• Hey everyone,

    Ik heb vijf (voorlopige) covers ontwerpen voor mijn boek. Aan jullie om te kiezen.

    1.



    2.



    3.



    (4,5 in een reactie aangezien je maar drie foto's in een topic kan plaatsen)

    Alvast Bedankt. ^^


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    4.



    5.


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    Nummer 3 vind ik enorm mooi.


    Life is a beautiful struggle

    3.. maar alles ziet er zo bewerkt uit en ik denk dat alleen één foto + je naam etc mooier is voor een boek.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 2:22 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    2/3


    None but ourselves can free our minds.

    Nummer 1 spreekt mij het meest aan (:


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Nummer 5 vindt ik het mooist.
    Nummer 2 vindt ik er trouwens ook heel cool uitzien, maar die is wat druk.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 10:26 ]


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Ik vind nummer 5 het mooist. (: De kleuren zijn heel subtiel en het is rustig.


    To infinity and beyond •

    3/5


    26 - 02 - '16

    razorsdown schreef:
    2/3


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    3 en 5 zijn het beste als je het mij vraagt. Die zien er in mijn opzicht het beste uit.

    3


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    1 Die is het neutraalst. als het voor een boek is kan je beter niet te veel foto's bij elkaar smijten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind ze allemaal mooi, maar voor een boek zou ik de eerste nemen. Die spreekt me het meeste aan en past beter bij een boek. Voor een cover kun je best niet te druk gaan.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 11:03 ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    1, maar covers voor een boek moeten toch anders gedraaid zijn? Of de tekst moet meer naar rechts?


    Ex astris, sciencia

    Nummer één. Boekcovers moeten neutraal zijn. Heb je met stock materiaal gewerkt of foto's waar je toestemming voor hebt? Normaal is een cover trouwens anders gedraaid.


    comfort in c h a o s