• Hoi lieve footies,

    Bij deze het topic waarin we het kunnen hebben over de wedstrijden die we kunnen gaan bezoeken!

    De wedstrijd die op het programma staat is de wedstrijd



    op 14 november 2012
    Amsterdam ArenA
    20:30


    **KAARTVERKOOP IS BEGONNEN!**
    Tickets verschillen natuurlijk per vak.
    Deze lopen uiteen vanaf €25,- (slechtste plekken) tot aan €65,- (beste plekken waar je hun zweet kan proeven, muhaha:9~)
    Waarschijnlijk zal de prijs tussen de 25 en 45 euro liggen.

    Dusss footies, laat even weten wie van jullie er mee gaan/willen etc. (: The more girls, the better! <3 Want of je nou achter Oranje of die Mannschaft staat, supporters kunnen ze allemaal gebruiken <3

    WIE GAAN ER MEE?:
    Charissa (VanDerVaart) Rotterdam
    Naomi (Khedira) Oudega (Small), Friesland



    MISSCHIEN
    Amy (Aria) Steenbergen, Noord-Brabant
    Claire (Huntelaar) kamer in den Bosch, Brabant
    Jasmine (Knight) Amsterdam
    Marjolien (Bundesliga), Drenthe
    Kim (T0RRES), Utrecht
    Lotte (Mesutgasm), Wassenaar
    Cheryl (Stiles), Groningen
    Lisanne (Lizse), Nieuwerkerk aan den IJssel



    Officiele footie-topic

    [ topic verplaatst door the most awesome moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 17:26 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 juli 2012 - 11:02 ]


    ars moriendi

    Wat voor kaartjes gaan jullie bestellen? Van welke prijscategorie?

    T0RRES schreef:
    (...)
    Want anders zit iedereen ergens anders.

    Ik ga SMEKEN aan mijn ouders maar denk dat het nee word. Want hun vertrouwen NIEMAND op het internet. En daarbij heb ik nooit terugvervoer.

    Misschien als je mij even op FB laat zien? Dan lijkt het allemaal een stuk minder anoniem. (; Je weet me te bellen en te wonen mocht er iets fout gaan!

    En wat de prijs betreft; we gaan sowieso niet voor de hoofdprijs omdat we vooral ook voor de sfeer gaan. Dus het zou gewoon superleuk zijn als je mee kon! =(


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Misschien als je mij even op FB laat zien? Dan lijkt het allemaal een stuk minder anoniem. (; Je weet me te bellen en te wonen mocht er iets fout gaan!

    En wat de prijs betreft; we gaan sowieso niet voor de hoofdprijs omdat we vooral ook voor de sfeer gaan. Dus het zou gewoon superleuk zijn als je mee kon! =(

    Ik keek net even op de site van de KNVB voor de prijzen
    Ik zag kaartjes voor €35 erbij staan, dat is wel een redelijke prijs, of zijn jullie het daar niet mee eens ??

    Als ik al mee kan, wat ik zeer onwaarschijnlijk zou vinden maar toch, zit ik nog altijd met vervoer. Mijn ouders laten me NOOIT in mijn eentje reizen en zelf willen ze ook niet helemaal naar Amsterdam.

    T0RRES schreef:
    Als ik al mee kan, wat ik zeer onwaarschijnlijk zou vinden maar toch, zit ik nog altijd met vervoer. Mijn ouders laten me NOOIT in mijn eentje reizen en zelf willen ze ook niet helemaal naar Amsterdam.

    Waar kom je ook alweer vandaan. misschien dat je dan met iemand mee kan reizen

    VanDerVaart schreef:
    Waar kom je ook alweer vandaan. misschien dat je dan met iemand mee kan reizen

    Utrecht en niemand van ons komt daar ook vandaan...

    T0RRES schreef:
    (...)
    Utrecht en niemand van ons komt daar ook vandaan...

    Aww, dat is echt balen

    Claire, hoe reis jij? Want waar moet jij vandaan komen? Ik neem van je kamer die je nu in Den Bosch Hebt?

    ---

    WAT BEDOELEN ZE MET (S)CC? Want bij de KNVB staat: (S)CC verplicht

    T0RRES schreef:
    (...)
    Want anders zit iedereen ergens anders.

    Ik ga SMEKEN aan mijn ouders maar denk dat het nee word. Want hun vertrouwen NIEMAND op het internet. En daarbij heb ik nooit terugvervoer.

    Zeg dat er een stel volwassenen meegaan, LOL. Claire, Charissa, Naomi en Marjolien, en ik ben als zeventienjarige heel volwassen ingesteld, plus, een moderator op een website, heeft het vast niet slecht gezind. (wbw)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Zeg dat er een stel volwassenen meegaan, LOL. Claire, Charissa, Naomi en Marjolien, en ik ben als zeventienjarige heel volwassen ingesteld, plus, een moderator op een website, heeft het vast niet slecht gezind. (wbw)

    Hahaha, dat is idd een goede (:

    T0RRES schreef:
    Als ik al mee kan, wat ik zeer onwaarschijnlijk zou vinden maar toch, zit ik nog altijd met vervoer. Mijn ouders laten me NOOIT in mijn eentje reizen en zelf willen ze ook niet helemaal naar Amsterdam.

    Misschien dat mijn trein langs Utrecht gaat? Hoewel ik nog niet zeker weet of ik mag, aangezien het in een normale schoolweek is. :x


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Misschien dat mijn trein langs Utrecht gaat? Hoewel ik nog niet zeker weet of ik mag, aangezien het in een normale schoolweek is. :x

    Oké, nu kan ik het wel helemaal vergeten.

    T0RRES schreef:
    Claire, hoe reis jij? Want waar moet jij vandaan komen? Ik neem van je kamer die je nu in Den Bosch Hebt?

    ---

    WAT BEDOELEN ZE MET (S)CC? Want bij de KNVB staat: (S)CC verplicht

    Ja, ik reis vanuit den Bosch. Wat CC verplicht is weet ik niet. D: Maar ik heb al eerder kaartjes besteld via de KNVB dus I know what I'm doing. (;


    ars moriendi

    'Ik ga er over nadenken.' - DAT WAS DE UITSPRAAK VAN MIJN MOEDER. Ik ben zó blij. Ik heb dus nog een kans. Ik heb gewoon 1000x gezegd van: Ja, als je ze wilt zien dan kan ik je foto's van Facebook showen en ik heb hun telefoonnummers (';

    T0RRES schreef:
    'Ik ga er over nadenken.' - DAT WAS DE UITSPRAAK VAN MIJN MOEDER. Ik ben zó blij. Ik heb dus nog een kans. Ik heb gewoon 1000x gezegd van: Ja, als je ze wilt zien dan kan ik je foto's van Facebook showen en ik heb hun telefoonnummers (';


    ik hoop echt dat het mag :D het word echt amazing (flower) heb je mijn FB al? Telefoonnummer wel :)


    ~