• Zo ziet de arena eruit

    Het is net als alle andere jaren tijd voor de Hunger games. 1 tribuut uit elke districht gaat de arena in.In plaats van 2. Maar deze keer is er een kwartskwelling. Je moet een familie lid kiezen die meegaat de arena in......... Als je wint mag en zal je 1 wens doen.




    Districht 1
    Carmen Jadelynn Hope - HurtedHeart
    Famielielid

    Districht 2
    Alexys Chay Romano - Sebtana
    Austin Cole - quin98

    Districht 3
    Jessica Jane Church - Squib
    Ayden Jayson Bright - HurtedHeart

    Districht 4
    Flower adrina Drea - LovelyLonely
    Damon Tyler Degresio - Sebtana

    Districht 5
    meisje
    Kas Halusi - LostDreamz

    Districht 6
    Famielielid
    Tyler Jeremy Purple - LovelyLonely

    Districht 7
    meisje
    Familielid

    Districht 8
    Familielid
    jongen

    Districht 9
    Ivy Jule - xmelissss
    Andrew

    Districht 10
    Familielid
    jongen

    Districht 11
    Seppe Havantis - LostDreamz
    Joël Note - squib

    Districht 12
    Familielid
    jongen



    Regels
    -2 tributen per quizlet acount. uit een ander districht en een jongen en een meisje
    -Als je niet met je tribuut praat praat je met OCC () {} []
    - Ruzie in OCC gelieve buiten de RPG uit te praten
    -16 + mag
    -Relaties mogen
    - Alleen ik maak de topics aan.





    In de arena krijg je:


    Iyvy


    1 fles vol met water en een rugzak met eten erin en een slaapzak en een mes

    Alexys



    1 fles zonder water, camoufleerspullen een tas met een slaapzak en eten en een bijl

    austin

    een half volle fles water, eten, 2 messen en jodium

    Damon

    3 flessen vol water. verbandoos, eten, slaapzak en een pijl en boog. Dit zit allemaal in 1 tas. Jij hebt de grootste tas


    Flower

    2 flessen vol water een verbandoos, camoufleerspullen, slaapzak, Parachuutje op aanvraag, 2 messen en eten.


    Tyler


    1 fles die half vol is. Een speer, eten en een slaapzak.

    Seppe7

    Een slaapzak, verbandoos en 2 bijlen


    Kas


    Een slaapzak jodium een touw en lucifers (Geen eten dus) Jij hebt de kleinste rugzak

    Jöel


    Lucifers, 3 pijltjes (Die je niet kunt hergebruiken) Om iemands bewustzijn te laten verliezen, 1 Fles met water en een slaapzak

    Ayden

    pijl en boog, 1 parachuutje op aanvraag, slaapzak en 3 flessen water

    Jessica

    Pijl en boog, 1 mes, slaapzak en 1 fles die half vol is,

    Carmen


    2 flessen die niet vol zijn, Een speer, slaapzak en eten.


    Andrew

    1 Fles half vol met water, eten, een zwaard en een verbandoos
    Het begint bij de trainingsessie's.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 18:42 ]

    [waar is everybody, als er zaterdag nog niemand heeft gereageerd stuur ik iedereen pb, niet doodgaan RPG!]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Ivy
    Ik kijk naar Ayden en dan naar Seppe.


    night thinking, day dreaming

    [Yes!]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    [;)xD]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Seppe

    'Hebben jullie wat te eten?' Vraag ik aan Ayden wanneer er een pijnlijke stilte valt. Weetje, misschien is hij wel gewoon oke maar ik wil niet compleet van mijn bondgenoten afhankelijk zijn 'Ik ga wat strikken zetten.' Zeg ik en loop weg van het groepje, ik ben niet zo goed in nieuwe mensen ontmoeten, en al zeker niet als één daarvan net een meisje heeft vermoord. Maar dit zijn de hongerspelen en ik geloof dat wantrouwen hier nog niet zo'n slechte eigenschap is... toch? Nou goed, laat ik maar wat strikken gaan zetten. Ik loop nog iets verder en zoek wat spullen dan loop ik verder en zet één strik, dan nog één en zo dwaal ik steeds verder af. Na vier strikken besluit ik iets nieuws uit te proberen, ik maak een klein vuurtje wat een klein stuk gras bedekt met licht. Voor het geval dat het dieren aan trekt, of gigantische insecten, voeg ik er bitter aan toe. Ik zet drie strikken bij het vuurtje en gooi er meer hout op, dan ren ik weg voordat het vuurtje ongewenste tributen aan zou trekken. Het was langer dan ik had gedacht en ik was bijna verdwaald toen ik ergens in de verte nog één van mijn strikken zag zitten. Met een steek en enorme pijn aan mijn schouder rende ik door, dat was de vierde strik, het was niet ver meer...

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 12:55 ]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Ivy
    Ik blijf even zitten en ga dan Seppe achterna, ik wil niet dat haar nog iets overkomt. Ik zie verderop een klein vuurtje en ren er naar toe.


    night thinking, day dreaming

    Kas

    Ik loop direct naar de rand van het bos, om zo weinig mogelijk tributen tegen te komen. Dan zie ik ergens iets weg springen en ren totdat ik de bosrand heb berijkt. Eindelijk zon, ik had niet eens gemerkt dat het bos zo donker was maar nu ik hier ben is alles zo anders. Ik glimlach en open mijn rugzak: touw, jodium en lucifers had ik nog en nu ook een half konijn en een klein kipachtig beest. Ik zocht verder, ook nog een paar stukjes vlees van een dier wat ik de vorige dagen had opgegeten. Ik doe mijn rugzak weer dicht en loop richting de blauwe streep die op de horizon was verschenen.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 12:54 ]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Seppe

    Ik hoor iets ritselen een paar meter verderop en ik laat me plat op de grond vallen en kruip dichterbij. Het was een meisje maar door het vuur wat nog steeds zwakjes brand verweg kan ik haar niet zien. Ze loopt bijna recht in mijn strik, ik loop snel rchting het vuur en ga voor haar staan, bijl in de hand. Het is Ivy, phew, het ziet er naar uit dat ik vandaag nog niemand hoef te vermoorden. 'Ivy, waarom ben je me achterna gekomen?'


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Ivy
    Ik kijk Seppe geschrokken aan. 'Ik, ehm, wou niet dat we elkaar weer kwijtraakten.'


    night thinking, day dreaming

    Seppe

    'Ik heb een spoor van strikken neergezet, ik weet heus wel wat ik doe hoor. Maar ren me de volgende keer niet weer zomaar achterna, ik had je bijna vermoord weet je. Nou goed, zullen we maar weer richting kamp gaan?' Ik glimlach.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Ivy
    'Oh, oke...' Ik knik, en loop weer terug naar de jongens. Ik ga zitten.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 16:20 ]


    night thinking, day dreaming

    [kan je iets meer posten dan één zinnetje? Mijn inspiratie raakt een beetje op als ik één antwoord op een vraag als uitgangspunt heb]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    [zo beter? sorry maar mijn inspiratie is ook op]


    night thinking, day dreaming

    [ja is goed hoor maar ik moet nu echt aan mijn stories gaan werken, ik heb bijna hoofdstuk 10 af!]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Seppe

    Ik loop achter Ivy aan en ga bij de jongens zitten 'Dus... Bondgenoten?' Vraag ik half twijfelend of ik dat wel wil en andersom. Ik schop een takje in het vuur en staar naar de vlammen die me al meteen deden denken naar hoe het thuis nu misschien wel was. Met de haard aan en een kop warme thee die mijn moeder zelf had gemaakt van de meegesmokkelde plantjes die ze af en toe mee bracht, bijna kan ik het helemaal voor me zien toen een vlaag koude wind me weer tot de werkelijkkheid bracht. Ik kijk weg van het vuur en opnieuw vulde akelige stilte het bos, alsof het Capitool er een koude, ruwe, duistere deken over heeft gelegd, het gevoel dat je bekeken word haast onverdraagbaar gedurende de tijd verstreek.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"