• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Omdat Amy het ook soor van heeft mee gemaakt en zelfde reactie had]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik keek haar even aan en schudde kort met mijn hoofd "Er is niks" zeg ik kort en kijk weer naar mijn handen, ik zet mijn handen tegen mijn knieen aan en kijk even naar Amy "Ik ben gewoon blij dat er vandaag niet hetzelfde is gebeurt met jou als wat er met Julie is gebeurt" zeg ik maar en glimlach flauwjes terwijl ik de capuchon van mijn trui over mijn hoofd trek en tegen de muur leun.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Okee..)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amy Michels

    Ik glimlach en sluit eventjes mijn ogen. Als het me vandaag Gebeurd zou zijn, zou ik me vies en gebruikt voelen, maar ik had het eerder meegemaakt en dat zou het misschien minder erg maken. Ik kijk Jamie aan. 'Het was minder erg geweest als het mij was overkomen. Julie is het waarschijnlijk nooit gebeurd...' Ik bijt even op mijn lip en leg mijn hoofd weer op Jamie 's schouder. Ik zucht even en sluit mijn ogen. Hier, bij Jamie, voelde ik me veilig.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik wou net mijn mond open doen om er wat van te vragen maar sloot hem toen weer, ze klonk moe en gebroken en ik wou dingen niet erger maken dan al was en zuchtte zachtjes. Ik keek even naar haar en zag dat haar ogen gesloten waren, ik sla mijn arm om haar heen en trek haar nog even dicht tegen me aan en druk een kusje tegen haar kruin en sluit zelf ook mijn ogen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik sla mijn armen om zijn middel en kruip dichter tegen hem aan. Ik kijk op en zie dat hij zijn ogen gesloten heeft. Ik bekijk zijn gezicht en glimlach tevreden. Ik geef hem een kus en leg mijn hoofd dan weer terug op de plek waar die eerst lag. 'Ik voel me veilig bij jouw,' fluister ik. Ik glimlach kort en kijk even naar mijn arm. Daar zou ik de komende dagen nog last van krijgen. 'We beginnen voorlopig nog niet aan de lifts, toch?' Ik kijk Jamie weer aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik glimlach kort als ik haar kus voel en mijn armen klemmen zich nog wat stevigere om haar heen "Maak je maar geen zorgen" ik grinnik kort en laat mijn hoofd tegen het hare zakken en geniet van het moment hier en nu en het mocht van mij nog wel een tijdje doorgaan. Ik zucht nog even zachtjes en ontspan mijn spieren een beetje.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik glimlach als ik zijn hoofd op de mijne voel rusten en zijn spieren voel ontspannen. Ik laat mijn hand op zijn buik rusten en open mijn ogen. Ik glimlach tevreden en vergeet eventjes wat er zonet is gebeurd. Ik wist niet hoe ik Julie zou kunnen helpen. Het is iets dat je met jezelf over vecht. Je vecht zelf voor de manier hoe je het gaat accepteren. Ik kruip weer dichter tegen Jamie aan. Ik sluit mijn ogen weer en geniet van zijn armen om me heen. Ik zat hier goed, veilig en met Jamie. ik voelde me zelfs lullig tegen over Julie.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Mijn gedachten dwalen een beetje af naar overal en nergens en voel haar hand tegen mijn buik en hoe ze nog wat dichter tegen me aankruipt, ik glimlach even en bedenk me hoe gelukkig ik me opeens voel. Ik voel mijn oogleden zwaar worden maar ik beveel mezelf om wakker te blijven en knipper zachtjes mijn ogen open en druk nog zachtjes mijn lippen tegen die van Amy.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik was diep in gedachte verzonken met mijn ogen gesloten, toen ik opeens Jamie's lippen op de mijne voelde. Ik glimlach even tegen zijn lippen aan en kus hem dan terug. Ik open mijn ogen om hem aan te kijken, maar sluit ze dan weer om mijn lippen vervolgens gretiger op de Zijne te drukken. Een warme golf gaat door me heen en alle gebeurtenissen van zonet zijn helemaal uit mijn hoofd verdwenen. Wat nu telt is Jamie en Jamie alleen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik voel hoe ze me eerst zachtjes terug kust en dan wat gretiger en met een kleine glimlach druk ik mijn lippen wat stevigere tegen die van haar aan, ik leg mijn hand tegen haar wang en veeg met de andere een plukje haar uit haar gezicht.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik glimlach en als mijn armen behendig om zijn nek om vervolgens op zijn schoot te gaan zitten. Ik kijk hem even grijnzend aan en druk mijn lippen dan weer op de zijne. Ik laat een Hand over zijn borstkas glijden, terwijl de andere arm in zijn nek blijft liggen. Ik lik met mijn tong langs zijn lip voor toestemming en grinnik zachtjes. Dan bijt ik hem voorzichtig ik zijn onderlip en kijk hem uitdagend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik even en leg mijn armen uiteindelijk rond haar middel en voel hoe ze eerst met haar tong langs mijn onderlip gaat en dan zachtjes op mijn lip bijt, ik grinnik nog even snel voordat ik mijn mond open doe en zachtjes met mijn tong in haar mond ga en mijn handen tegen haar onderrug leg. Ik wilde op dit moment alles vergeten en alleen nog maar met Amy zijn.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik voel zijn tong in mijn mond en laat mijn tong met de Zijne spelen. Dan doe ik mijn benen elk aan een kant van zijn lichaam, zonder zijn lippen los te maken. Ik laat mijn hand weer terug gaan over zijn borstkas en leg die dan ook in zijn nek. Ik speel met wat plukjes van zijn haar en voel een warm en gelukkig gevoel door me heen stromen. Ik vond het heerlijk met Jamie en de gebeurtenis van zonet is uit mijn hoofd verdwenen. Ik denk er nu ook niet meer aan, het enige waar ik aan denk is Jamie.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 15:12 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Topic 7.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †