• Hoi lieve footies,

    Bij deze het topic waarin we het kunnen hebben over de wedstrijden die we kunnen gaan bezoeken!

    De wedstrijd die op het programma staat is de wedstrijd



    op 14 november 2012
    Amsterdam ArenA
    20:30


    **KAARTVERKOOP IS BEGONNEN!**
    Tickets verschillen natuurlijk per vak.
    Deze lopen uiteen vanaf €25,- (slechtste plekken) tot aan €65,- (beste plekken waar je hun zweet kan proeven, muhaha:9~)
    Waarschijnlijk zal de prijs tussen de 25 en 45 euro liggen.

    Dusss footies, laat even weten wie van jullie er mee gaan/willen etc. (: The more girls, the better! <3 Want of je nou achter Oranje of die Mannschaft staat, supporters kunnen ze allemaal gebruiken <3

    WIE GAAN ER MEE?:
    Charissa (VanDerVaart) Rotterdam
    Naomi (Khedira) Oudega (Small), Friesland



    MISSCHIEN
    Amy (Aria) Steenbergen, Noord-Brabant
    Claire (Huntelaar) kamer in den Bosch, Brabant
    Jasmine (Knight) Amsterdam
    Marjolien (Bundesliga), Drenthe
    Kim (T0RRES), Utrecht
    Lotte (Mesutgasm), Wassenaar
    Cheryl (Stiles), Groningen
    Lisanne (Lizse), Nieuwerkerk aan den IJssel



    Officiele footie-topic

    [ topic verplaatst door the most awesome moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 17:26 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 juli 2012 - 11:02 ]


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Kom ik aan met mijn 7 keer naar een voetbalwedstrijd.. :') Dat is pas sneu, hahaha. x'D


    Ik ben naar SC Heerenveen - PSV geweest in het Heerenveen stadion:)


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    Ik ben naar SC Heerenveen - PSV geweest in het Heerenveen stadion:)

    Ohh leuk! (: Mijn ervaringen waren allemaal Oranje-wedstrijden, haha (:
    En Amy, volgensmij de meesten niet x3!


    ars moriendi

    Khedira schreef:
    (...)

    Ik ben naar SC Heerenveen - PSV geweest in het Heerenveen stadion:)

    Ik ook een PSV wedstrijd, maar in Einhoven, en volgens mij Oranje tegen iemand (weet niet meer wie) & dat was ook weer in het Philips Stadion. En Ajax, maar dat was volgens mij in Utrecht of zo. Weet 'k niet meer.


    The odds are néver in our favor.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ohh leuk! (: Mijn ervaringen waren allemaal Oranje-wedstrijden, haha (:
    En Amy, volgensmij de meesten niet x3!


    Oranje was beter geweestxD


    ~

    Knight schreef:
    (...)
    Ik ook een PSV wedstrijd, maar in Einhoven, en volgens mij Oranje tegen iemand (weet niet meer wie) & dat was ook weer in het Philips Stadion. En Ajax, maar dat was volgens mij in Utrecht of zo. Weet 'k niet meer.


    Ik had kaartjes voor SC Heerenveen - Ajax maar die waren kwijt(huil)


    ~

    Blijkbaar heb ik iets gemist xd Maar eh, ik ga misschien mee het is namelijk wel op een schooldag :c


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bisous schreef:
    Blijkbaar heb ik iets gemist xd Maar eh, ik ga misschien mee het is namelijk wel op een schooldag :c

    Is het op een schooldag? Kut, dan wordt het hem niet hoor. HAHA. Hoewel, zou wel makkelijker zijn, meteen vanuit Roosendaal school naar A'dam.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Huntelaar schreef:
    Aaah omg, stadiontgroening voor you guys. 8)

    Ben wel vaker in een stadion geweest haha, alleen nog niet in de ArenA, dus voor mij een ArenAontgroening:Y)

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Ben wel vaker in een stadion geweest haha, alleen nog niet in de ArenA, dus voor mij een ArenAontgroening:Y)


    Ja voor mij ookxD


    ~

    Trouwens, HAHA. We moeten wel redelijke plek hebben en hopelijk niet met lange venten ofz voor ons, want ik ben maar 1.58, HAHAHA.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Trouwens, HAHA. We moeten wel redelijke plek hebben en hopelijk niet met lange venten ofz voor ons, want ik ben maar 1.58, HAHAHA.


    Ik ben ook maar 1.62 ofzoxD


    ~

    Aria schreef:
    Trouwens, HAHA. We moeten wel redelijke plek hebben en hopelijk niet met lange venten ofz voor ons, want ik ben maar 1.58, HAHAHA.

    Hahaha, ik ben ook maar klein hoor :'D! En het stadion loopt zoals je weet naar boven toe op, en je zit eigenlijk de hele tijd, behalve wanneer er gescoord wordt of er een wave door het stadion gaat. :9~


    ars moriendi

    -Dubbelposts zijn niet grappig ;__:-

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 19:33 ]


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Hahaha, ik ben ook maar klein hoor :'D! En het stadion loopt zoals je weet naar boven toe op, en je zit eigenlijk de hele tijd, behalve wanneer er gescoord wordt of er een wave door het stadion gaat. :9~

    Ja maar alsnog, ik wil niet dat er een boerenpummel m´n beeld gaat verpesten, omdat hij per toeval twee meter is. HAHA.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Ja maar alsnog, ik wil niet dat er een boerenpummel m´n beeld gaat verpesten, omdat hij per toeval twee meter is. HAHA.


    Hahhaah dan nemen we van die bios zitjes meexD Van die gekleurde verhogingen:$


    ~