• Zo ziet de arena eruit

    Het is net als alle andere jaren tijd voor de Hunger games. 1 tribuut uit elke districht gaat de arena in.In plaats van 2. Maar deze keer is er een kwartskwelling. Je moet een familie lid kiezen die meegaat de arena in......... Als je wint mag en zal je 1 wens doen.




    Districht 1
    Carmen Jadelynn Hope - HurtedHeart
    Famielielid

    Districht 2
    Alexys Chay Romano - Sebtana
    Austin Cole - quin98

    Districht 3
    Jessica Jane Church - Squib
    Ayden Jayson Bright - HurtedHeart

    Districht 4
    Flower adrina Drea - LovelyLonely
    Damon Tyler Degresio - Sebtana

    Districht 5
    meisje
    Kas Halusi - LostDreamz

    Districht 6
    Famielielid
    Tyler Jeremy Purple - LovelyLonely

    Districht 7
    meisje
    Familielid

    Districht 8
    Familielid
    jongen

    Districht 9
    Ivy Jule - xmelissss
    Andrew

    Districht 10
    Familielid
    jongen

    Districht 11
    Seppe Havantis - LostDreamz
    Joël Note - squib

    Districht 12
    Familielid
    jongen



    Regels
    -2 tributen per quizlet acount. uit een ander districht en een jongen en een meisje
    -Als je niet met je tribuut praat praat je met OCC () {} []
    - Ruzie in OCC gelieve buiten de RPG uit te praten
    -16 + mag
    -Relaties mogen
    - Alleen ik maak de topics aan.





    In de arena krijg je:


    Iyvy


    1 fles vol met water en een rugzak met eten erin en een slaapzak en een mes

    Alexys



    1 fles zonder water, camoufleerspullen een tas met een slaapzak en eten en een bijl

    austin

    een half volle fles water, eten, 2 messen en jodium

    Damon

    3 flessen vol water. verbandoos, eten, slaapzak en een pijl en boog. Dit zit allemaal in 1 tas. Jij hebt de grootste tas


    Flower

    2 flessen vol water een verbandoos, camoufleerspullen, slaapzak, Parachuutje op aanvraag, 2 messen en eten.


    Tyler


    1 fles die half vol is. Een speer, eten en een slaapzak.

    Seppe7

    Een slaapzak, verbandoos en 2 bijlen


    Kas


    Een slaapzak jodium een touw en lucifers (Geen eten dus) Jij hebt de kleinste rugzak

    Jöel


    Lucifers, 3 pijltjes (Die je niet kunt hergebruiken) Om iemands bewustzijn te laten verliezen, 1 Fles met water en een slaapzak

    Ayden

    pijl en boog, 1 parachuutje op aanvraag, slaapzak en 3 flessen water

    Jessica

    Pijl en boog, 1 mes, slaapzak en 1 fles die half vol is,

    Carmen


    2 flessen die niet vol zijn, Een speer, slaapzak en eten.


    Andrew

    1 Fles half vol met water, eten, een zwaard en een verbandoos
    Het begint bij de trainingsessie's.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 18:42 ]

    Ivy
    'Weet niet' mompel ik afwezig. Ik denk aan Seppe. Ik ben zomaar weggerend, terwijl zij daar nog stond..


    night thinking, day dreaming

    Carmen
    Ik knik. 'Dat zou ook kunnen, maar dan kunnen we beter nog even jagen voor extra eten voor boven dat vuur.' Zeg ik nonchalant. 'Kan jij eigelijk strikken leggen of bessen herkennen?' Vraag ik hem. Dan zou ik misschien kunnen jagen en hij zulke dingen doen aangezin ik zijn wapen had.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damon

    Ik knik, 'ook makkelijk' mompel ik. Ik sta op, en rek me uit. 'Dus.. Dan gaan we nu?' mompel ik. Ik kijk haar kort aan, en tik met mijn voet..


    El Diablo.

    Carmen
    'Dus.. Dan gaan we nu?' Vraagt hij terwijl hij naar beneden kijkt. Ik knik. 'Is goed.' Zeg ik nonchalant. Ik kijk ook even naar beneden. 15 meter. Dat kon ik springen. Ik deed mijn been over detak en liet mezelf vallen. Ik pakte halve wegen een tak vast slingerde in een salto en kwam netjes gehurkt op degrond terecht. Mijn benen konden wel tegen een stootje. Je kon ze daardoor ook niet snel breken. Hoog uitmet moeite of damon moest het doen. Ik keek naarboven. '1..2..3..4 komt er nog wat van? 5... 6... 7... Ik wacht tochal zo lang.' Zing ik grijnzend naar hem. Inmiddels haal ik de pijl en boog van mijn rug en leg ikeen pijl op de pees.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damon

    Ik lach, en spring gemakkelijk naar beneden. Een voordeel, mijn botten breken echt niet snel. Ik kijk rond, en zie een hert staan. 'Dat beest?' mompel ik, en geef een knikje naar het hert..


    El Diablo.

    Carmen
    'Dat beest?' Mompeld hij waardoor ik kijk waar hij met zijn ogen naar wijst. Ik knik en span mijn boog of eerder zijn boog aan. Ik schud mijn hoofd n pak een extra pijl. Dan was hij teminste in een keer dood. Ik span beide pijlen aan en schiet het richting het hert. De ene doorboord zijn nek en de andere zijn poot. Het beest maakt geluiden en spartelt niet dood blijkbaar, maar kon niet wegronden. Ik loop op het dier af pak een extra pijl en schiet deze door zijn hoofd zodat hij in een keer dood is. Ik trek de pijlen eruit en kijk Damon aan. Dit hert was niet heel groot eerder een ree, maar ik kon hem niet tillen. 'Zou jij...' Begin ik terwijlik van hem naar het hert ree dier keek 'hem kunnen dragen?' Vraag ik hem.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damon

    Ik grinnik, 'tuurlijk' lach ik. Ik til het hert gemakkelijk op, en kijk haar aan. 'Was dat nou zo moeilijk?' grijns ik.


    El Diablo.

    Carmen
    Hij tilt het hert voorme op waardoor ik vriendelijk glimlach. Was dat nou zo moeilijk?' grijnst hij dan naar me. Mijn wenkbrauw schiet omhoog. 'Het spijt me, maar je kan duidelijk zien dan jij een aantal koppen groter bent en breder. Ik pas bijna twee keer in je.' Zeg ik ontwijkend. Het was ook niet zo moeilijk, maar ik woog 40 tot 50 kilo 20 kilo meer dan dat dier. Dat zou ik niet kunnen dragen. Het spijt me.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damon

    Ik lach nog even, 'maar natuurlijk' grijns ik. Opeens zie ik een beer rondlopen. 'Zeg, is berenvlees lekker?' mompel ik.


    El Diablo.

    Carmen
    Hij lacht even. 'Maar natuurlijk.' grijnst hij. 'Zeg, is berenvlees lekker?' mompeld hij. Beter dat hij het niet luider zei. Ik schudde mijn hoofd. 'Beren vlees is niet echt lekker en door hun dikke vel zijn ze ook niet in een keer dood. Ze zijn snel en erg sterk. Hun gehoor is ook erg goed dus zelfs als ik mijn pijl en boog aanspan hoort hij het volgens mij al.' Zeg ik zacht terug. De beer is groot echt een groot exemplaar en ruikt in de lucht. Dan heb ik oogcontact met hetbeest. Hij ruikt het hert. 'Hij ruikt het hert.' Zeg ik zacht tegen Damon. De beer brult en ik trek bijna wit weg. Mijn lichaam kon daar zeker weten niet tegen op. Ik pakte mijn speer en duwde die in Damon zijn handen aangezien hij geen wapens had behalve een mes. Dus om zichzelf te beschermen. Het beest snoof en brulde nog is en kwam dreigend op ons af. 'Laat het hert van je schouder vallen.' Fluister ik naar Damon. Dat dier zag er vreselijk sterk uit en ik durfde te wedden dat hij deze speer kon breken. Ik zou zijn ne moeten doorboren met mijn pijlen. Of hem door de kop schieten, maar dat was onwijs moeilijk vooral omdat hij zo snl was.
    [Niet meteen doden plz. Ik wil carmen gewond laten worden dat hij naar haar klauwt en de beer haar zij raakt :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damon

    Ik slik, en laat het hert vallen. Eerst wil het beest naar mij grijpen maar ik ontwijk het net. Ik wil hem net steken, maar steek echt net mis.


    El Diablo.

    Carmen
    Hij laat het hert vallen, maar de beer is blijkbaar meer geintresseerd in ons vlees. Hij klauwt naar Damon, maar de beer mist net. Hij probeert het dier te steken, maar hij ontwijkt het. Een beer kon dat niet. Het moest een mutilant zijn. Die liepen altijd door de arena, maar vielen pas aan als het moest, maar dit was duidelijk perongeluk. Het dier keert zich naar mij. Ik span mijn pees aan en schiet het dier gelijk in de nek. Een voltreffer, maarzoals ik al dacht ging hij niet dood. Hij brulde alleen maar harder en greep naar me. Ik probeerde weg te duiken, maar hij raakt toch echt mijn zij. Ik slaak een korte kreet. Mijn hand grijp ter reflex naar de wond waar langzaam bloed uit sijbelt. Mijn instinct neemt het over en ik grom zachtjes. Ik verbijt de pijn en pak mijn pijlen. De beer die zich weer op Damon richt heeft nu zijn rug naar mij toe. Ik besluit Damon te helpen voordat hij ook een wond heeft en ik spring op het dier zijn rug. Ik steek hem in zijn rug en trek ze er daarna uit met wat vlees door de weerhaken. Ik klim met moeite omhoog en steek het dier in zijn nek. 'Steek hem neer Damon!' Roep ik als hij niets doet.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damon

    Snel grijp ik de speer, en steek het recht door de nek van het beest. Ik trek de speer uit de nek, en door de weerhaken neemt het nog een homp vlees mee. Grijnzend kijk ik hoe het beest neer valt, en kijk dan naar Carmen. Ik pak de verbanddoos uit mijn tas, en kniel bij Carmen neer. ´Laat die wond maar zien.´ zucht ik..


    El Diablo.

    Carmen
    Hij steekt mijn speer in zijn nek en mist mij op een haar en neemt een homp vlees mee. Het dier valt dood neer en ik klim er van af. Hij pakt zijn verbanddoos en knielt bij mij neer. 'Laat die wond maar zien.' Zegt hij met een zucht. Ik doe mijn jas open en uit en het hempje zonder mouwen tot waar mijn borsten beginnen. Het was gelukkig geen gapend gat,maar er was een hoop vlees vanaf zo te zien. 'Sorry, ik had hem moeten ontwijken. Straks ben ik nog een blok aan je been.' Verontschuldig ik me.

    [Ga vanacht dus weg om 3:00. Blijf je met me tot laat op :D?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Sure :P ]

    Damon

    'Ben je niet' zeg ik, en ontsmet de wond eerst. Daarna doe ik verband erom heen. Ik kijk haar aan, en glimlach lichtjes. Daarna berg ik de spullen weer op, en sta op..


    El Diablo.