• Tot nu. Opeens komt de ene tegen slaag. En binnen kort de volgende dat voel ik. EN mijn leven was eindelijk goed, te goed realiseer ik mezelf. -zucht- Ik was ook zo gelukkig...


    "Ignite, my love. Ignite."

    wat is er gebeurd?:S


    "I said can you give it back to me, she said never in your wildest dreams" - Zayn Malik

    Kijken waarom die tegenslagen er zijn en wat je ervan moet leren. Vooral niet meegaan in het gevoel 'weer naar de klote' want dat zal je niet helpen. Ik weet dat dat heel moeilijk is, en het is makkelijk praten enzo, maar ik weet wel waar ik het over heb. Probeer het positieve van alles te blijven zien. (flower)


    Wie du mir, so ich dir.

    Jabberwocky schreef:
    Kijken waarom die tegenslagen er zijn en wat je ervan moet leren. Vooral niet meegaan in het gevoel 'weer naar de klote' want dat zal je niet helpen. Ik weet dat dat heel moeilijk is, en het is makkelijk praten enzo, maar ik weet wel waar ik het over heb. Probeer het positieve van alles te blijven zien. (flower)


    Ik lees al een aantal reactie's van jou.
    Je moet Psygoloog worden


    "Ignite, my love. Ignite."

    VIPpas schreef:
    (...)

    Ik lees al een aantal reactie's van jou.
    Je moet Psygoloog worden
    Gheheh nee, dat is geen optie. :Y) Maar, al met al.. hoop ik dat dan je dan misschien toch wel een beetje hebt aan die reacties van mij (nerd)?


    Wie du mir, so ich dir.

    Jabberwocky schreef:
    (...)
    Gheheh nee, dat is geen optie. :Y) Maar, al met al.. hoop ik dat dan je dan misschien toch wel een beetje hebt aan die reacties van mij (nerd)?


    Jawel hoor. Ik ga me er door heen knokken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    VIPpas schreef:
    (...)

    Jawel hoor. Ik ga me er door heen knokken.
    Goedzo! That's the spirit (nerd)! Trouwens, tis normaal dat je eens een off-day hebt hoor. Dat heeft iedereen. Maar een goede instelling helpt je al een heel stuk op weg (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Same here. Ik weet al een aantal weken niet hoe het is om weer achterover te leunen en gewoon géén schoolstress te hebben. Het enige gunstige aan de hele zaak is dat ik door al die afleiding en stress niet zo baal om bijna drie jaar single te zijn en het besef niet zo zwaar tot me doordringt dat degene die ik -kuch- min of meer leuk vindt een vriendin heeft.

    Aach, elk nadeel heb z'n voordeel.


    No growth of the heart is ever a waste

    Check mijn forums ignature, dat klopt gewoon.
    Wat er ook gebeurt je zult je er wel doorheen moeten slaan n__n
    Je hebt eigenlijk weinig keus, best sneu ^o)
    Maar zelfs bij de allerergste dingen zit wel
    iets positiefs en daar moet je aan
    blijven denken (: Dat helpt al heel veel.
    *Spreek tuti ervaring ;p*

    Maar dat komt dus op 'tzelfde neer als Jabberwocky.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mijn leven is een en al struggles en knokken, je wilt niet weten vriend! haha ;p

    Lanvin schreef:
    Mijn leven is een en al struggles en knokken, je wilt niet weten vriend! haha ;p


    Dat heb ik nu bijna 4 jaar gehad en nu ging het weer sinds 3 maanden goed. En nu begint het weer.
    MOet je naagaan ik ben pas 13


    "Ignite, my love. Ignite."

    Life goes on.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat probleem heb ik nu ook..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Sariet, ik weet wat je bedoelt. Na 2 weken van jankerig heid voelde ik me weer goed ;D [al die zooi daarvoor vertel ik maar ff niej ;P ben ik morgen nog bezig]
    Maar na gister avond gaat et weer berg afwaarts ;P
    && toch overleef ik et dus jij ook ;D
    Gwn afleiding zoeken en niet meer aan die problemen denken


    && Ik let niet 100% op dus kan zijn dat je van dit berichtje niet echt veel snap


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nou, hoe meer je tegenkomt, hoe beter het later alleen maar kan zijn?=)
    Jij bent al opgewassen tegen serieuze problemen vast, en ik met mijn negentien begin nog te huilen voor zowat het minste. ^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Probeer gewoon aan vrolijke dingen te denken...
    Bij mij gaat het ook kut, maar je moet toch verder.


    Food.