• Hoi lieve footies,

Bij deze het topic waarin we het kunnen hebben over de wedstrijden die we kunnen gaan bezoeken!

De wedstrijd die op het programma staat is de wedstrijd

op 14 november 2012
    Amsterdam ArenA
    20:30

**KAARTVERKOOP IS BEGONNEN!**
    Tickets verschillen natuurlijk per vak.
    Deze lopen uiteen vanaf €25,- (slechtste plekken) tot aan €65,- (beste plekken waar je hun zweet kan proeven, muhaha:9~)
    Waarschijnlijk zal de prijs tussen de 25 en 45 euro liggen.

Dusss footies, laat even weten wie van jullie er mee gaan/willen etc. (: The more girls, the better! <3 Want of je nou achter Oranje of die Mannschaft staat, supporters kunnen ze allemaal gebruiken <3

WIE GAAN ER MEE?:
    Charissa (VanDerVaart) Rotterdam
    Naomi (Khedira) Oudega (Small), Friesland

MISSCHIEN
    Amy (Aria) Steenbergen, Noord-Brabant
    Claire (Huntelaar) kamer in den Bosch, Brabant
    Jasmine (Knight) Amsterdam
    Marjolien (Bundesliga), Drenthe
    Kim (T0RRES), Utrecht
    Lotte (Mesutgasm), Wassenaar
    Cheryl (Stiles), Groningen
    Lisanne (Lizse), Nieuwerkerk aan den IJssel

Officiele footie-topic

[ topic verplaatst door the most awesome moderator ]

[ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 17:26 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 27 juli 2012 - 11:02 ]

ars moriendi

T0RRES schreef:
    (...)
    Ja, dat denk ik ook. Misschien dat we in het begin allemaal even onze draai moeten vinden maar ik denk dat dat wel wegtrekt. Ik denk trouwens dat we echt een stelletje gestoorden bij elkaar zijn, maar dat terzijde.

Hahaha dat is super awesome gewoon :'D En ach, tijdens voetbalwedstrijden is iedereen zo gek als een deur. Vooral Duitsland-Nederland word me d'r eentje.. Ik kan ook mijn oranje jurkje aan doen (als het mooi weer is..) en dat ik dan even die leuke Huntelaar-sjaal koop en om mijn middel knoop <3 Die wil ik echt zooo graag <33

ars moriendi

VanDerVaart schreef:
    (...)
    Tuurlijk doe ik hem aan
    Het is een originele, wel uit 2006 en zonder naam, but I don't care about that, zolang ik er maar 1 heb :9~

Ja, ik heb ook zo'n soort Oranje shirt, zonder naam.

The odds are néver in our favor.

Huntelaar schreef:
    (...)
    Hahaha dat is super awesome gewoon :'D En ach, tijdens voetbalwedstrijden is iedereen zo gek als een deur. Vooral Duitsland-Nederland word me d'r eentje.. Ik kan ook mijn oranje jurkje aan doen (als het mooi weer is..) en dat ik dan even die leuke Huntelaar-sjaal koop en om mijn middel knoop <3 Die wil ik echt zooo graag <33

Wooeeh, sexysexy.

The odds are néver in our favor.

Huntelaar schreef:

Mooi weer? In november? Geloof je het zelf? (krul)
    En welke sjaal bedoel je? Deze soms? Ik wil deze sjaal van Wesley Sneijder. En dan bij mijn Sneijder shirt. Gehe. (';

Huntelaar schreef:
    (...)

Hahaha, een jurkje in november ?? brr, lijkt me koud

T0RRES schreef:
    (...)
    En welke sjaal bedoel je? Deze soms? Ik wil deze sjaal van Wesley Sneijder. En dan bij mijn Sneijder shirt. Gehe. (';

Een van der Vaart sjaal, HEBBEN HEBBEN HEBBEN :9~

T0RRES schreef:
    (...)

Jaaa die ja! <3
    En tsja, hier in Nederland weet je het nooit. En ach, de laatste keer kreeg ik wel veel bekijks ghehe 8D Had zelfs een liefdesverklaring gekregen van een Ier, hahaha. x'D "You're so sexy, I love you!" Great times.

ars moriendi

Ik moet ook nog steeds deze en deze sleutelhanger kopen, maar dat terzijde van dit onderwerp.

T0RRES schreef:
    Ik moet ook nog steeds deze en deze sleutelhanger kopen, maar dat terzijde van dit onderwerp.

AAH ROT OP, DIE ZAG IK PAS IN AMSTERDAM HANGEN MAAR DAN DE HUNTIE VERSIE. Maar ik had geen geld en ons mam wou hem niet kopen. FML.

ars moriendi

VanDerVaart schreef:
    Een van der Vaart sjaal, HEBBEN HEBBEN HEBBEN :9~

Die hebben ze wel. Kijk maar.

Huntelaar schreef:
    Jaaa die ja! <3
    En tsja, hier in Nederland weet je het nooit. En ach, de laatste keer kreeg ik wel veel bekijks ghehe 8D Had zelfs een liefdesverklaring gekregen van een Ier, hahaha. x'D "You're so sexy, I love you!" Great times.

Wat gaaf! Dan lopen we beide met een zelfde soort sjaal van onze favo!

Huntelaar schreef:
    AAH ROT OP, DIE ZAG IK PAS IN AMSTERDAM HANGEN MAAR DAN DE HUNTIE VERSIE. Maar ik had geen geld en ons mam wou hem niet kopen. FML.

Zo duur zijn ze niet bij de KNVB. Je hebt thuis en uit versie maar op uit zie je de letters beter.

Huntelaar schreef:
    (...)
    Haha, we hadden ook wel geluk, want het was op dat moment ook wel ongewoon stil in het stadion. Iedereen zat vol spanning te kijken. Maar echt, dat soort momenten zijn gewoon amazing. x'D En aaaach.. wacht maar af, als Klaasie opgesteld staat.. -wbw-

@Lien: Heb je wel een German Jersey dan? ;O

NEE haha, ik doe dan gewoon een Oranje shirt aan ofzo. ^^

Normal girl at day, Catwoman at night.

T0RRES schreef:
    (...)
    Zo duur zijn ze niet bij de KNVB. Je hebt thuis en uit versie maar op uit zie je de letters beter.

Idd! Sowieso vind ik de uit-kit van het Nederlands Elftal dit jaar echt perfect gewoon. <3

ars moriendi

T0RRES schreef:
    (...)
    Die hebben ze wel

I know, ik zag hem, daarom wil ik hem hebben haha

Eh mijn budget is nogal, laag. LOL. Ik moet namelijk kaartje kopen naar A'dam dan, geen idee hoe duur en dan nog kaartje, dus als we de duurste nemen 65 euro, ik moet vreten kopen, aangezien ik waarschijnlijk meteen uit school ga én ik moet nog iets oranje hebben, want dat heb ik niet. Fail, fail. En ik heb 100 euro in de maand loon, waarvan ik ook kleren moet kopen, hahahaha. Eerst nog maar even smeken of ik überhaupt wel mag.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.