• Hoi lieve footies,

    Bij deze het topic waarin we het kunnen hebben over de wedstrijden die we kunnen gaan bezoeken!

    De wedstrijd die op het programma staat is de wedstrijd



    op 14 november 2012
    Amsterdam ArenA
    20:30


    **KAARTVERKOOP IS BEGONNEN!**
    Tickets verschillen natuurlijk per vak.
    Deze lopen uiteen vanaf €25,- (slechtste plekken) tot aan €65,- (beste plekken waar je hun zweet kan proeven, muhaha:9~)
    Waarschijnlijk zal de prijs tussen de 25 en 45 euro liggen.

    Dusss footies, laat even weten wie van jullie er mee gaan/willen etc. (: The more girls, the better! <3 Want of je nou achter Oranje of die Mannschaft staat, supporters kunnen ze allemaal gebruiken <3

    WIE GAAN ER MEE?:
    Charissa (VanDerVaart) Rotterdam
    Naomi (Khedira) Oudega (Small), Friesland



    MISSCHIEN
    Amy (Aria) Steenbergen, Noord-Brabant
    Claire (Huntelaar) kamer in den Bosch, Brabant
    Jasmine (Knight) Amsterdam
    Marjolien (Bundesliga), Drenthe
    Kim (T0RRES), Utrecht
    Lotte (Mesutgasm), Wassenaar
    Cheryl (Stiles), Groningen
    Lisanne (Lizse), Nieuwerkerk aan den IJssel



    Officiele footie-topic

    [ topic verplaatst door the most awesome moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 17:26 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 juli 2012 - 11:02 ]


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Tsja, dan is het wel maar de vraag welke plekken overblijven =/ Dus het beste is als we.. laten we zeggen.. over een maand die kaartjes zouden bestellen ofzo? (: Gezien iedereen dan weer terug is van vakantie en iedereen meer duidelijkheid heeft!


    Vind ik een goed plan:)


    ~

    We hoeven ook niet de duurste te pakken Amy (: Is wel het leukste natuurlijk, maar ik weet dat de meeste van ons maar arme studentjes zijn, haha (; Daarbij vind ik het deze wedstrijd eigenlijk vooral belangrijk dat we elkaar zien en van de sfeer kunnen genieten!!

    Is dit voor sommige mensen sowieso de eerste keer in het stadion?


    ars moriendi

    IEDEREEN, ZET EVEN JE WOONPLAATS IN EEN BERICHTJE, DAN ZET IK DAT IN DE BEGINPOST. Handig voor het samenreizen!


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    We hoeven ook niet de duurste te pakken Amy (: Is wel het leukste natuurlijk, maar ik weet dat de meeste van ons maar arme studentjes zijn, haha (; Daarbij vind ik het deze wedstrijd eigenlijk vooral belangrijk dat we elkaar zien en van de sfeer kunnen genieten!!

    Is dit voor sommige mensen sowieso de eerste keer in het stadion?


    Ik ben nog nooit in de Arena geweest:$ Er wel vaak langs gereden maar dat is alles:(


    ~

    Huntelaar schreef:
    We hoeven ook niet de duurste te pakken Amy (: Is wel het leukste natuurlijk, maar ik weet dat de meeste van ons maar arme studentjes zijn, haha (; Daarbij vind ik het deze wedstrijd eigenlijk vooral belangrijk dat we elkaar zien en van de sfeer kunnen genieten!!

    Is dit voor sommige mensen sowieso de eerste keer in het stadion?

    Nog nooit geweest, heb 1 keer in de rij gestaan bij de HMH, en die rij liep tot aan de ArenA

    Ohhh jullie gaan het zo geweldig vinden..!! =D


    ars moriendi

    Mijn woonplaats weet je toch wel Claire, Rotterdam (:

    Haha, ik wóón in A'dam en ik ben er maar één keer in geweest, en dat was voor prikken :'D.


    The odds are néver in our favor.

    Huntelaar schreef:
    IEDEREEN, ZET EVEN JE WOONPLAATS IN EEN BERICHTJE, DAN ZET IK DAT IN DE BEGINPOST. Handig voor het samenreizen!


    Drenthe :'D


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Huntelaar schreef:
    We hoeven ook niet de duurste te pakken Amy (: Is wel het leukste natuurlijk, maar ik weet dat de meeste van ons maar arme studentjes zijn, haha (; Daarbij vind ik het deze wedstrijd eigenlijk vooral belangrijk dat we elkaar zien en van de sfeer kunnen genieten!!

    Is dit voor sommige mensen sowieso de eerste keer in het stadion?

    Ja, ik moet ook gaan vragn of mijn ouders bijbetalen, dus ik denk ook niet dat €65,- 'm wordt voor mij :/


    The odds are néver in our favor.

    Aaah omg, stadiontgroening voor you guys. 8)


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Aaah omg, stadiontgroening voor you guys. 8)

    Hahahha, inderdaad :'). Ik schaam me echt dat ik er maar één keer in ben geweest!


    The odds are néver in our favor.

    Steenbergen, Noord-Brabant. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Knight schreef:
    (...)
    Hahahha, inderdaad :'). Ik schaam me echt dat ik er maar één keer in ben geweest!

    Kom ik aan met mijn 7 keer naar een voetbalwedstrijd.. :') Dat is pas sneu, hahaha. x'D


    ars moriendi

    Ik ben nog nooit geweest, hoor. HAHA.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.