• Zo ziet de arena eruit

    Het is net als alle andere jaren tijd voor de Hunger games. 1 tribuut uit elke districht gaat de arena in.In plaats van 2. Maar deze keer is er een kwartskwelling. Je moet een familie lid kiezen die meegaat de arena in......... Als je wint mag en zal je 1 wens doen.




    Districht 1
    Carmen Jadelynn Hope - HurtedHeart
    Famielielid

    Districht 2
    Alexys Chay Romano - Sebtana
    Austin Cole - quin98

    Districht 3
    Jessica Jane Church - Squib
    Ayden Jayson Bright - HurtedHeart

    Districht 4
    Flower adrina Drea - LovelyLonely
    Damon Tyler Degresio - Sebtana

    Districht 5
    meisje
    Kas Halusi - LostDreamz

    Districht 6
    Famielielid
    Tyler Jeremy Purple - LovelyLonely

    Districht 7
    meisje
    Familielid

    Districht 8
    Familielid
    jongen

    Districht 9
    Ivy Jule - xmelissss
    Andrew

    Districht 10
    Familielid
    jongen

    Districht 11
    Seppe Havantis - LostDreamz
    Joël Note - squib

    Districht 12
    Familielid
    jongen



    Regels
    -2 tributen per quizlet acount. uit een ander districht en een jongen en een meisje
    -Als je niet met je tribuut praat praat je met OCC () {} []
    - Ruzie in OCC gelieve buiten de RPG uit te praten
    -16 + mag
    -Relaties mogen
    - Alleen ik maak de topics aan.





    In de arena krijg je:


    Iyvy


    1 fles vol met water en een rugzak met eten erin en een slaapzak en een mes

    Alexys



    1 fles zonder water, camoufleerspullen een tas met een slaapzak en eten en een bijl

    austin

    een half volle fles water, eten, 2 messen en jodium

    Damon

    3 flessen vol water. verbandoos, eten, slaapzak en een pijl en boog. Dit zit allemaal in 1 tas. Jij hebt de grootste tas


    Flower

    2 flessen vol water een verbandoos, camoufleerspullen, slaapzak, Parachuutje op aanvraag, 2 messen en eten.


    Tyler


    1 fles die half vol is. Een speer, eten en een slaapzak.

    Seppe7

    Een slaapzak, verbandoos en 2 bijlen


    Kas


    Een slaapzak jodium een touw en lucifers (Geen eten dus) Jij hebt de kleinste rugzak

    Jöel


    Lucifers, 3 pijltjes (Die je niet kunt hergebruiken) Om iemands bewustzijn te laten verliezen, 1 Fles met water en een slaapzak

    Ayden

    pijl en boog, 1 parachuutje op aanvraag, slaapzak en 3 flessen water

    Jessica

    Pijl en boog, 1 mes, slaapzak en 1 fles die half vol is,

    Carmen


    2 flessen die niet vol zijn, Een speer, slaapzak en eten.


    Andrew

    1 Fles half vol met water, eten, een zwaard en een verbandoos
    Het begint bij de trainingsessie's.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 18:42 ]

    )Sebtana waarom bestuurde je Tyler. En delicsto het was Alexys die ik weg trok)

    Carmen Jadelynn Hope
    'Ik vind het best' lacht hij en vist een volle 2liter fles uit zijn rugzak hierdoor kan ik even snel een blik op de inhoud van zijn tas werpen. Ik zag geen eten.. 'Altijd de grootste tas pakken' grijnst hij. Hij kijkt me aan en begint zachtjes te grijnzen. Ik pak de fles uit zijn hand en neem een aantal grote slokken waarna ik hem terug geef. 'Bedankt..' Zeg ik terwijl ik terug grijns. Hij kijkt me weer aan en grijnst. 'is er soms iets Damontje?' vroeg uitdagend, maar zoet tegelijkertijd. Jep ik had veel eten en ik had alsnog een grote tas maar hij een grotere bij hem zat eten, maar tot mijn geruststelling niet zoveel als bij mij. ik kijk even naar zijn wapen en dan naar hem. Een pijl en boog. Hahaa een pijl en boog daar kon hij niet goed mee om gaan. Dat kon hij ook al niet goed tijdens de trainingssessie's ik had iedereen in de gaten gehouden inclusief hem.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ayden Jayson Bright
    'Heey.' Zegt hij terug terwijl hij naar me opkijkt. Ik werp snel een blik op hem. Oké een zwaard zijn houding vertelde me al genoeg. Hij was sterk, maar schichtig. Hij vertrouwd mij en ik denk ook andere mensen niet snel. Dat begreep ik. Vooral hier als je niet oplette werd het mes in je rug gestoken. 'Andrew, District 9 toch?' Gok ik. Ik had zijn naam gehoord, maar ik wist zijn cijfer niet meer hoor. Ik zelf had een negen waar ik maar al te trots op was Halleluja eindelijk stond toen het lot me bij. 'Zin om een bondgenootschap te sluiten?' Vroeg ik nonchalant. Toen hij me overduidelijk niet vertrouwde sprong ik uit de boon voor hem neer. 'Oke. Ik wil slapen, maar ik heb geen zin in een hindernislaag op mij als ik slaap snap je. Zo kunnen we het langer uithouden.' Zeg ik glimlachend. 


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Andrew
    'Ja en jij Ayden district 3?' vraag ik hem en kijk even op. 'zin om een bontgenootschap te sluiten?' vraagt hij en ik kijl hem even watrouwend aan. Straks hoorde hik gewoon bik de beroeps hij was wel district 3. Hij springt de boom uit voor me 'oke. Ik wil slapen, maar ik heb geen zin in een himdernislaag op mij als ik slaap snap je. Zo kunnen we het beide langer uithouden 'zegt hij met een glimlach en ik knik. ' oke is goed' zeg ik tegen hem en kijk even om me heeen. Ik had toch bontgenoten nodig en deze jongen was daar volgens mij wel goed voor.

    Ayden Jayson Bright
    'Ja en jij Ayden district 3?' Vraagt hij. Ik knik. 'Jep' Zeg ik rustig. 'oke is goed' Zegt hij dan uiteindelijk. Hij bleek me niet te vertrouwen. 'Jij had toch een 7 bij de trainingssessie's?' Vraag ik aan hem. Het was niet bepaald laag anagezien er ook een aatal waren met een 4 er ha zelfs een beroeps een 6 gehad. Het was de jongen uit 1 die nu al dood was. Net goed een beroeps minder. 'Waar ben je eigelijk goed in afgezien van zwaardvechten?' Vraag ik dan geintresseerd.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [kan iemand me vertellen waar alle tributen nu zijn?]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    (ik ga ff over op laptop)

    [zie vorige post]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    LostDreamz schreef:
    [kan iemand me vertellen waar alle tributen nu zijn?]

    [Volgens mij allemaal in het bos.
    Alexys en flower in een boom,
    Damon en Carmen bij een boom in het midden van het bos.
    Ayden en Andrew op een kleine open plek rechts midden in het bos. Zoiets denk ik :P]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [en Seppe, Ivy, Tyler, Joel, Jessica en Austin?]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Andrew
    'Jij had toch een 7 bij de trainingssessie's?'vraagt hij en ik knik. 'Heb het nogal verpest'zeg ik en kijk hem aan. 'Jij een 9 toch?'vraag ik een beetje twijfelend. Ik wist niet precies de cijfers meer.Waar ben je eigelijk goed in afgezien van zwaardvechten?'vraagt hij daarna, 'Nou eigenlijk kan ik met de meeste wapens wel goed overweg, op speer na. En ik kan goed bomen klimmen en vallen zetten.'zeg ik en ik kijk hem even aan. 'En jij?'


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    [Ik geen idee :P]
    Ayden Jayson Bright
    'Jij een 9 toch.' Vraagt hij waarna ik knik. 'Nou eigenlijk kan ik met de meeste wapens wel goed overweg, op speer na. En ik kan goed bomen klimmen en vallen zetten.'zegt hij en hij kijkt me even aan. 'En jij?' Vraagt hij dan. 'Ik kan met alle wapens om gaan al blijft de bijl irritant. Ik kan bessen herkennen bomen klimmen jagen genezende planten herkennen. Een klein beetje camofleren. Ik kan alleen niet goed zwemmen. Ik ben tergend langzaam of verdrink.' Zeg ik mijn zwakheden en minpunten. 'Ik kan natuurlijk strikken leggen aangezien ik een jager ben.' Vervolg ik mezelf terwijl ik de fazanten en gazanten aan mijn riem omhoog hou.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Andrew
    k kan met alle wapens om gaan al blijft de bijl irritant. Ik kan bessen herkennen bomen klimmen jagen genezende planten herkennen. Een klein beetje camofleren. Ik kan alleen niet goed zwemmen. Ik ben tergend langzaam of verdrink.'verteld hij en ik knik. Hij laat de fazanten en gazanten aan zijn riem zien en ik maak een goedkeurend geluidje. 'Jagen kan je wel'zeg ik tevreden en kijk even op. 'Nou wil je nog gaan slapen dan?'vraag ik maar aan hem.

    [oke weetjewat ik plaats ze allemaal gewoon ergens en dan zien we wel weer verder dwant zo kan ik nooit meer posten]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"