie te ontmoeten...

    T0RRES schreef:
    (...)
    Het zou zo tof zijn. Ook gewoon om jullie te ontmoeten...

    Inderdaad ^^. Het lijkt me echt raar om jullie dan in real life te zien en zo.


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    Inderdaad ^^. Het lijkt me echt raar om jullie dan in real life te zien en zo.

    Ja, best awkward maar zó tof.

    Nahh awkward denk ik niet.. misschien in het begin. Zodra we in dat stadion zitten is dat helemaal weg (:


    ars moriendi

    Damn eerst ff eten babes. Tot straks (flower)


    ~

    T0RRES schreef:
    (...)
    En? Ga je die dan aantrekken? :9~
    Ik bestel nog een Sneijder shirt als het door gaat en die ga ik dan aandoen (';

    Tuurlijk doe ik hem aan
    Het is een originele, wel uit 2006 en zonder naam, but I don't care about that, zolang ik er maar 1 heb :9~

    Huntelaar schreef:
    Nahh awkward denk ik niet.. misschien in het begin. Zodra we in dat stadion zitten is dat helemaal weg (:

    Ja, dat denk ik ook. Misschien dat we in het begin allemaal even onze draai moeten vinden maar ik denk dat dat wel wegtrekt. Ik denk trouwens dat we echt een stelletje gestoorden bij elkaar zijn, maar dat terzijde.