• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137514

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 23:26 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik kreun als hij nog sneller gaat, hij opent zijn mond maar het lukt me niet om mijn tong naar de zijne te brengen, ik leg mijn hoofd in mijn nek.
    Ik voel dat ik zo ga komen.
    Ik zet mijn nagels in zijn arm en kras met mijn andere hand over zijn bortkas.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ian


    Ik lig nog steeds te lachen als mijn mobiel afgaat. Austin. 'Ja?' Ik ga zitten en kijk even voor me uit. 'Moet ik jullie tortelduifjes op komen halen?' Ik grinnik en sta op. Ik ga even kort met mijn hand door mijn haren.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Ik voel hoe hij in mijn borstkas krast en ik kreun even. Ik zet mijn lippen in zijn nek terwijl ik op hetzelfde tempo blijf doorgaan. Ik begin in zijn nek te zuigen en ga met mijn hand over zijn zij.

    Austin
    Ik grinnik om zijn opmerking, 'Kom ons nou maar gewoon ophalen'zeg ik een beetje lachend en kijk even naar Isabella.

    Danny

    Ik hoor hem kreunen, dan voel ik zijn lippen in mijn hals en dat hij zuigt.
    De hand over mijn zij is het gewoon.
    "I-ik-" Zeg ik en voel dat ik kom. Met trillende handen pak ik Drew gezicht vast en trek ik hem naar me toe, waarna ik mijn lippen op die van hem druk.
    Ik bijt even op zijn onderlip.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [uchBoyschooluck xD]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ian

    'Oké, ik ben onderweg. Ga terug naar de plek waar we eerst waren, anders kan ik jullie dus echt niet meer vinden.' Ik kijk Jayson even aan. 'Ik ben Isabella en Austin even ophalen. Ga jij al slapen of zie ik je zo nog wel?' Ik kijk hem even aan, maar wacht dan niet op antwoord. 'Austin ik ben er met een half uurtje. Dan hebben jullie de tijd om nog terug te lopen of wat dan ook. Tot zo.' Ik hang op en loop richting de boulevard. Ik spring in de boot en vaar weg.

    Isabella

    Ik kijk Austin even vragend aan. 'Wat zegt hij allemaal?' Een glimlach siert mijn gezicht. Ik voel me nu niet ongemakkelijk, maar voel me nu juist veel vrijer. Ik voelde me op mijn gemak en vrij bij Austin. Ik leg mijn hoofd op zijn borstkas en sluit mijn ogen eventjes.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Hij kan niet meer echt iets doen toch daar?]

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 22:02 ]

    Andrew
    Ik voel zijn lippen op de mijne terwijl die klaarkomt. Ik voel hoe die in mijn lip bijt en ik bijt speels terug. Mijn hand laat ik nog over zijn zij strelen.

    [Miss even hoi zeggen en dan weglopen? Anders kan ik niet verder xD]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Austin
    'Is goed'zeg ik nog tegen Ian en hang op. 'Hij is er binnen een half uurtje' zeg ik tegen Isabella en streel met mijn hand door haar haar. Ik zie de plek waar we eerst waren al. 'Dat is makkelijk, ze hebben alles al meegenomen' grijns ik en ga stilstaan,wachtend tot Ian komt.

    [Al iets anders gedaan xD]

    Danny

    Drew bijt terug op mijn lip. Ik voel zijn hand langs mijn zij strelen en ik ril even.
    Ik hijg van de inspanning en buig mijn hoofd af om op lucht te komen.
    "Jij bent echt zo... Heerlijk." Zeg ik omdat ik er geen woorden voor heb.
    Ik pak zijn hand vast die in mijn zij ligt en verstrengel onze vingers.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    Ik glimlach en leg mijn voorhoofd tegen de zijne terwijl ik adem haal. Ik glimlach even en geef hem een kort kusje. 'Jij ook'zeg ik en voel hoe hij mijn hand pakt en onze vingers verstrengelen. Ik kijk hem even aan in zijn mooie ogen en glimlach. 'Ik hou van je Danny'zeg ik zacht.

    Isabella

    Ik glimlach en leun tegen hem aan. 'Ja, wel zo makkelijk,' glimlach ik. Ik geef Austin een kus en kijk dan over het water uit. Stilletjes wacht ik op Ian.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne