• Hoi lieve footies,

    Bij deze het topic waarin we het kunnen hebben over de wedstrijden die we kunnen gaan bezoeken!

    De wedstrijd die op het programma staat is de wedstrijd



    op 14 november 2012
    Amsterdam ArenA
    20:30


    **KAARTVERKOOP IS BEGONNEN!**
    Tickets verschillen natuurlijk per vak.
    Deze lopen uiteen vanaf €25,- (slechtste plekken) tot aan €65,- (beste plekken waar je hun zweet kan proeven, muhaha:9~)
    Waarschijnlijk zal de prijs tussen de 25 en 45 euro liggen.

    Dusss footies, laat even weten wie van jullie er mee gaan/willen etc. (: The more girls, the better! <3 Want of je nou achter Oranje of die Mannschaft staat, supporters kunnen ze allemaal gebruiken <3

    WIE GAAN ER MEE?:
    Charissa (VanDerVaart) Rotterdam
    Naomi (Khedira) Oudega (Small), Friesland



    MISSCHIEN
    Amy (Aria) Steenbergen, Noord-Brabant
    Claire (Huntelaar) kamer in den Bosch, Brabant
    Jasmine (Knight) Amsterdam
    Marjolien (Bundesliga), Drenthe
    Kim (T0RRES), Utrecht
    Lotte (Mesutgasm), Wassenaar
    Cheryl (Stiles), Groningen
    Lisanne (Lizse), Nieuwerkerk aan den IJssel



    Officiele footie-topic

    [ topic verplaatst door the most awesome moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 17:26 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 juli 2012 - 11:02 ]


    ars moriendi

    Khedira schreef:
    ik hoop echt dat het mag :D het word echt amazing (flower) heb je mijn FB al? Telefoonnummer wel :)

    Van mijn moeder mag het. Ze brengt me dan gewoon en zo, als het aan haar ligt. En haalt me ook weer op. Alleen mijn vader overhalen dat word lastiger, maar m'n ma gaat het proberen...

    En ik heb je Facebook nog niet, dacht ik. Kan je die sturen via een pb?

    Dus ik kan je op het lijstje zetten van misschien?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    T0RRES schreef:
    (...)
    Van mijn moeder mag het. Ze brengt me dan gewoon en zo, als het aan haar ligt. En haalt me ook weer op. Alleen mijn vader overhalen dat word lastiger, maar m'n ma gaat het proberen...

    En ik heb je Facebook nog niet, dacht ik. Kan je die sturen via een pb?


    ik stuur je mijn FB na het eten wel even :) en echt super dat het van je mama wel
    mag, hopelijk kan ze je pap overahalen :D


    ~

    Aria schreef:
    Dus ik kan je op het lijstje zetten van misschien?

    Ja.

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 17:45 ]

    T0RRES schreef:
    'Ik ga er over nadenken.' - DAT WAS DE UITSPRAAK VAN MIJN MOEDER. Ik ben zó blij. Ik heb dus nog een kans. Ik heb gewoon 1000x gezegd van: Ja, als je ze wilt zien dan kan ik je foto's van Facebook showen en ik heb hun telefoonnummers (';

    Volgensmij heb ik jouw telefoonnummer niet, je facebook heb ik wel (:

    VanDerVaart schreef:
    Volgensmij heb ik jouw telefoonnummer niet, je facebook heb ik wel (:

    Ik heb mijn nummer wel naar je verstuurd in een pb. Wil je dat ik hem anders nog een keer stuur?

    T0RRES schreef:
    (...)
    Ik heb mijn nummer wel naar je verstuurd in een pb. Wil je dat ik hem anders nog een keer stuur?

    Oh, ik heb je nummer wel haha
    Mijn fout

    VanDerVaart schreef:
    Oh, ik heb je nummer wel haha
    Mijn fout

    Haha, is goed!

    T0RRES schreef:
    Claire. Je zegt dat je zelf ook wel eens bent gegaan naar een wedstrijd van Oranje. Van welke prijsklasse had je toen je kaartje gekocht. Prijs maakt mij niet heel veel uit. Als het duurste kaartje 65 euro vind ik dat heel erg meevallen (ik betaal het zelf en krijg 35 euro zakgeld per maand en hoef daarvan alleen 'onzin te kopen want mijn kleding betalen mijn ouders)

    Hmm, als ik naar Oranje ga, koop ik altijd de duurste of eenna duurste kaarten. Ik ben over het algemeen geen Big Spender, dus als het om mijn boys gaat, geef ik daar graag wat meer aan uit, haha. ;D
    De prijsklasse verschilt per wedstrijd, maar de duurste kaartjes zijn 65 euro. De eenna duurste kaartjes zjin 50, en daarna komt de 35. Als je lid bent van OnsOranje, krijg je korting.

    En ohhh echt super dat het sowieso al niet meteen een "nee" is! Wat het reizen betreft; don't worry, Amsterdam heeft supergoede verbindingen, net als Utrecht, dus daar hoef je het in elk geval niet voor te laten! (:


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Hmm, als ik naar Oranje ga, koop ik altijd de duurste of eenna duurste kaarten. Ik ben over het algemeen geen Big Spender, dus als het om mijn boys gaat, geef ik daar graag wat meer aan uit, haha. ;D
    De prijsklasse verschilt per wedstrijd, maar de duurste kaartjes zijn 65 euro. De eenna duurste kaartjes zjin 50, en daarna komt de 35. Als je lid bent van OnsOranje, krijg je korting.

    En ohhh echt super dat het sowieso al niet meteen een "nee" is! Wat het reizen betreft; don't worry, Amsterdam heeft supergoede verbindingen, net als Utrecht, dus daar hoef je het in elk geval niet voor te laten! (:

    Duurste kaarten he? Zie je het dan ook echt goed of zie je dan een speler van 5 cm groot? Haha. En ik ga als het door gaat, waarschijnlijk heen met trein en terug halen me ouders me dan op. Maar m'n vader moet nog even overgehaald worden maar daar moet mijn moeder nog een geschikt moment voor uitzoeken.

    ---

    Ik vind trouwens dat we wel een voetbalshirt moeten aandoen hoor. Maar zo denk ik er dan over (';

    T0RRES schreef:
    (...)
    Duurste kaarten he? Zie je het dan ook echt goed of zie je dan een speler van 5 cm groot? Haha. En ik ga als het door gaat, waarschijnlijk heen met trein en terug halen me ouders me dan op. Maar m'n vader moet nog even overgehaald worden maar daar moet mijn moeder nog een geschikt moment voor uitzoeken.

    ---

    Ik vind trouwens dat we wel een voetbalshirt moeten aandoen hoor. Maar zo denk ik er dan over (';

    De mijne ligt veilig in mijn kledingkast :Y)

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 17:44 ]

    VanDerVaart schreef:
    De mijne ligt veilig in mijn kledingkast :Y)

    En? Ga je die dan aantrekken? :9~
    Ik bestel nog een Sneijder shirt als het door gaat en die ga ik dan aandoen (';

    T0RRES schreef:
    (...)
    Duurste kaarten he? Zie je het dan ook echt goed of zie je dan een speler van 5 cm groot? Haha. En ik ga als het door gaat, waarschijnlijk heen met trein en terug halen me ouders me dan op. Maar m'n vader moet nog even overgehaald worden maar daar moet mijn moeder nog een geschikt moment voor uitzoeken.

    ---

    Ik vind trouwens dat we wel een voetbalshirt moeten aandoen hoor. Maar zo denk ik er dan over (';

    That awkward moment when you don't have a soccer jersey of Oranje :W .


    The odds are néver in our favor.

    T0RRES schreef:
    (...)
    Duurste kaarten he? Zie je het dan ook echt goed of zie je dan een speler van 5 cm groot? Haha. En ik ga als het door gaat, waarschijnlijk heen met trein en terug halen me ouders me dan op. Maar m'n vader moet nog even overgehaald worden maar daar moet mijn moeder nog een geschikt moment voor uitzoeken.

    ---

    Ik vind trouwens dat we wel een voetbalshirt moeten aandoen hoor. Maar zo denk ik er dan over (';

    Duurste kaarten, dan zie je ze echt gewoon supergoed <3 Haha, toen ik er de laatste keer was, was ik er met een vriendin van me. Wes moest een corner nemen, dus mijn vriendin, mongool als ze is, roept keihard zijn naam. Dus hij steekt zijn hand op.
    Hetzelfde heb ik meegemaakt toen Kuyt voorbij rende (hij was niet aan de bal, maar toch, ik hou van Dirk want hij is zonder dat hij het weet mijn maat. :') ) en ik gewoon fucking random zijn naam noemde. Toen keek hij ook op en stak hij heel snel zijn hand op. :'D Dat soort momentjes, echt.. :'D <3

    Maar ik weet neit hoe het met het budget van de rest zit, dus we moeten echt even kijken wat we gaan doen.

    En ja, sowieso! Ik heb een uit-shirt van 2010 met Kuyt er op. Maar stiekem moet ik voor Huntie gaan. Ach, koop ik gewoon nog een shirt. (;

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 17:59 ]


    ars moriendi