• Zo ziet de arena eruit

    Het is net als alle andere jaren tijd voor de Hunger games. 1 tribuut uit elke districht gaat de arena in.In plaats van 2. Maar deze keer is er een kwartskwelling. Je moet een familie lid kiezen die meegaat de arena in......... Als je wint mag en zal je 1 wens doen.




    Districht 1
    Carmen Jadelynn Hope - HurtedHeart
    Famielielid

    Districht 2
    Alexys Chay Romano - Sebtana
    Austin Cole - quin98

    Districht 3
    Jessica Jane Church - Squib
    Ayden Jayson Bright - HurtedHeart

    Districht 4
    Flower adrina Drea - LovelyLonely
    Damon Tyler Degresio - Sebtana

    Districht 5
    meisje
    Kas Halusi - LostDreamz

    Districht 6
    Famielielid
    Tyler Jeremy Purple - LovelyLonely

    Districht 7
    meisje
    Familielid

    Districht 8
    Familielid
    jongen

    Districht 9
    Ivy Jule - xmelissss
    Andrew

    Districht 10
    Familielid
    jongen

    Districht 11
    Seppe Havantis - LostDreamz
    Joël Note - squib

    Districht 12
    Familielid
    jongen



    Regels
    -2 tributen per quizlet acount. uit een ander districht en een jongen en een meisje
    -Als je niet met je tribuut praat praat je met OCC () {} []
    - Ruzie in OCC gelieve buiten de RPG uit te praten
    -16 + mag
    -Relaties mogen
    - Alleen ik maak de topics aan.





    In de arena krijg je:


    Iyvy


    1 fles vol met water en een rugzak met eten erin en een slaapzak en een mes

    Alexys



    1 fles zonder water, camoufleerspullen een tas met een slaapzak en eten en een bijl

    austin

    een half volle fles water, eten, 2 messen en jodium

    Damon

    3 flessen vol water. verbandoos, eten, slaapzak en een pijl en boog. Dit zit allemaal in 1 tas. Jij hebt de grootste tas


    Flower

    2 flessen vol water een verbandoos, camoufleerspullen, slaapzak, Parachuutje op aanvraag, 2 messen en eten.


    Tyler


    1 fles die half vol is. Een speer, eten en een slaapzak.

    Seppe7

    Een slaapzak, verbandoos en 2 bijlen


    Kas


    Een slaapzak jodium een touw en lucifers (Geen eten dus) Jij hebt de kleinste rugzak

    Jöel


    Lucifers, 3 pijltjes (Die je niet kunt hergebruiken) Om iemands bewustzijn te laten verliezen, 1 Fles met water en een slaapzak

    Ayden

    pijl en boog, 1 parachuutje op aanvraag, slaapzak en 3 flessen water

    Jessica

    Pijl en boog, 1 mes, slaapzak en 1 fles die half vol is,

    Carmen


    2 flessen die niet vol zijn, Een speer, slaapzak en eten.


    Andrew

    1 Fles half vol met water, eten, een zwaard en een verbandoos
    Het begint bij de trainingsessie's.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 18:42 ]

    Damon

    Ik knik, 'dat is makkelijk' lach ik. Ik zoek even naar een goede boom, terwijl er onbewust een grijns op mijn gezicht speelt. 'Die daar?' zeg ik, en wijs naar een grote boom bij een klein meertje..


    El Diablo.

    Carmen Jadelynn Hope
    Er speelt opeens een grijns op zijn gezicht. 'Wat is er?' Vraag ik nieuwschierig. Dan wijst hij ergens naar maar antwoord nog niet. 'Die daar?' Zegt hij terwijl hij naar een boom bij een meertje wijst. Ik knik. Het was handig andere tributen kwamen dan ook langs en dan kon ik ze neerschieten. Heerlijk.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damon

    'Ik grijns omdat ik die boom zag, het is de perfecte plaats' grijns ik, en begin met klimmen. Eenmaal boven kijk ik naar Carmen.
    'Kom je nog?' lach ik.


    El Diablo.

    Carmen
    'Ik grijns omdat ik die boom zag, het is de perfecte plaats' Grijnst hij weer. Hij klimt omhoog en ik wacht tot hij boven is. Straks viel hij en daardoor op mij. Als hij boven is, nou voor hem boven aangezien je nog hoger kon, maar daar was voor hem geen goed plan aangezien hij zeker het dubbele van mij woog. Hij ging zitten op een hoge tak en keek naar beneden. 'Kom je nog?' Lacht hij. Had hij niet moeten zeggen. Waar hij anderhalve minuut over deed deed ik 30 seconde. Ik klom als een aapje vliegensvlug omhoog. En voor mij voelde het nog langzaam. Ik plofte naast hem neer. 'Snel genoeg meneer?' Vroeg ik grijnzend.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damon

    Ik lach, 'tuurlijk' grinnik ik. Ik pak wat eten uit mijn tas, en begin met eten. 'Waar blijven die tribuutjes, ik wil moorden.' mompel ik.


    El Diablo.

    Andrew
    'Niet schieten'zeg ik tegen Ayden. 'Dat is mijn district genoot. 'Is het goed als ze hierheen komt?'vraag ik voor de zekerheid en kijk even door de bladeren naar Ivy. Niet echt slim van der, zo roepen.

    Carmen
    'Waar blijven die tribuutjes, ik wil moorden.' Mompeld hij overduidelijk geïrriteerd. 'Het is bijna nacht ze zijn zich vast aan het vestigen om te gaan pitten.' Zeg ik rustig. Ze gingen nu weer wedden en morgen moest er wat gebeuren aangezien ik geen onverwachtte dingen wou krijgen. Ik pak ook een cracker uit mijn etensvooraad en eet het langzaam op. 'We moeten straks ook even jagen en als we Vanacht een vuurtje zien erheen gaan en het tribuut vermoorden. Dan kunnen we het vuurtje of het nasmeulende hout gebruiken om het te garen.' Zeg ik wijs.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ivy
    Ik loop door, maar ik zie Andrew nergens.


    night thinking, day dreaming

    Ayden
    Ik knik. Ik ontspan, maar laat de pijl wel op de pees zitten. Inzie haar al aanlopen. Ik spring uit de boon waardoor ik naast haar op de grond kom. Ik had bijna alle namen elders. Ze heette dacht ik Ivy. 'Hoi Ivy.' Zeg ik daarom ook en ik wist zeker dat ze zich dood zou schrikken. Sorry maar ik plaagde nou eenmaal graag.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ivy
    Ik zie opeens iemand naast me die ik niet ken en schrik. Ik ren snel weg, aangezien ik ongewapend ben.


    night thinking, day dreaming

    Andrew
    Ik zie Ivy wegrennen en spring ook uit de boom. 'ivy!'roep ik haar achterna. Men zij rent snel weg.

    Ivy
    Ik hoor Andrew's stem, sta stil en draai me om.
    Daar staat hij. 'Andreeeeeeeeeeeeeew!' gil ik, ik ren naar hem toe en knuffel hem.


    night thinking, day dreaming

    Damon

    Ik knik, en kijk naar de grond. 'Of nu vuur aansteken om tributen te lokken.' lach ik. Ik ga met een hand door mijn kuif, en leun dan verveeld op mijn hand..


    El Diablo.

    Andrew
    Ik grinnik en knuffel haar kort. 'Ook hoi'grijns ik en kijk haar even aan. 'wat heb je op je wang?'vraag ik aan haar terwijl ik naar der wang kijk.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 19:09 ]

    Ivy
    'Alexys heeft haar naam in mijn wang gekerft' zeg ik.


    night thinking, day dreaming