• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137514

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 23:26 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella

    'He!' roep ik verontwaardigd. 'Als ik je een kus op je wang wil geven, geef ik je een kus op je wan en nergens anders!' Niet dat ik het erg vond, denk ik in mezelf. Ik kijk hem nep boos aan en geef en straffend een tik op zijn kont. Wel zo onopgemerkt dat Ian het niet merkt.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Drew trekt me mee en ik merk dat we richting de douches gaan.
    Ik haal mijn lippen van de zijne. "Mijn tas." Zeg ik droog en druk mijn lippen weer op die van hem en duw hem terug. Bij mijn tas aagekomen pak ik die op en druk mijn lippen opnieuw op die van hem. Ik trek hem achteruit richting de douches.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Austin
    Ik grinnik en tik op mijn wang. 'overdoen dan?'vraag ik lachend en kijk haar even lachend aan terwijl ik nog steeds op mijn wang tik.

    Andrew
    Ik grinnik als we terug moeten om zijn tas op te halen en daarna gaan we weer terug. We komen bij de douches en ik duw hem tegen de muur en met mijn hand achter zijn hoofd. Ik kijk hem even uitdagend aan en begin het daarna wat ruiger te zoenen.

    Danny

    Drew duwt me bij de douches tegen de muur en begint me ruiger te zoenen.
    Ik ga erin mee en trek ondertussen mijn hemd uit en gooi die in een hoekje.
    Mijn lippen plaats ik weer op die van hem en kus hem ruw.
    Ik doe mijn armen om hem heen en trek hem naar me toe.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Isabella

    Ik geef hem een kus op zijn mondhoek en Kijk dan tevreden om me heen. 'Ik ga zo nog wel even douche. Ik neem aan dat ik bij jouw in de tent slaap?' Ik kijk Austin weer aan en glimlach dan eventjes.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Danny trekt zijn hemd uit en ik trek ook gelijk mijn shirt uit. Ik plaatst mijn lippen weer op de zijne en zet mijn armen aan beide kanten van zijn hoofd zodat hij nergens heen kan. Ik druk mijn lichaam tegen de zijne en begin weer ruiger te zoenen.

    Austin
    'Ja jij slaapt bij mij'zeg ik en grinnik even. Ik merk dat wel alweer bijna bij de camping zijn en loop rustig door. Ik begin we zijn er bijna te zingen en als ik klaar ben begin ik hard te lachen.

    Danny

    Drew heeft zijn hemd nu ook uit. Ik voel de koude muur achter mijn rug en ik ril even.
    Ik voel zijn lichaam tegen het mijne en hij kust me ruig.
    Ik kus hem terug, ik vind dit zo opwindend, ook hoe we staan.
    Aaaah, ik kan het wel uitgillen. Ik zet mijn tanden in zijn onderlip en trek er zachtjes even aan, dan ga ik weer terug en kus hem net zo ruig, misschien iets ruiger, terug.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Isabella

    Ik grinnik en blijf lekker liggen in zijn armen. 'Ik denk dat we dat liedje maar moeten uitgeven op je album,' grinnik ik. Ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder. 'Misschien kunnen we er een leuk duet van maken,' lach ik en kijk hem grijnzend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Hij zet zijn tanden in mijn onderlip en trekt er zachtjes aan. Ik kreun even en voel hoe Danny nog wat ruiger begint te zoenen. Ik schuur met mijn onderlichaam even tegen de zijne en zoen net zo ruig terug.

    Danny

    Ik kreun als hij zijn onderlichaam tegen mijne schuurt en dan ruig terugzoent.
    Ik breng mijn hand naar mijn broek en open hem waarna ik hem laat zakken. Ik stap eruit en schop hem weg. Ik duw Drew zijn broek ook naar beneden.
    Dan plaats ik mijn lippen weer op de zijne en veeg ze even over zijn lippen waarna ik weer ruig zoen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Austin
    'Hm ja goed idee'zeg ik lachend terwijl we de camping oplopen. Ik zet Isabella neer als we bij de tenten zijn en grinnik even. 'Zo dat hele eind tot de tent mag je zelf gaan lopen'lach ik.

    [ik denk btw dat je hun kreunen wel hoord, aangezien een doucheruimte altijd geluiden weerkaatst xD]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    Danny trekt nadat hij zijn broek naar beneden had getrokken ook de mijne naar beneden en ik schop hem weg. Danny zoent me weer ruig en ik bijt even op zijn lip daarna zoen ik net zo ruig mee.