• Zo ziet de arena eruit

    Het is net als alle andere jaren tijd voor de Hunger games. 1 tribuut uit elke districht gaat de arena in.In plaats van 2. Maar deze keer is er een kwartskwelling. Je moet een familie lid kiezen die meegaat de arena in......... Als je wint mag en zal je 1 wens doen.




    Districht 1
    Carmen Jadelynn Hope - HurtedHeart
    Famielielid

    Districht 2
    Alexys Chay Romano - Sebtana
    Austin Cole - quin98

    Districht 3
    Jessica Jane Church - Squib
    Ayden Jayson Bright - HurtedHeart

    Districht 4
    Flower adrina Drea - LovelyLonely
    Damon Tyler Degresio - Sebtana

    Districht 5
    meisje
    Kas Halusi - LostDreamz

    Districht 6
    Famielielid
    Tyler Jeremy Purple - LovelyLonely

    Districht 7
    meisje
    Familielid

    Districht 8
    Familielid
    jongen

    Districht 9
    Ivy Jule - xmelissss
    Andrew

    Districht 10
    Familielid
    jongen

    Districht 11
    Seppe Havantis - LostDreamz
    Joël Note - squib

    Districht 12
    Familielid
    jongen



    Regels
    -2 tributen per quizlet acount. uit een ander districht en een jongen en een meisje
    -Als je niet met je tribuut praat praat je met OCC () {} []
    - Ruzie in OCC gelieve buiten de RPG uit te praten
    -16 + mag
    -Relaties mogen
    - Alleen ik maak de topics aan.





    In de arena krijg je:


    Iyvy


    1 fles vol met water en een rugzak met eten erin en een slaapzak en een mes

    Alexys



    1 fles zonder water, camoufleerspullen een tas met een slaapzak en eten en een bijl

    austin

    een half volle fles water, eten, 2 messen en jodium

    Damon

    3 flessen vol water. verbandoos, eten, slaapzak en een pijl en boog. Dit zit allemaal in 1 tas. Jij hebt de grootste tas


    Flower

    2 flessen vol water een verbandoos, camoufleerspullen, slaapzak, Parachuutje op aanvraag, 2 messen en eten.


    Tyler


    1 fles die half vol is. Een speer, eten en een slaapzak.

    Seppe7

    Een slaapzak, verbandoos en 2 bijlen


    Kas


    Een slaapzak jodium een touw en lucifers (Geen eten dus) Jij hebt de kleinste rugzak

    Jöel


    Lucifers, 3 pijltjes (Die je niet kunt hergebruiken) Om iemands bewustzijn te laten verliezen, 1 Fles met water en een slaapzak

    Ayden

    pijl en boog, 1 parachuutje op aanvraag, slaapzak en 3 flessen water

    Jessica

    Pijl en boog, 1 mes, slaapzak en 1 fles die half vol is,

    Carmen


    2 flessen die niet vol zijn, Een speer, slaapzak en eten.


    Andrew

    1 Fles half vol met water, eten, een zwaard en een verbandoos
    Het begint bij de trainingsessie's.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 18:42 ]

    Carmen
    'Ben je niet' Zegt hij terwijl hij mijn wond ontsmet. Ik moet op de binnenkant van mijn wang bijten om het niet uit te gillen of kreetjes te slaken, maar van buiten keek ik neutraal en soms een beetje moeilijk. Ice Face had mijn vriendin me is genoemd. Eerder mijn vijand maar goed. Hij doet verband rond mij zij en glimlacht lichtjes. Als hij klaar is staat hij om. Ik laat voorzichtig het schiet erover vallen en doe dan de jas dicht. Ik kijk naar de nu dode beer en hert. 'Wat gaan we met de beer doen want ik denk dat we het hert gaan opeten of in keerwegen roosteren toch?' Vraag ik hem.

    [Thx. Ik zal als ik dan in Italië aankom proberen om op internet te komen ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damon

    'Hier laten liggen, misschien trekt het andere beesten aan' zeg ik. Eenmaal onder de grote boom begin ik met vuur maken.


    El Diablo.

    Carmen
    'Hier laten liggen, misschien trekt het andere beesten aan' zegt hij. Ik knik en ik zie hem zonderhet hert terug lopen om vur te maken. Shit. Ik pak een boot van het dier en begin hem met veel moeite mee te trekken. Na een aantal minuten ben ik bij hem met het zware beest. De beer lag op de open plek naast ons hooguit een halve minuut lopen. En ik deed er 3 minuten over met het hert. Geweldig. 'Misschien kunnen we die beer wel gebruiken. Zo een dier heeft een warme vacht. Dat is handig voor als het koud is.' Zeg ik slim. Miss Smartass.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damon

    'Is goed, maar ik heb geen zin om dat vel eraf te halen' zeg ik, en begin met het roosteren van het hert.


    El Diablo.

    Hallo,

    ik ga morgen op vakantie. Dus ik vraag iemand om dit over te nemen zijn er vrijwilligers

    Sebtana. Ik geef jou de macht. Jij mag bepalen waneer het dag of nacht is

    Is goed


    El Diablo.

    Carmen
    'Is goed, maar ik heb geen zin om dat vel eraf te halen' zegt hij terwijl hij het hert begint te roosteren. Ik knik en vis een mes uit zijn rugzak aangezien ik aan een speer niets had of pijl. Mijn speer liet ik bij hem voor het geval dat. Ik liep dus een stukje terug en sneed het dier open waarna ik langzaam te werk ging met het vacht eraf snijden. Na een tijdje had ik een groot stuk de rest liet ik liggen voor bijvoorbeeld de wilde honden of andere dieren en liep met het vacht terug naar Damon. Het was warm dat moest ik echt toegeven en perfect voor de nacht. 'Is de hert al bijn klaar?' Vraag ik. Ik was bet hongerig en lang weg geweest voor dat berenvel.
    [Wi-Fi gevonden. Maar ga er morgen weer weg dus hopen dat bij de volgende bestemming weer Wi-Fi is :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damon

    Ik knik, en trek met volle kracht een van de poten eraf.
    'Zoals dit?' grijns ik..


    El Diablo.

    Carmen
    Hij trekt een van de poten er met gemak af. Oke ik zou dat niet willen voelen. 'Zoals dit?' Vraagt hij. Ik trek er een stukje af en stop het in mijn mond. 'Jep dat is goed.' Antwoord ik. Ik pak zijn mes en leg het op het zeil. Ik hak het hert on stukjes en stop ze in zakjes stof waar ik touw doorhen reig. Dit was makkelijk een aantal dagen en misschien wel 2 weken goed. Ik verdeel ook de zakjes. De helft prop ik in Damon zijn rugzak en de anderehft in de mijne. 'Enwat nu? Gaan we op jacht of. Ons vestigen bij de hoorn?' Vraag ik aan hem.

    [Wifi in de App Store whowhoe.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [wie wil Kas verwonden (met een zwaard in zijn been steken ofzo)?]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    [niet veel gebeurd toen ik weg was he?]

    Seppe

    Ik kijk Ivy aan en zie haar even bedenkelijk kijken, zoals je kijkt wanneer je bedenkt dat je een mand bessen bent vergeten mee naar huis te nemen terwijl je er hartstikke lang over deed om ze te plukken. Dan is weer weg en kijkt ze me aan, daarna bekijkt ze haar voeten en lijkt dan iets te besluiten 'Ivy, wat-' Ze rent opeens weg. Even sta ik daar verbijstert, dan zet ik de achtervolging in. 'Ivy?!' Geen antwoord, ik ren nog harder en moet moeite doen om mezelf verstaanbaar te maken 'Ivy?!' Roep ik harder en wanhopiger en afbeeldingen van Flower, met een gemene grijns op haar gezicht, flitsen door mijn hoofd, ik kan misschien beter mijn mond maar houden, de beroeps zijn overal. Ik ren stug door en voel mijn benen moe worden tot ik stemmen hoor en stop om beter te luisteren.

    [ze is bij Ivy, Andrew en Ayden aanbeland. Sorry als ik Ivy een beetje bestuurd heb in de eerste paar regels maar ik kon even niks anders verzinnen en anders is het gewoon dat die gezichtsuitdrukkingen Seppe's verbeelding waren]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    [maakt niks uit (: ]
    Ivy
    Ik zie Seppe aankomen en ren naar haar toe.


    night thinking, day dreaming

    Damon

    'Op jacht dan maar' zeg ik.
    Ik pak mijn zwaard, en kijk haar aan.

    [Wie mag ik verwonden ^^ ]


    El Diablo.

    Ayden Jayson Bright - District 3
    ivy!! Ivy!!' Hoor ik iemand roepen waardoor ik loop naar het geluid. andrew kon wel oppassen. Ik loop een meisje tegen het lijf en spring daardoor meteen een meter achteruit span mijn pijl en boog aan, maar zie dat ze ongewapend is. 'Naam en district.' Zeg ik vrij rustig. Ik herkende haar opeens. Ze had een tien gehad en har Bijlen gepakt bij de hoorn, maar. Is deze dus blijkbaar kwijt geraakt. Vast gestolen. Ik kon haar wel een mes geven, maar ik vertrouwde haar niet. Maar ze kende Ivy en dat was Andrews district genoot.

    Carmen
    'Op jacht dan maar.' Zegt hij terwijl hij mijn speer pakt aangezien ik nu de pijl en boog hebt. Een zwaard had hij niet gepakt wat vrij stom was. Ik knik. 'Op Jacht dan maar. Misschien kunnen we ook naar de hoorn gaan voor extra spullen en wapens.' Zeg ik serieus. Dat was eigelijk een best goed plan. Ik wou een zwaard en een aantal mesjes. Ant nu met pijl en boog kon ik niets snijden aangezien Damon nu mijn speer had.


    I'm finally back, Finally after a Year break