• Zo ziet de arena eruit

    Het is net als alle andere jaren tijd voor de Hunger games. 1 tribuut uit elke districht gaat de arena in.In plaats van 2. Maar deze keer is er een kwartskwelling. Je moet een familie lid kiezen die meegaat de arena in......... Als je wint mag en zal je 1 wens doen.




    Districht 1
    Carmen Jadelynn Hope - HurtedHeart
    Famielielid

    Districht 2
    Alexys Chay Romano - Sebtana
    Austin Cole - quin98

    Districht 3
    Jessica Jane Church - Squib
    Ayden Jayson Bright - HurtedHeart

    Districht 4
    Flower adrina Drea - LovelyLonely
    Damon Tyler Degresio - Sebtana

    Districht 5
    meisje
    Kas Halusi - LostDreamz

    Districht 6
    Famielielid
    Tyler Jeremy Purple - LovelyLonely

    Districht 7
    meisje
    Familielid

    Districht 8
    Familielid
    jongen

    Districht 9
    Ivy Jule - xmelissss
    Andrew

    Districht 10
    Familielid
    jongen

    Districht 11
    Seppe Havantis - LostDreamz
    Joël Note - squib

    Districht 12
    Familielid
    jongen



    Regels
    -2 tributen per quizlet acount. uit een ander districht en een jongen en een meisje
    -Als je niet met je tribuut praat praat je met OCC () {} []
    - Ruzie in OCC gelieve buiten de RPG uit te praten
    -16 + mag
    -Relaties mogen
    - Alleen ik maak de topics aan.





    In de arena krijg je:


    Iyvy


    1 fles vol met water en een rugzak met eten erin en een slaapzak en een mes

    Alexys



    1 fles zonder water, camoufleerspullen een tas met een slaapzak en eten en een bijl

    austin

    een half volle fles water, eten, 2 messen en jodium

    Damon

    3 flessen vol water. verbandoos, eten, slaapzak en een pijl en boog. Dit zit allemaal in 1 tas. Jij hebt de grootste tas


    Flower

    2 flessen vol water een verbandoos, camoufleerspullen, slaapzak, Parachuutje op aanvraag, 2 messen en eten.


    Tyler


    1 fles die half vol is. Een speer, eten en een slaapzak.

    Seppe7

    Een slaapzak, verbandoos en 2 bijlen


    Kas


    Een slaapzak jodium een touw en lucifers (Geen eten dus) Jij hebt de kleinste rugzak

    Jöel


    Lucifers, 3 pijltjes (Die je niet kunt hergebruiken) Om iemands bewustzijn te laten verliezen, 1 Fles met water en een slaapzak

    Ayden

    pijl en boog, 1 parachuutje op aanvraag, slaapzak en 3 flessen water

    Jessica

    Pijl en boog, 1 mes, slaapzak en 1 fles die half vol is,

    Carmen


    2 flessen die niet vol zijn, Een speer, slaapzak en eten.


    Andrew

    1 Fles half vol met water, eten, een zwaard en een verbandoos
    Het begint bij de trainingsessie's.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 18:42 ]

    Ivy
    Ik kijk Ayden boos aan. 'Dit is Seppe en ze komt uit district 11. Zij en ik zijn bondgenoten.'


    night thinking, day dreaming

    Ayden
    'Dit is Seppe en ze komt uit district 11. Zij en ik zijn bondgenoten.' Zegt Ivy dan boos tegen mij.
    'Nou het spijt me dan Seppe en Ivy dat kan ik ook niet ruiken.' Zeg ik vrij geïrriteerd. 'Seppe. Je weet dat het niet handig is om te gaaan schreeuwen zonder wapen en met veel moordenaars in dit bos.' Zeg ik wat rustiger. Plots zie ik wat glinsteren in de bomen. Net achter Seppe. Ik span mijn boog aan en schiet. Het leek alsof ik op Seppe Schoot, wat niet zo was ik schoot lang haar. Net aan trouwens want haar haren bewogen door de "wind" een ijzige gil klinkt al. Een meisje ik dacht van 6 valt uit de boom de pijl had haar in haar schouder geraakt en ze had buit gemaakt bij de hoorn. Ik loop naar haar toe trek de pijl eruit. Het meisje kijkt me pijnlijk aan. 'District 6 vergeef me.' Mompel ik naar de boomCamera. Ondertussen had ik mijn pees al losgelaten en de pijl doorboord haar schedel. Nog een Kanon en ik weet dat ze dood is. Ik keek naar het mes in haar handen. En dan naar de meisjes. 'Zonder mij waren een van jullie nu dood geweest of misschien wel beide aangezien jullie geen wapens hebben. Ik pak de rugzak van het meisje uit 6 op en de wapens uit haar riem. 2 messen 1 bijltje en een wat groter mes, maar het was geen dolk, maar ook geen zwaard.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ivy
    Ik kijk Ayden even zwijgend aan. 'Bedankt' zeg ik en loop terug naar Andrew.


    night thinking, day dreaming

    Ayden
    'Dankje.' Zegt Ivy dan. Ze wilt weer terug lopen dus ik loop met Seppe met haar mee. 'Graag gedaan.' Zeg ik vriendelijk. Ik pak het mes uit mijn riem en stop het in die van haar. 'Zo kan je jezelf nog een beetje beshermen. Maar waag het niet om me te vermoorden. Ik vermoord je.' Zeg ik grinnikend. Dan kijk ik naar Seppe. Die had een 10, maar ze had een wapen nodig. Ik pak de bijl uit mijn riem en druk het in haar handen. 'Dat had je ook gepakt vanuit de hoorn toch? Dus ik denk wel dat je er wat mee kan.' Zeg ik weer vriendelijk. Ja ik weet het ik gaf te snel wapens weg waarmee mensen me konden doden.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ivy
    Ik kijk Ayden wantrouwend aan. Oké, hij had zonet ons leven gered, maar op de een of andere manier vertrouw ik hem niet. Ik ga op de grond zitten en staar naar het vuur.


    night thinking, day dreaming

    HEEE iedereen


    Ik ben weer terug van de vakantie. dusss....... Sebtana het spijt me de macht is weer aan mij. Ik geef jullie tot vandaag 22;00 detijd om de niet ingevulde tributen dood te maken! 1 mens per tribuut.

    Het meisje van 6 is dood btw ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Wie heeft dat gedaan?)

    [Ayden heeft dat gedaan]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Seppe

    'Ja nou wat zou jij doen als je net met iemand staat te praten en die rent opeens weg roepend "Andrew?! Andrew?!"' Ik wacht op een reactie maar die blijkt niet te komen aangezien Ayden al zijn aandacht heeft gevestigd op iets achter me ik sta op het punt me om te draaien als iets langs mijn hoofd zoeft en met een plof valt een meisje uit de boom. Ik ken haar niet, maar toch doet het pijn om het gapende gat in haar schouder te zien dan zie ik Ayden nog een laatste pijl loslaten en ik doe mijn ogen dicht om het niet te hoeven zien. Ik hoor een kanon afgaan en hoor Ayden zichzelf prijzen omdat hij ons zojuist had "gered". Ik hou niet van dat soort mensen, ik kijk hem ongelovig aan. Die jongen had zojuist een meisje vermoord, vermoord zeg ik je, en het leek hem niets te doen, helemaal niets. Ik wens bijna dat het meisje mij had vermoord en was weggekomen, dan had ik het niet hoeven zien, misschien was het wel beter geweest. Mijn gedachten dwalen af naar Ivy, nee, ik kan haar niet zomaar laten stikken. Ik denk aan Jo, waar zou hij zitten? Wat als ik Ivy en Jo overblijven, wat als een van hen mij dan zou moeten vermoorden, en ze vervolgens elkaar zouden vermoorden. Oke dat ga ik dus koste wat kost voorkomen, ik zal proberen iedereen zo ver mogelijk te krijgen en zoveel mogelijk mensen te helpen. Waarom gaven ze me ook die verdomde 10 nu verwacht iedereen grootse dingen van mij terwijl ik niet eens kan doden.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Seppe

    Meent hij dat nou serieus?! Ayden kijkt me aan alsof ik zijn bescherming nodig heb om te overleven, ik heb zin om hem een klap in het gezicht te geven. Een moordende jongen met een ontzettend groot ego, ik mag die jongen niet. Onwillekeurig moet ik weer aan Jo denken, ooit had hij tegen me gezegt dat hij vond dat mensen hun voorgevoelens in hun gedachten vaak extra uitgebreid uitwerkten. Misschien moest ik die jongen maar een kans geven, ik pak de wapens dankbaar aan en zeg met mijn beste glimlach 'Nou, heel erg bedankt, zonder wapens zal ik het waarschijnlijk niet ver schoppen, al lijkt het me nogal vroeg in de spelen om al mensen te gaan vermoorden...' voeg ik er nog twijfelend aantoe terwijl ik de nieuwe wapens bekijk. De bijl lijkt er gehavender uit te zien dan die die ik bij de hoorn had gevonden maar zelfs al kan ik niet goed met bijlen overweg, het is altijd nog beter dan niets.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    [serieus ik ben er een dag niet en er is gewoon niks gebeurd! Het topic is stervende!!!!! Laat ik maar weer een stukje posten...]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Kas

    Ik sta op en weet niet meer waar ik ben, ik ga rechtop zitten en val uit de boom waar ik kennelijk in heb geslapen. Auch, oja, hogerspelen, ik wrijf over mijn voorhoofd. Gelukkig zat ik niet hoog en licht mijn huid niet open, wat opzich een wonder is gezien de situatie. Ik sta op en ga eens bij mijn strikken kijken. Damn, geroofd, wie zou het gedaan hebben? Zou het meisje met de 10 weer terug zijn gekomen, zou ze van gedachten veranderd zijn en weer terug komen om me te vermoorden? Ik ren snel terug naar mijn boom en pak mijn spullen, dan ren ik weg naar een veilige plek. Ik heb een plan nu, zover k weet is er niemand bij de zee, ik ga vandaag zoveel mogelijjk eten verzamelen en dan loop ik morgen naar de andere kant van de arena. Dat gaat wel even duren maar ik heb de tijd, als ik dan bij zee ben probeer ik te vissen en stel dat lukt niet dan zijn er waarschijnlijk al heel wat minder moordenaars in het spel bij het bos dus dan ga ik terug. En stel ik haal het tot daar en ik kan overleven dan kan ik de hongerspelen uitzitten totdat ik wie weet misschien wel alleen overblijf, niemand die het merkt. Ik zou naar huis kunnen gaan, hoe cool is dat Halu wint de hongerspelen! Ze zouden er thuis om lachen, ik zou er om lachen, maar wie weet...


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    [me = nathasja21]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    LostDreams = Winged


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"