• Zo ziet de arena eruit

    Het is net als alle andere jaren tijd voor de Hunger games. 1 tribuut uit elke districht gaat de arena in.In plaats van 2. Maar deze keer is er een kwartskwelling. Je moet een familie lid kiezen die meegaat de arena in......... Als je wint mag en zal je 1 wens doen.




    Districht 1
    Carmen Jadelynn Hope - HurtedHeart
    Famielielid

    Districht 2
    Alexys Chay Romano - Sebtana
    Austin Cole - quin98

    Districht 3
    Jessica Jane Church - Squib
    Ayden Jayson Bright - HurtedHeart

    Districht 4
    Flower adrina Drea - LovelyLonely
    Damon Tyler Degresio - Sebtana

    Districht 5
    meisje
    Kas Halusi - LostDreamz

    Districht 6
    Famielielid
    Tyler Jeremy Purple - LovelyLonely

    Districht 7
    meisje
    Familielid

    Districht 8
    Familielid
    jongen

    Districht 9
    Ivy Jule - xmelissss
    Andrew

    Districht 10
    Familielid
    jongen

    Districht 11
    Seppe Havantis - LostDreamz
    Joël Note - squib

    Districht 12
    Familielid
    jongen



    Regels
    -2 tributen per quizlet acount. uit een ander districht en een jongen en een meisje
    -Als je niet met je tribuut praat praat je met OCC () {} []
    - Ruzie in OCC gelieve buiten de RPG uit te praten
    -16 + mag
    -Relaties mogen
    - Alleen ik maak de topics aan.





    In de arena krijg je:


    Iyvy


    1 fles vol met water en een rugzak met eten erin en een slaapzak en een mes

    Alexys



    1 fles zonder water, camoufleerspullen een tas met een slaapzak en eten en een bijl

    austin

    een half volle fles water, eten, 2 messen en jodium

    Damon

    3 flessen vol water. verbandoos, eten, slaapzak en een pijl en boog. Dit zit allemaal in 1 tas. Jij hebt de grootste tas


    Flower

    2 flessen vol water een verbandoos, camoufleerspullen, slaapzak, Parachuutje op aanvraag, 2 messen en eten.


    Tyler


    1 fles die half vol is. Een speer, eten en een slaapzak.

    Seppe7

    Een slaapzak, verbandoos en 2 bijlen


    Kas


    Een slaapzak jodium een touw en lucifers (Geen eten dus) Jij hebt de kleinste rugzak

    Jöel


    Lucifers, 3 pijltjes (Die je niet kunt hergebruiken) Om iemands bewustzijn te laten verliezen, 1 Fles met water en een slaapzak

    Ayden

    pijl en boog, 1 parachuutje op aanvraag, slaapzak en 3 flessen water

    Jessica

    Pijl en boog, 1 mes, slaapzak en 1 fles die half vol is,

    Carmen


    2 flessen die niet vol zijn, Een speer, slaapzak en eten.


    Andrew

    1 Fles half vol met water, eten, een zwaard en een verbandoos
    Het begint bij de trainingsessie's.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 18:42 ]

    Carmen Jadelynn Hope
    'Moet jij ze hebben? Ik heb toch al wat messen gejat.' Zegt hij terwijl hij naar de pijl en boog kijkt. Hij haalt zijn schouders op en ik glimlach kort. 'Ja graag. Als ik dieren zou moeten vangen voor eten voor ons kan ik ze schieten aangezien als ik met een speer vang de helft van het vlees verloren.' Zeg ik dankbaar. Ik was zeer blij met deze bondgenootschap.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Kanonschot. jongen uit 10 dood.

    Als je wil doden geef dat aan mij aan. Ik geef je dan toestemming

    Damon

    Ik geef de pijl en boog aan Carmen, en haal nog 2 grote messen uit de tas.
    'En nu?' grijns ik, en draag een mes rond tussen mijn vingers..


    El Diablo.

    Ivy
    Ik hoor een kanonschot. Voor wie zou die zijn?
    'Waar is Andrew?' zeg ik.


    night thinking, day dreaming

    Ayden Jayson Bright
    Hij geeft me zijn zwaard en zodat hij zich kan beschermen geef ik hem mijn pijl en boog. Ik hanteer zijn zwaard en hak zonder veel geluid een aantal takken af. Ik leg ze op een hoopje. Als er genoeg licht hang ik ze aan een lage tak erboven en geef ik Andrew zijn zwaard terug. Ik kaats stenen tegen elkaar aan en vonken komen er vanaf er komt een vlammetje op het hout en ik wenk hem om in een boom te klimmen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [waar zijn Andrew en Ayden?]


    night thinking, day dreaming

    Andrew
    Ik nam zijn boog aan en keek hoe die met een paar takken afzaagde. Hij gaf daarna mijn zwaard terug en ik zijn pijl en boog. Ayden wenk me om in de boom te klimmen en ik loop gelijk naar de boom toe. Ik bekijk het even en klim daarna met gemak naar boven.

    Carmen Jadelynn Hope
    'En nu?' vraagt damon terwijl hij mij de pijl en boog geeft. Ik doe hem op mijn rug en de speer hiel ik in mijn hand. 'We kunnen gaan jagen op andere tributen. Des de eerder is dit voorbij.' Zeg ik nonchalant terwijl ik mijn schouders ophaal.

    Ayden Jayson Bright
    Ik hang de fazanten en gazanten er boven rooster meteen ook wat wortels. Dat was vast lekker. Ik klim dan in de boom tegenover hem. Hij was dichtgegroeit waardoor je me onmogelijk kon zien. Nu maar wachten tot er iemand komt en anders hebben we in ieder geval die dieren gegaard. ik hield pijl en boog alvast klaar als er iemand kwam.

    [Wil komt er naar Ayden en Andrew ze zitten in het oost midden in het bos. Het is een val dus ze kunnen je Verwonden..]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Andrew
    Ik kijk naar het vuurtje en trek daarna mijn benen op zodat ze ook op de tak zitten. Zo kunnen ze me niet zien door de bladeren en ik heb mijn zwaard al in mijn hand, nu nog wachten tot er iemand komt.
    [Misschien dat we een tribuut kunnen verwonden die niet is ingevuld,als dat mag?]

    Damon

    'Is goed' zeg ik, en hou de messen vast. Ik kijk even rond.
    'Welke kant op' mompel ik, en kijk haar aan.


    El Diablo.

    Ivy
    'Andrew!' roep ik.


    night thinking, day dreaming

    Carmen Jadelynn Hope
    'Welke kant op' vroeg hij aan mij. Ik haalde mijn schouders op.
    'Maakt mij niet uit. Zeg jij maar.' Zeg ik nonchalant. 'Mij maakt het niet uit zeg jij maar.' Ga ik verder. Zolang ik maar eerder naar huis kon.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damon

    Ik lach, en begin met lopen.
    Ik gok dat iedereen in het bos zit, dus ja..
    'Nu nog even zoeken.' mompel ik.


    El Diablo.

    Ayden Jayson Bright
    'Andrew!' Hoor ik opeens een meisje roepen. Ik verschuil me beter in de boom en kijk geruisloos om me heen. Ik keek naar Andrew. Herkende hij haar stem? Misschien was zij van zijn district en zo een moord wou ik niet op mijn geweten hebben. Toch spande ik wel mijn boog aan voor het geval dat cik had geen idee of het meisje wapens bij zich had.

    Carmen Jadelynn Hope
    'Nu nog even zoeken.' Mompelt hij. Ik besluit naast hem te lopen. Ik lette natuurlijk wel op, maar niet erg veel. Beroeps vielen elkaar niet aan tot aan de splitsing en andere durfde het niet. Samen hadden ik en Damon 17 punten. Niet super veel, maar dat maakte niet uit. Ik durfde te wedden dat hij zo mijn of andere botten kon breken. Hij was knap dat moest ik zeggen, maar die spieren in zijn armen maakte hem. Ik was blij dat hij mijn bondgenoot was want ik wou hem niet tegen. Echt no Way. Als wij t egenover elkaar stonden kon hij van me winnen. Tenzei ik een kapmes had. Maar pijl en boog nee dat was voor mij van ver weg. Een speer ook daarom wist ikdat ik een kapmes wou. Het was overal handig voor ook in de bush bush. Mijn speer had ik omgewisseld en op mijn rug vastgelegt en de pijl en boog hield ik in mijn hand. Nog niet aangespannen, maar wel op de pees. Als ik iets in de bomen zie bewegen schiet ik gelijk, maar na een schelle niet menselijke kreet valt er een vogel naar beneden. Ik haal mijn schouder op pak het dier trek mijn pijl eruit en hand hem aan mijn riem. 'We moeten ook nog even een plek vonden wat we ons kamp kunnen noemen. Kan je klimmen?' Vraag ik aan hem. Ik wist het niet aangezien hij best zwaar was en gespierd en ik had ook geen idee of de takken hem konden houden.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ivy
    'Andrew, waar ben je?' roep ik, en ik loop een kant op, hopend dat hij me heeft gehoord.


    night thinking, day dreaming