• Hoi lieve footies,

    Bij deze het topic waarin we het kunnen hebben over de wedstrijden die we kunnen gaan bezoeken!

    De wedstrijd die op het programma staat is de wedstrijd



    op 14 november 2012
    Amsterdam ArenA
    20:30


    **KAARTVERKOOP IS BEGONNEN!**
    Tickets verschillen natuurlijk per vak.
    Deze lopen uiteen vanaf €25,- (slechtste plekken) tot aan €65,- (beste plekken waar je hun zweet kan proeven, muhaha:9~)
    Waarschijnlijk zal de prijs tussen de 25 en 45 euro liggen.

    Dusss footies, laat even weten wie van jullie er mee gaan/willen etc. (: The more girls, the better! <3 Want of je nou achter Oranje of die Mannschaft staat, supporters kunnen ze allemaal gebruiken <3

    WIE GAAN ER MEE?:
    Charissa (VanDerVaart) Rotterdam
    Naomi (Khedira) Oudega (Small), Friesland



    MISSCHIEN
    Amy (Aria) Steenbergen, Noord-Brabant
    Claire (Huntelaar) kamer in den Bosch, Brabant
    Jasmine (Knight) Amsterdam
    Marjolien (Bundesliga), Drenthe
    Kim (T0RRES), Utrecht
    Lotte (Mesutgasm), Wassenaar
    Cheryl (Stiles), Groningen
    Lisanne (Lizse), Nieuwerkerk aan den IJssel



    Officiele footie-topic

    [ topic verplaatst door the most awesome moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 17:26 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 juli 2012 - 11:02 ]


    ars moriendi

    Aria schreef:
    Eh mijn budget is nogal, laag. LOL. Ik moet namelijk kaartje kopen naar A'dam dan, geen idee hoe duur en dan nog kaartje, dus als we de duurste nemen 65 euro, ik moet vreten kopen, aangezien ik waarschijnlijk meteen uit school ga én ik moet nog iets oranje hebben, want dat heb ik niet. Fail, fail. En ik heb 100 euro in de maand loon, waarvan ik ook kleren moet kopen, hahahaha. Eerst nog maar even smeken of ik überhaupt wel mag.


    Huntelaar schreef:
    Waarschijnlijk zal de prijs tussen de 25 en 45 euro liggen.

    ^^ Dan ben je tenminste niet zo veel kwijt Amy.


    The odds are néver in our favor.

    Aria schreef:
    Eh mijn budget is nogal, laag. LOL. Ik moet namelijk kaartje kopen naar A'dam dan, geen idee hoe duur en dan nog kaartje, dus als we de duurste nemen 65 euro, ik moet vreten kopen, aangezien ik waarschijnlijk meteen uit school ga én ik moet nog iets oranje hebben, want dat heb ik niet. Fail, fail. En ik heb 100 euro in de maand loon, waarvan ik ook kleren moet kopen, hahahaha. Eerst nog maar even smeken of ik überhaupt wel mag.

    Don't worry, we pakken echt niet de duurste kaarten sinds het ook vooral om de hele sfeer er omheen, onze meeting en de gezelligheid gaat. (:
    En heb je geen OV? ;O


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Don't worry, we pakken echt niet de duurste kaarten sinds het ook vooral om de hele sfeer er omheen, onze meeting en de gezelligheid gaat. (:
    En heb je geen OV? ;O

    Nee, 'k heb geen OV, ik ga vrijwel nooit met de trein en met de bus heb ik gewoon maandkaart, hihihi.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Nee, 'k heb geen OV, ik ga vrijwel nooit met de trein en met de bus heb ik gewoon maandkaart, hihihi.

    Aah das nog niet gratis voor jou zeker? :/ Nou, als je met mij meereist, krijg je 40% korting omdat ik gewoon een fucking sexy wijf ben student ben en de meereizigers dus korting krijgen.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Aah das nog niet gratis voor jou zeker? :/ Nou, als je met mij meereist, krijg je 40% korting omdat ik gewoon een fucking sexy wijf ben student ben en de meereizigers dus korting krijgen.

    Nee, is nog niet gratis, hahahaha, met maandkaart kom ik goedkoper uit. En oh yes, that would be pretty awesome.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb een OV op kosten van mijn ouders.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Aah das nog niet gratis voor jou zeker? :/ Nou, als je met mij meereist, krijg je 40% korting omdat ik gewoon een fucking sexy wijf ben student ben en de meereizigers dus korting krijgen.

    Heerlijk, die studenten OV, lekker gratis reizen

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Heerlijk, die studenten OV, lekker gratis reizen

    Jaa, idd! Superchill gewoon! (:


    ars moriendi

    Kaartverkoop is begonnen! Welke datum zullen we even als uiterste datum prikken? Want dit word een goedlopende match, denk ik zo..


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Kaartverkoop is begonnen! Welke datum zullen we even als uiterste datum prikken? Want dit word een goedlopende match, denk ik zo..

    Ik moet alleen even weten wat mijn rooster is, zodra ik dat weet kan ik gewoon een kaartje kopen.


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    (...)
    Ik moet alleen even weten wat mijn rooster is, zodra ik dat weet kan ik gewoon een kaartje kopen.

    Schoolrooster bedoel je? Of werk? :3


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Schoolrooster bedoel je? Of werk? :3

    Nope school :/. Dus ik moet nog wel even wachten.


    The odds are néver in our favor.

    Ik hoop niet dat ik op woensdag tot 5 uur op school moet zitten, want dan moet ik gelijk door vanuit school misschien

    Of jullie zijn gewoon allemaal ziek ineens. :Y)


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Of jullie zijn gewoon allemaal ziek ineens. :Y)

    Hahahaha, dat is ook nog een optie, maar als mn vader daarachter komt, dan gaat hij weer zeiken, was ook zo met dat Shakira concert, toen had ik me ook ziekgemeld (: